חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיר וירטואלית [עולם וירטואלי]

עולם וירטואלי הוא קהילה מקוונת שלובשת צורה של סביבה מדומה לעולם האמיתי, המשתמשים יכולים לתקשר אחד עם השני ולהשתמש באובייקטים שונים. המונח הפך במידה רבה לסביבות וירטואלית אינטראקטיביות. אוואטרים מופיעים בדרך כלל כייצוגים טקסטואליים, דו ממדים או תלת ממדיים.

משחקים מקוונים רבים מתארים מגוון רחב של עולמות, וביניהם מבוססים על פנטזיה, מדע בדיוני, העולם האמיתי, גיבורי על, ספורט, אימה וחוגים היסטוריים . הצורה הנפוצה ביותר של משחקים אלו הם עולמות פנטזיה, ואילו משחקים שמבוססים על העולם האמיתי נדירים יחסית.

התקשורת בעיר הוירטואלית היא בדרך כלל טקסטואלית, אך לעתים תקשורת קולית בזמן אמת אפשרית גם כן. הצורה של התקשורת יכולה להשפיע באופן משמעותי על החוויה של השחקנים במשחק.

עולמות וירטואליים אינם מוגבלים למשחקים, ויכולים להיות סוג של שיחות ועידה מבוססי טקסט. לפעמים סמלי הבעה או סמיילים זמינים גם כן.

רוב העולמות הוירטואליים חייבים להיות עקביים. במילים אחרות, העולם חייב להמשיך להתקיים גם לאחר יציאתו של המשתמש מהעולם, והשינויים שביצע המשתמש צריכים להישמר.

עולם וירטואלי הוא מונח מעורפל למדי שלא לגמרה מוגדר.

כלכלה

הכלכלה הוירטואלית היא תכונה המתהווה על יחסי גומלין בין המשתתפים בעולם הוירטואלי. הערך של החפצים בעולם הוירטואלי בדרך כלל קשור בתועלת שלהם ובקושי השגתם כמו גם בצורך לעשות פעולות בעולם האמיתי על מנת להשיג אותם.

חומרה

שלא כמו רוב משחקי הוידאו, עולם וירטואליים בדרך כלל מנווטים באמצעות ממשקי משתמש גרפיים שטוחים דו מימד

 



תגיות המאמר: עיר וירטואלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם משתמש זה שייך לאתר xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוקסנה בכנוב

מאת: אוקסנה בכנובאימון אישי23/08/131446 צפיות
חלום צלול הוא כלי פסיכולוגי חזק במיוחד ואפילו מעבר לעובדה זו הוא מהנה מאין כמוהו. הנה כמה מהטיפים הטובים ביותר על מנת להגיע למצב של חלימה מודעת. וכבונוס, רשימה של בדיקות המציאות היעילות ביותר.

מאת: אוקסנה בכנובמידענות31/07/133681 צפיות
חלומות רגילים וצלולים הם שאר להבנת האני העצמי שלך, הבעיה היא שהמידע מועבר ישירות לתת-מודע שלך ולעתים קרובות לא תצליח לגשת אליו ולזכור בעצם מה חלמתה. ככל שעובר יותר זמן משנת הREM ועד ליקיצה הסיכוי שתשכח גדול יותר - הנה מספר טריקים וטכניקות שיעזרו לך לזכור את החלומות שלך בצורה טובה יותר.

מאת: אוקסנה בכנובעסקים קטנים ובינוניים20/07/131023 צפיות
העיצוב המודרני הוא עמיד, תכליתי וחדשני. תוכל למצוא מבחר של סכו"ם הכולל דפוסים נקיים, מגמות טריות, וצורות ארגונומיים. העיצוב המודרני מתוחכם ועשוי מהחומרים המשובחים ביותר. הודות לטכנולוגיה החדשנית והשינויים האסתטיים, כלי השולחן העכשווים שלנו מקבלים יתרון ברור.

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים30/05/13978 צפיות
אם אתר או בלוג מקשרים לדף מסוים באתר שלי, האם זה בסדר מצד מנועי החיפוש אם אני אקשר אליו מאותו הדף או מעמוד אחר בבלוג שלי בחזרה? או שאני עלול להסתבך בכך שגוגל יחשיב את הקישור בתור "החלפת קישורים"?

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים21/05/131088 צפיות
רבים הספידו את האינדקסים כבר לפני שנים. עד כמה לדעתכם שווה קישור מתוך חוות קישורים אשר לא מביאה שום תוכן משמעותי נוסף לרשת האינטרנט. בינינו, מי משתמש היום באינדקסים? יש את גוגל!

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים26/04/131242 צפיות
בכל חודש הרבה צעירים מטופלים במתקנים רפואיים בגלל פציעות רבות כתוצאה מריהוט שלא אושר על ידי הוועדה לבטיחות מוצרים וצריכה ובארה"ב. עם האמת הזו, מומלץ לבחור בזהירות כאשר קונים בחנויות רהיטים יקרות או זולות.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים05/04/131361 צפיות
הכלכלה במצב נוראי, מחירי הדלק והמזון עולים, זה יכול להיות קשה היום לשמור על החשבונות וההוצאות השוטפות, זה יכול ליצור בעיה רצינית כאשר מדובר בהוצאות נוספות או בלתי צפוייות. אבל מה אם אתה באמת חייב לרהט חדר או חלק בבית בזמן שכזה?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica