חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלום צלול - מדריך שימושי עם טיפים נוספים

מאת: אוקסנה בכנובאימון אישי23/08/20131446 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שחווה אחד יגיד לך: חלומות צלולים הזויים, מצחיקים וכיפיים במיוחד - אבל הם ידועים לשמצה כקשים לניסיון.

הנה מספר עצות שיעזרו לכם להגיע מהר ככל האפשר ל- חלום הצלול הראשון שלכם:

כתבו יומן חלומות: זה ישפר את הזיכרון שלכם בכל הנוגע לחלומות.

בצעו בדיקות מציאות: זכרו לבדוק לעתים קרובות האם אתם חולמים, גם כשאתם חושבים שאתם ערים.

MILD: השתמשו ביומן החלומות! חשבו על החלום האחרון שלכם ממש לפני שאתם נרדמים, תוך התמקדות בצלילות.

WILD: נסו להתעורר באמצע הלילה למשך כחצי שעה ולאחר מכן לחזור לישון.

עובדה על WILD : טכניקה זו, דומה מאוד לטכניקה שהפיזיקאי ריצ'רד פיינמן נהג להתאמן עליה במכללה, לפיה הוא היה "צופה מה הולך לקרות" לפני שהלך לישון. הוא חזר על זה בתדירות, עד שלילה אחד, הוא הבין שהוא מתבונן בעצמו בחלום! לאחר מכן הוא כתב שהחל לחוות חלומות צלולים בתדירות הולכת וגוברת...

הנה רשימה של בדיקות המציאות היעילות ביותר:

1. מבחן השכל הישר: זו הבדיקה הראשונה והברורה ביותר. בחן את הסביבה שלך לכל דבר הגיוני שלא צריך להיות שם. שאל אם זה יכל לקרות בחיי הערות שלך. חפש חוסר עקביות. האם אתה נמצא במקום כלשהו בו לא הייתה בעבר? האם אתה נמצא עם אנשים שגרים בצד השני של המדינה? האם יש לך פיל במטבח? אלו הם סוגי השאלות שיכולות להצית את הצלילות שלך.

2. נסה לקרוא: זוהי אחת מהבדיקות היעילות ביותר. פשוט הסתכל סביב ומצא משהו לקרוא. אחרי שקראתה אותו, הסט את המבט ואז הסתכל פעם נוספת לקרוא אותו שוב. עשה זאת מספר פעמים. אם אתה חולם, הטקסט או המספרים בדרך כלל השתנו לאחר מספר מבטים. כל דבר המכיל מילים או מספרים יעבוד עבורך: ספר, שלט ברחוב, כתובת.

3. בדוק טיסה או ריחוף: זוהי בדיקת יעילה אחרת. תראה אם אתה יכול לעוף. אם אתה מסוגל לעוף, לרחף באוויר או אפילו מעט מעל הקרקע. ככל שתשפר את מיומנותך בחלימה מודעת, זה עלול להפוך לבדיקה האהובה עליך, כמו עלי. הבעיה היחידה עם בדיקה זו היא שלפעמים תוכל לנסות זאת ולא לרחף, ובכל זאת אתה עשוי להיות בזמן חלום. זכור תמיד לנסות זאת בשילוב עם בדיקות מציאות אחרות אלא אם כן זה עובד כמובן, מה שיקרה ברוב המקרים.

4. לחץ על מתג אור: זוהי בדרך כלל בדיקה אמינה למדי. מצא מתג אור, ולאחר מכן כבה והדלק אותו. אם ישנם תקלות רוב הסיכויים שאתה חולם. נסה זאת מספר פעמם, ושים לב מתי האור צריך להיות דלוק ומתיב כבוי. בדרך כלל לא יקח זמן רב עד שיקרו תקלות או שהוא יפעל בצורה לא נכונה.

5. מבחן ההתבוננות העצמית: זוהי גם בדיקה מאוד שימושית. פשוט הסתכל על עצמך. בחן את הידיים, הזרועות, הרגליים והבגדים. בדרך כלל מיד תבין שאתה חולם שכן תלבד בגדים שלא תזכור שלבשת. בפעמים אחרות, פשוט להסתכל על הגוף שלך יכול להצית את הצלילות.

6. תשאל את דמויות החלום שלך: זה יכול להיות לא הדבר המוצלח ביותר אם אתה ער, אבל זה יכול להיות יעיל מאוד בזמן חלום. במציאות, אם תשאל אנשים אם אתה נמצא בחלום, התגובה שלהם תהיה להאשים אותך בחוסר שפיות, אך בתחום החלום, זה עשוי להיות עניין שונה לגמרה. בדרך כלל דמויות החלום יכחישו שזה חלום, אבל תוכל לראות עליהם רמזים. הם בדרך כלל לא יטילו ספק בשפיות שלך, ובמקרים מסוימים, הם אפילו לא יבינו מה אתה אומר ויתעלמו לחלוטין. כמו כן, במקרים נדירים, מישהו בחלום שלך אכן יהיה מוכן להודות שזה בעצם חלום.

עליך לתרגל את בדיקות המציאות באופן קבוע לאורך היום. ככל שתתאמן יותר הם יוטבעו לתוך שגרת היומיום שלך, ויופיעו מהר יותר בחלומות שלך. אם אתה מחפש מילה אחת שמסכמת את כל מה שאתה צריך כדי לזרז את דרכך אל עבר החלום הצלול, זה יהיה ללא ספק מודעות, מודעות, מודעות. שיפור המודעות שלך תביא להשפעה ישירה על החלומות שלך, וברגע שתהפוך ליות מיומן בחלימה צלולה שהמודעות בשילוב עם ההכונה היא הדרכון שלך לממלכת החלום הצלול.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם משתמש זה שייך לאתר xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוקסנה בכנוב

מאת: אוקסנה בכנובמידענות31/07/133683 צפיות
חלומות רגילים וצלולים הם שאר להבנת האני העצמי שלך, הבעיה היא שהמידע מועבר ישירות לתת-מודע שלך ולעתים קרובות לא תצליח לגשת אליו ולזכור בעצם מה חלמתה. ככל שעובר יותר זמן משנת הREM ועד ליקיצה הסיכוי שתשכח גדול יותר - הנה מספר טריקים וטכניקות שיעזרו לך לזכור את החלומות שלך בצורה טובה יותר.

מאת: אוקסנה בכנובעסקים קטנים ובינוניים20/07/131023 צפיות
העיצוב המודרני הוא עמיד, תכליתי וחדשני. תוכל למצוא מבחר של סכו"ם הכולל דפוסים נקיים, מגמות טריות, וצורות ארגונומיים. העיצוב המודרני מתוחכם ועשוי מהחומרים המשובחים ביותר. הודות לטכנולוגיה החדשנית והשינויים האסתטיים, כלי השולחן העכשווים שלנו מקבלים יתרון ברור.

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים30/05/13979 צפיות
אם אתר או בלוג מקשרים לדף מסוים באתר שלי, האם זה בסדר מצד מנועי החיפוש אם אני אקשר אליו מאותו הדף או מעמוד אחר בבלוג שלי בחזרה? או שאני עלול להסתבך בכך שגוגל יחשיב את הקישור בתור "החלפת קישורים"?

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים21/05/131088 צפיות
רבים הספידו את האינדקסים כבר לפני שנים. עד כמה לדעתכם שווה קישור מתוך חוות קישורים אשר לא מביאה שום תוכן משמעותי נוסף לרשת האינטרנט. בינינו, מי משתמש היום באינדקסים? יש את גוגל!

מאת: אוקסנה בכנובאינטרנט - כללי01/05/131152 צפיות
עולם וירטואלי הוא קהילה מקוונת שלובשת צורה של סביבה מדומה לעולם האמיתי, המשתמשים יכולים לתקשר אחד עם השני ולהשתמש באובייקטים שונים. המונח הפך במידה רבה לסביבות וירטואלית אינטראקטיביות. אוואטרים מופיעים בדרך כלל כייצוגים טקסטואליים, דו ממדים או תלת ממדיים.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים26/04/131242 צפיות
בכל חודש הרבה צעירים מטופלים במתקנים רפואיים בגלל פציעות רבות כתוצאה מריהוט שלא אושר על ידי הוועדה לבטיחות מוצרים וצריכה ובארה"ב. עם האמת הזו, מומלץ לבחור בזהירות כאשר קונים בחנויות רהיטים יקרות או זולות.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים05/04/131361 צפיות
הכלכלה במצב נוראי, מחירי הדלק והמזון עולים, זה יכול להיות קשה היום לשמור על החשבונות וההוצאות השוטפות, זה יכול ליצור בעיה רצינית כאשר מדובר בהוצאות נוספות או בלתי צפוייות. אבל מה אם אתה באמת חייב לרהט חדר או חלק בבית בזמן שכזה?

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213626 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205257 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica