חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לרכישת ריהוט זול ויוקרתי

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים26/04/20131243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל חודש הרבה צעירים מטופלים במתקנים רפואיים בגלל פציעות רבות כתוצאה מריהוט שלא אושר על ידי הוועדה לבטיחות מוצרים וצריכה ובארה"ב. עם האמת הזו, מומלץ לבחור בזהירות כאשר קונים בחנויות רהיטים יקרות או זולות.

בין שנת 2000 ל2006, cpsc מעריך כי היו לא פחות מ180 מקרי מוות הקשורים בשיפוצים. מתוכם, 80 אחוז היו ילדים מתחת לגיל 10. כמו כן, המרכז של בית החולים הארצי לילדים גילה שבין השנים 1990-2007, ממוצע של כמעט 15,000 קטינים הובאו למחלקות מיון רבות בגלל הפציעות שהתקבלו מרהיטים, טלוויזיות או מכשירי חשמל.

ריהוט ומכשירי חשמל אשר ממוקמים על הרצפה עלולים להיות מסוכנים. 25 אחוזים מההתרחשויות קראו כאשר ילדים משכו או טיפסו על אחד הרהיטים.

הסיפורים שערוריתיים ולא ניתן להאשים ריהוט זול או יקר. סוגים מסוימים של רהיטים לא עמידים מפני ילדים ויכולים לגרום לנזק חמור. האשמה הגדולה יותר, הוא שהורים לא מודעים לכך שרהיטי קצה באמת יכולים להיות מקור עיקרי לנזק ופגיעה בילדים.

העובדה היא, שרופאי ילדים בדרך כלל מבקשים להימנע מאירועים דומים על ידי ביצע מספר צעדים למניעה. סוג זה של פעולות פונקציונליות יכול להקטין בהרבה את מספר הפציעות ומקרי המוות. כמה חנויות רהיטים יכולים לשמור על הבית שלך עמיד בפני ילדים.

1. שים crt ומכישרי טלוויזיה על שולחן עבודה נמוך. דחוף אותם לאחור ככל האפשר מחזית השולחן. השתמש במתלי קיר במידת האפשר.

2. קנה סוגי רהיטים עם רגליים רחבות ומוצקות. נסה לרכוש ריהוט קיר עם רצועה.

3. התקן מגירות! שמור על הפריטים שלך מסודרים יותר באמצעות מגירות קיר נמוכות.

4. אל תמקם את הממתקים, צעצועים או פריטים אטרקטיביים אחרים על גבי שולחנות מסוכנים.

5. קשור את החוטים והכבלים שעשויים למשוך את חוטי החשמל.

6. ספק מספיק רווח ומרחב כדי שהצעירים יוכלו לשחק בו.

7. למד את הילדים הצעירים לא לטפס או לקפוץ מעל רהיטים.

8. הכלל החשוב ביותר - אל תשאיר את הילדים הצעירים ללא השגחה.

מחקרים חדשים מדווחים כי מספר הרהיטים המהפכים וגורמים לנזק רק עולה. בעיות אלו קשות למניעה ותצטרכנה שמירה על המשמר מצד ההורים והחברות הנוגעות בדבר. אל תתיר לילדים שלך להיות סתם עוד נתון. שקול אמצעי מניעה על מנת להפוך את הבית שלך לסביבה נקייה מתאונות.

ישנם מספר חנויות רהיטים יוקרתיים וזולים שעשויים לסייע לך לבחור את הפריטים המתאימים ביותר לשימוש בבתי מגורים עבור ילדים צעירים ואנרגטיים. בקש אם ניתן להגדיר חדר העוסק באבטחה תוך מתן נוחות אופטימלית.

 



תגיות המאמר: ריהוט זול לבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם משתמש זה שייך לאתר xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוקסנה בכנוב

מאת: אוקסנה בכנובאימון אישי23/08/131449 צפיות
חלום צלול הוא כלי פסיכולוגי חזק במיוחד ואפילו מעבר לעובדה זו הוא מהנה מאין כמוהו. הנה כמה מהטיפים הטובים ביותר על מנת להגיע למצב של חלימה מודעת. וכבונוס, רשימה של בדיקות המציאות היעילות ביותר.

מאת: אוקסנה בכנובמידענות31/07/133684 צפיות
חלומות רגילים וצלולים הם שאר להבנת האני העצמי שלך, הבעיה היא שהמידע מועבר ישירות לתת-מודע שלך ולעתים קרובות לא תצליח לגשת אליו ולזכור בעצם מה חלמתה. ככל שעובר יותר זמן משנת הREM ועד ליקיצה הסיכוי שתשכח גדול יותר - הנה מספר טריקים וטכניקות שיעזרו לך לזכור את החלומות שלך בצורה טובה יותר.

מאת: אוקסנה בכנובעסקים קטנים ובינוניים20/07/131024 צפיות
העיצוב המודרני הוא עמיד, תכליתי וחדשני. תוכל למצוא מבחר של סכו"ם הכולל דפוסים נקיים, מגמות טריות, וצורות ארגונומיים. העיצוב המודרני מתוחכם ועשוי מהחומרים המשובחים ביותר. הודות לטכנולוגיה החדשנית והשינויים האסתטיים, כלי השולחן העכשווים שלנו מקבלים יתרון ברור.

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים30/05/13979 צפיות
אם אתר או בלוג מקשרים לדף מסוים באתר שלי, האם זה בסדר מצד מנועי החיפוש אם אני אקשר אליו מאותו הדף או מעמוד אחר בבלוג שלי בחזרה? או שאני עלול להסתבך בכך שגוגל יחשיב את הקישור בתור "החלפת קישורים"?

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים21/05/131089 צפיות
רבים הספידו את האינדקסים כבר לפני שנים. עד כמה לדעתכם שווה קישור מתוך חוות קישורים אשר לא מביאה שום תוכן משמעותי נוסף לרשת האינטרנט. בינינו, מי משתמש היום באינדקסים? יש את גוגל!

מאת: אוקסנה בכנובאינטרנט - כללי01/05/131155 צפיות
עולם וירטואלי הוא קהילה מקוונת שלובשת צורה של סביבה מדומה לעולם האמיתי, המשתמשים יכולים לתקשר אחד עם השני ולהשתמש באובייקטים שונים. המונח הפך במידה רבה לסביבות וירטואלית אינטראקטיביות. אוואטרים מופיעים בדרך כלל כייצוגים טקסטואליים, דו ממדים או תלת ממדיים.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים05/04/131362 צפיות
הכלכלה במצב נוראי, מחירי הדלק והמזון עולים, זה יכול להיות קשה היום לשמור על החשבונות וההוצאות השוטפות, זה יכול ליצור בעיה רצינית כאשר מדובר בהוצאות נוספות או בלתי צפוייות. אבל מה אם אתה באמת חייב לרהט חדר או חלק בבית בזמן שכזה?

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204822 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195999 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181783 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181864 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181625 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica