חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלישת גלים

מאת: טומי רןספורט ימי 22/04/20131045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלישת גלים הינה פעילות ספורטיבית המשלבת גלשן על גביו עומד גולש וחולף על פני גל שנשבר.

זהו ספורט, בדומה לפעילויות ספורט אחרות, שניתן לשפר מיומנות ויכולות עם הזמן, ככל שמתמידים באימונים. קיימות מספר רמות ביצועים המעידות על רמת הגולש ובהתאם לכך מספר סוגים של גלשנים. כדי לשפר מיומנויות קיימות בשוק חברות שונות המכשירות תלמידים באמצעות קורס גלישת גלים. מקור הספורט הזה הוא במרכז במספר מקומות כגון: מרכז אמריקה, קוסטה ריקה, פנמה, מקומות בהם הגלים נחשבים לגדולים וארוכים.

סוגי גלשנים: קיימים גלשנים שונים המחולקים לקטגוריות הבאות: 1. גלשנים קלאסיים: זהו הסוג הנפוץ, גלשן קטן, שניתן לתמרן בקלות. גלשן זה ניתן בדרך כלל למתחילים על מנת לסייע להם בלימוד הטכניקה ובלימוד שליטה בגלשן. 2. גלשני פאן: אילו גלשנים קלים, בעלי נפח גדול. גם אלו פופולריים בעיקר אצל מתחילים. 3. גלשנים ארוכים: הללו גדולים יותר, קשה יותר לתמרנם ועל כן אילו מתאימים למתקדמים יותר. בנוסף, גלשנים משתמשים בגלשן זה כי ניתן לבצע יותר אפשרויות ופעולות במסגרת הגלישה. 4. גלשני גאן: גלשן גלים המיועד לגלים גבוהים, מעל ארבעה מטרים. גלשנים אלו פחות ארוכים מהגלשנים בקטגוריית "גלשנים ארוכים", הינם צרים ומחודדים בקצה. הם מאפשרים יציבות, אך קשה יותר לתמרן עימם לעומת הגלשנים הקלאסיים. בישראל, הים התיכון הוא המתאים ביותר לגלישה. ספורט זה החל לתפוס תאוצה בשנות העשרים בחופי תל אביב על ידי מצילים שהשתמשו בגלשן כאמצעי הצלה היות ואיננו מסורבל ביחס לאפשרויות האחרות ובנוסף אצל נערים שבנו גלשניהם באמצעות קרשים. ספורט זה תפס תאוצה בשנות החמישים, אז החלו תחרויות מקצועיות והאליפויות.

קיימות מספר טכניקות שמטרתן לסייע לגולש לעבור דרך הגלים. אחת מהן היא ה"דאק דייב" בה הגולש צולל מתחת לגל במטרה לא להיסחף לכיוון החוף. טכניקה זו מיועדת בעיקר לגלים גדולים, סוערים וחזקים. כמובן שעל פי טכניקה זו, ככל שהגלשן קל יותר, כך קל יותר להשקיעו מתחת למים ולבצע צלילת ברווז.
כאמור, בארץ ישנן מספר חברות המכשירות באמצעות קורס גלישה. בנוסף, ילדים רבים מתעניינים בספורט זה ועל כן חברות אלו גם פותחות קייטנת גלישה עבור ילדים אלו בחופש הגדול, ובחופשות פסח, חנוכה וכדומה. אין ספק שזהו ספורט מאוד מלהיב וכיפי ועם זאת גם עלול להיות מסוכן ולכן חשוב לבחור בבתי ספר לגלישה שהם מורשים על פי המוסדות המוכרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132099 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131267 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172800 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162612 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152859 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152466 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151829 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152098 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152006 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica