חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות למספר מכשירים

אפליקציות סלולריות הן למעשה המהות של כל טלפון חכם שנמכר כיום, ובלעדיהם חוויות השימוש במכשיר הייתה שונה לחלוטין. במידה ואתם מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לקידום עסק או מוצר מסוים, ובין אם אתם מעוניינים לפתח אפליקציה שתוכל לייצר לכם רווח או לשרת מטרה אחרת, יש עליכם לשקול פיתוח של אפליקציה שתשרת יותר ממכשיר אחד ושתוכל לעבוד על מספר פלטפורמות במקביל.

מדוע צריך לפתח אפליקציה שונה לכל מכשיר?

מכיוון שכל מכשיר סלולרי חכם פועל על מערכת הפעלה שונה, יש לפתח מספר אפליקציות שיתאימו עבור כל מערכת הפעלה שהיא. לדוגמה, מפתחי אפליקציות למכשיר האייפון יתאימו אותה למערכת ה- IOS שקיימת במכשיר, בעוד שבמכשירי האנדרואיד שפת הקוד היא פתוחה וניתנת לשינויים לכן פיתוח אפליקציות לבלקברי, גוגל פון, אנדרואיד וכו' יתבצע בצורה שונה כדי להתאים את האפליקציה למכשיר שעליו היא פועלת. שיקולים נוספים של מפתחי אפליקציות הם תנאי המכשיר כמו - גודל המכשיר, איכות המסך, תפעול הכפתורים ומיקומם וכו'. פיתוח אפליקציות מרובות מבוסס על אפליקציה ראשונית שנוצרה עבור מערכת הפעלה מסוימת (לדוגמה, עבור האייפון) והתאמה למערכות הפעלה נוספות.

האם אפליקציות עובדות רק על סמארפונים?

אפליקציה היא למעשה תוכנה שמסוגלת (לאחר התאמה מסוימת) לעבוד על כל מערכת הפעלה כולל מחשבי כף יד, מחשבים וטבלטים. אין ספק שפיתוח אפליקציות לטבלט הוא העתיד, עקב ביקוש עולה וגובר למכשירים מהסוג הזה. במידה ואתם תכננים לבנות אפליקציה יש עליכם לשקול פיתוח אפליקציה שתעבוד גם על סמארטפונים, וגם על טבלטים על מנת להגיע לנתח שוק יותר גדול.

האם כדאי להשקיע על פיתוח אפליקציות למספר מכשירים?

במידה והכוונה בפיתוח האפליקציה היא להגיע לפלח אוכלוסייה גבוה יותר, הרי שההשקעה היא כדאית ביותר. ככל שהחשיפה של האפליקציה תהיה גדולה יותר, כך עולים הסיכויים להצלחתה. במידה ויש יכולת לפתח יותר מאפליקציה אחת, יש לבדוק את התקציב שעומד לרשותנו. מכיוון שפיתוח של אפליקציה דורש תקציב מסוים, כדאי לוודא לפני כן שפיתוח מספר אפליקציות הוא הדבר הנכון עבורנו. מה שכן, פיתוח אפליקציה נוספת תעלה פחות מהאפליקציה הראשונה שפותחה מכיוון שחלק גדול מעבודת הפיתוח כבר בוצע - מעיצוב האפליקציה ועד לתוכן האפליקציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מארק גורביץ'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מארק גורביץ'

מאת: מארק גורביץ'טלפונים סלולריים23/05/13835 צפיות
השנים האחרונות מאופיינות בהצפת השוק בכל נושא הקשור במכשירים ניידים. הביקוש הרב למכשירים אלו והתכנים אשר הוא מביא עמו הפך להיות נחלת הכלל ומוקד עבודתם של אלפי מוחות בעלי רעיונות ייעול חדשים.

מאת: מארק גורביץ'שיווק באינטרנט22/05/131310 צפיות
אם בעבר כל האינפורמציה הגיעה לפתחו של כל בית ישירות, דרך שיטות פרסום שונות, היום אופן ההתקדמות בעולם העסקים היא שונה, פחות מאופיינת בתכונה של מכירות, ואף פחות מאופיינת ב"האכלה בכפית" של העסק את הלקוח שלו.

מאת: מארק גורביץ'טלפונים סלולריים06/05/13949 צפיות
במידה ואתם מחפשים לפתח אפליקציה לסמארטפון, בטח נתקלתם בשם - אתר מובייל. במידה ואתם לא בטוחים מה עדיף לכם לפתח, ומהם ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לבין אתר מובייל, יש לבצע מחקר קצר עם מספר מפתחי אפליקציות כדי שתבחרו בבחירה המתאימה ביותר. מכיוון שקיימים חידושים מתמידים בעולם הסלולארי, תמיד כדאי לבדוק מה חדש, והחידוש הכי מהותי הוא למעשה אתר המובייל.

מאת: מארק גורביץ'טלפונים סלולריים10/03/13957 צפיות
אפליקציות מתומחרות או לפי שעת עבודה או לפי מרכיבים - כך או כך, ככל שהאפליקציה מורכבת יותר כך היא תעלה לכם יותר. פיצ'רים כמו מולטימדיה, אינטראקציה בין משתמשים, מסכים מרובים וכו' יקפיצו את המחיר של האפליקציה.

מאת: מארק גורביץ'טלפונים סלולריים03/03/13851 צפיות
הסמרטפונים כבשו את העולם שלנו בסערה - מי לא מכיר את האייפון? מי לא יודע שסמסונג פועל על אנדרואיד? כולנו מכירים את האפליקציות שהופכות את הטלפון למרכז החיים החברתיים, למכשיר שנותן לנו אפיק חדש להתחבר לעולם דרכו.

מאת: מארק גורביץ'טלפונים סלולריים25/02/13903 צפיות
יש לכם ראיון גאוני לאפליקציית סלולר חדשה? רוצים לבנות אפליקציה לעסק? בין אם אתם מחפשים פיתוח אפליקציות לאייפון, לאנדרואיד או לכל פלטפורמה אחרת כדאי לדעת איך מתמחרים את עבודת הפיתוח ומה גורם למחיר האפליקציה לעלות.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205419 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196554 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187911 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181523 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica