חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה נחשב החלפת קישורים איכותית, ואילו פעולות יכולות לפגוע באתר שלי?

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים30/05/2013978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתר או בלוג מקשרים לדף מסוים באתר שלי, האם זה בסדר מצד מנועי החיפוש אם אני אקשר אליו מאותו הדף או מעמוד אחר בבלוג שלי בחזרה? או שאני עלול להסתבך בכך שגוגל יחשיב את הקישור בתור "החלפת קישורים"?

החלפות קישורים היו מאוד פופולאריים עד כמה שנים. למעשה הם היוו אחת מהשיטות העקריות המשמשות לשיפור הדירוג בתוצאות מנועי החיפוש. ואז ביום בהיר אחד האלגוריתם של גוגל הפך למתוחכם יותר, לפתע, החלפות קישורים הפסיקו לעבוד טוב כל כך. במקרים מסוים, זה אפילו פגע באתרים המעורבים.

שינוי זה נתן להחלפות הקישורים מוניטין רע, והיום רוב מקדמי האתרים רואים בהם כשיטה רעה שעלולה להכניס אותך לצרות עם גוגל. אבל, זה לא לגמרי נכון.

מה מעצבן את גוגל בהחלפות קישורים מלאכותיים או מניפולטיביים? החלפות קישורים מסוג זה נוצרו למטרה אחת ויחידה - לנפח באופן מלאכותי את הדירוג של האתרים המעורבים בתוצאות החיפוש.

לדוגמה, נניח שיש לי חנות מקוונת שמוכרת חלקי חילוף למכוניות, ואני מחליט לבצע החלפת קישורים עם חבר שלי, בעל בלוג בנושא ירידה במשקל. הוספתי קישור בתפריט הצד שלי לאתר שלו במילת המפתח "ירידה במשקל", והוא עשה אותו דבר בשבילי בביטוי "חלקי חילוף למכוניות".

החלפה זו היא בבירור מלאכותית ונועדה להשפיע על הדירוג בתוצאות החיפוש. כתוצאה מכך, שני האתרים המעורבים עלולים להסתבך בצרות עם גוגל.

החלפות קישורים טבעיים, מצד שני, הם בסדר גמור, מטרתם הראשונית היא לעזור לגולש. לדוגמה, נניח ויש לי בלוג בנושא בישול. אני יכול להוסיף קישורים לבלוגים שאני קורא, ולמספר אתרי תוכן גדולים בנישה. לאחר מכן לנסות לפני לחלק מהבלוגים והאתרים ולנסות לשכנע אותם לקשר אליך גם כן. המטרה העיקרית של החלפת קישורים זו היא לעזור למשתמשים למצוא משאבים רלוונטים חדשים, ולא לנסות להשפיע על תוצאות החיפוש באופן מניפולטיבי. כמובן, יש להם השפעה חיובית על הדירוג בסופו של דבר.

רוצה למצוא אתרים רלוונטים לנישה שלך שתוכל להחליף איתם קישורים? לחץ כאן >> החלפת קישורים.

תשובה לשאלה המרכזית: כל עוד אתה מקשר בחזרה לדף מסיבה מסוימת (לדוגמה, מכיוון שאתה רוצה לתת לקוראים שלך לדעת משהו, או להוסיף טיעון נגדי לדיון), לגוגל בברור לא תהיה בעיה עם זה.

הנה כלל אצבע שתוכל להשתמש בו בעתיד בכל הקשור לקידום אתרים: אם אתה עושה משהו, דאג שיהיה הגיוני ולטובת המשתמשים שלך (כלומר: לשפר את הניווט, להוסיף תוכן וכו). לגוגל בברור לא תהיה בעיה עם זה. לעומת זאת אם אתה עושה פעולה כלשהי רק בגלל שאתה חושב שזה ישפר את הדירוג בתוצאות החיפוש(למשל, הוספת מילות מפתח מיותרות, יצירת תגים, קבלת קישורים רבים עם עוגן זהה מה שיכול לרמז על אופטימזציית יתר), גוגל לא תאהב את זה כל כך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם משתמש זה שייך לאתר xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוקסנה בכנוב

מאת: אוקסנה בכנובאימון אישי23/08/131446 צפיות
חלום צלול הוא כלי פסיכולוגי חזק במיוחד ואפילו מעבר לעובדה זו הוא מהנה מאין כמוהו. הנה כמה מהטיפים הטובים ביותר על מנת להגיע למצב של חלימה מודעת. וכבונוס, רשימה של בדיקות המציאות היעילות ביותר.

מאת: אוקסנה בכנובמידענות31/07/133683 צפיות
חלומות רגילים וצלולים הם שאר להבנת האני העצמי שלך, הבעיה היא שהמידע מועבר ישירות לתת-מודע שלך ולעתים קרובות לא תצליח לגשת אליו ולזכור בעצם מה חלמתה. ככל שעובר יותר זמן משנת הREM ועד ליקיצה הסיכוי שתשכח גדול יותר - הנה מספר טריקים וטכניקות שיעזרו לך לזכור את החלומות שלך בצורה טובה יותר.

מאת: אוקסנה בכנובעסקים קטנים ובינוניים20/07/131023 צפיות
העיצוב המודרני הוא עמיד, תכליתי וחדשני. תוכל למצוא מבחר של סכו"ם הכולל דפוסים נקיים, מגמות טריות, וצורות ארגונומיים. העיצוב המודרני מתוחכם ועשוי מהחומרים המשובחים ביותר. הודות לטכנולוגיה החדשנית והשינויים האסתטיים, כלי השולחן העכשווים שלנו מקבלים יתרון ברור.

מאת: אוקסנה בכנובקידום אתרים21/05/131088 צפיות
רבים הספידו את האינדקסים כבר לפני שנים. עד כמה לדעתכם שווה קישור מתוך חוות קישורים אשר לא מביאה שום תוכן משמעותי נוסף לרשת האינטרנט. בינינו, מי משתמש היום באינדקסים? יש את גוגל!

מאת: אוקסנה בכנובאינטרנט - כללי01/05/131151 צפיות
עולם וירטואלי הוא קהילה מקוונת שלובשת צורה של סביבה מדומה לעולם האמיתי, המשתמשים יכולים לתקשר אחד עם השני ולהשתמש באובייקטים שונים. המונח הפך במידה רבה לסביבות וירטואלית אינטראקטיביות. אוואטרים מופיעים בדרך כלל כייצוגים טקסטואליים, דו ממדים או תלת ממדיים.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים26/04/131242 צפיות
בכל חודש הרבה צעירים מטופלים במתקנים רפואיים בגלל פציעות רבות כתוצאה מריהוט שלא אושר על ידי הוועדה לבטיחות מוצרים וצריכה ובארה"ב. עם האמת הזו, מומלץ לבחור בזהירות כאשר קונים בחנויות רהיטים יקרות או זולות.

מאת: אוקסנה בכנוברהיטים05/04/131361 צפיות
הכלכלה במצב נוראי, מחירי הדלק והמזון עולים, זה יכול להיות קשה היום לשמור על החשבונות וההוצאות השוטפות, זה יכול ליצור בעיה רצינית כאשר מדובר בהוצאות נוספות או בלתי צפוייות. אבל מה אם אתה באמת חייב לרהט חדר או חלק בבית בזמן שכזה?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213406 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211701 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183556 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica