חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה היום שלך!

מאת: צביעיצוב22/04/2013862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון כלות מתחבטות ולא יודעות מה לבחור בנושא של שמלות כלה וכן  תסרוקות כלה. ישנם המון סוגים של תסרוקות כלה המון צבעים וצורות שניתן לעשות בשיער, גבול היצירה והדמיון הוא רחוק. תסרוקות כלה מאוד מגוונות ולכל כלה שהיא שונה מאוד מאחרת ניתן למצוא תסרוקת שתתאים לה, לצורת הפנים, לעיניים, לצבע השיער, ולסוגו אם מתולתל חלק או גלי. תסרוקות כלה חשובים מאוד בדיוק כמו איפור כלה או שמלת כלה, תסרוקות כלה אמורות להיות מיוחדות וקצת שונות כיוון שכלה ביום חתונתה היא מיוחדת, זה לא ללכת לעבודה או למסיבה פשוטה בערב, זה היום החשוב והמשמעותי בחייה, שאותו היא רוצה לזכור בצורה חיובית ושהייתה נראית ביום זה כמו נסיכה מהאגדות.

תסרוקות כלה וכן שמלות כלה יכולות להיות כאשר השיער אסוף, או חצי אסוף, כאשר השיער פזור או לא לגמרי פזור, כאשר הוא מתולתל אבל חלק במקום אחר, ישנם כאלה שמוסיפים לשיער קשתות או כמו כתרים עדינים וקטנים וכל מיני אקססוריז למיניהם. חשוב מאוד לפגוש את המעצב שיער ואחראי על תסרוקות כלה שבחרנו כדי לדון איתו על התסרוקת על מה הוא מתכנן לעשות, מה הוא חושב שמתאים כדי שלא נופתע ביום החתונה או חלילה נגיע לשעה ולא נסכים איתו, חשוב לדעת מה אנו מראש לא רוצים שיהיה לנו על הראש, כבר היינו בחתונות  מן הסתם לא פעם ולא פעמיים, וראינו כל מיני דוגמאות ולכן רעיון מסוים יכול להיות לנו בראש.

גם אם לא באנו עם משהו מסוים בראש שאנו רוצים בתור שמלות כלה או תסרוקות כלה, אנו יודעים לפחות מה אנו לא רוצים ומה לא מתאים לנו מהיכרות עם עצמנו ועם הגוף שלנו, לדוגמא בחורה עם אוזניים בולטות לא תרצה תסרוקות כלה מסוג שיער אסוף כי אז זה יבליט משהו שלא צריך  להבליט ולהראות, כך גם לגבי בחורה עם צוואר ארוך, כאשר יש צוואר ארוך יש משהו אצילי במראה זה ולכן תסרוקת אסופה יכולה להחמיא אף יותר משיער פזור, ולכן צריך להסתכל על כל המשתנים.

תסרוקות כלה הם בהחלט יכולים לשנות את המראה של כל כלה לטובה ואף לרעה ולכן בחירת התסרוקות חשובה מאוד, כדאי לנו לקבל המלצות מכלות שכבר עברו את התהליך המפרך והקשה מבחינת החלטה כמובן, והחליטו לבסוף והשאלה אם יצאו מרוצים או שלא וכמה אהבו את איך שמעצב או מעצבת השיער עבדו איתן. תסרוקות כלה מוסיפים רבות למראה הכולל, כל כלה שמה דגש על איפור על שמלת כלה, על ציפורניים, תכשיטים וכל פיסה קטנה בגוף שנראית לעין כדי שהמראה הכולל יהיה מושלם לערב אחד מיוחד. תסרוקות כלה אמורות להבליט את המראה המיוחד הזה של הכלה, היות ושיער האישה הוא כל כוחה ויופייה וטמון בו כמעט כל נשיותה ולכן התסרוקת משמעותית מאוד.

 



תגיות המאמר: שמלות כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי

מאת: צביעיצוב פנים24/04/12797 צפיות
משטחי עיצוב מטבחים היום תופסים מקום די רחב בתחום השיש, ישנם מטבחים מעוצבים , וכמובן סגנונות שונים, כך גם משטחי עיצוב מטבחים, לאחר שבוחרים מטבח מסוים וסגנון אותו רוצים לעצב, לאחר מכן בוחרים משטחי

מאת: צביעיצוב פנים17/04/12807 צפיות
מטבחים מעוצבים שמירה על בטיחות בחדרי מטבחים מעוצבים מטבחים מעוצבים מאכסנים בתוכם מגוון גדול של מוצרי חשמל שונים, חלק מאותם מוצרי בנוסף להיותם פועלים

מאת: צביספא13/03/12936 צפיות
מכירים את הטיפוסים שאומרים "אני, לשבת יום שלם בג'קוזי לא מתאים לי" או "טיפולי ספא זה לבחורות וכלות צעירות, לא מתאים לי אני בן-אדם עובד"? הם בפירוש לא מבינים בכלל את המשמעות של טיפולי ספא וברור שכף רג

מאת: צבירהיטים04/01/121221 צפיות
מחפשים דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות? הגעתם למקום הנכון, חברת פרפקט ליין תמחה בתחום דלתות פנים ויכולה להמליץ לכם על מגוון רחב של דוגמאות לדלתות פנים בין הדגמים החדשים תוכלו למצוא דלת פנים עם חלונות

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172518 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172611 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172371 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172292 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162223 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica