חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה בפראג ובלונדון

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל01/05/2013735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העיר פראג, שהוכרה על ידי אונסקו כאחת מערי המורשת העולמית, פתחה שעריה בפני תיירים ומבקרים מכל העולם בשנת 1989, שנה שהצבא הסובייטי נסוג מהעיר.

העיר בנויה מספר רובעים שלכל אחד הייחוד שלו. רוב התיירים מישראל המגיעים לחופשה בפראג אינם מוותרים על ביקור ברובע היהודי בו ניתן לבקר בבית הכנסת העתיק ובבית העלמין בו נמצא קבר המהר"ל. הטיסה מישראל לפראג אינה ארוכה והיא מתקיימת מספר פעמים בשבוע. רוב בתי המלון ממוקמים במרכזה של העיר ולא קשה לטייל בה רגלית. עלות השהות בפראג אינה גבוהה ויש בה מקומות בילוי רבים ביניהם מועדוני לילה ובתי קאזינו חוקיים.
ישראלים רבים קבעו את מקום מגוריהם בעיר וניתן למצוא אוכל רחוב ומסעדות ישראליות ברחוב הראשי של פראג.

אפשר להגיע לחופשה בפראג באופן עצמאי. עם מפה ביד אפשר להגיע לכל מקום. התחבורה הציבורית, בעיקר רכבות חשמליות, מרושתת בכל העיר וכדי להשתמש ברכבות אלו יש להצטייד בכרטיס. אין אפשרות לשלם לנהג ומי שנתפס שלא שילם עבור הנסיעה יחויב בקנס של כמה פעמים מעלות הנסיעה. לא כדאי, לא משתלם. נהר חוצה את העיר לשניים ומעליו גשר קרל, אחד הגשרים היפים והמעניינים בעולם. מעברו האחד של הנהר ישנם ארמונות ששימשו בעבר את עשירי העיר. ליוצאים לחופשה בפראג מומלץ לשמור על ציודם מאחר ובעיר מספר לא מבוטל של כייסים שעושים את עבודתם בשקט ובדייקנות. את מרבית הכסף והדרכון כדאי להצפין בכספת במלון.


לאוהבי השופינג פראג יכולה לשמש עבורם מקום נפלא לעשות זאת. יש חנויות לפריטי אופנה עם מותגים של מעצבים בעלי שם במחירים נמוכים בהרבה מאלה שניתן למצוא בישראל.


אפשר לצאת לחופשה בפראג גם בעונת החורף. סביב העיר נבנו אתרי גלישה על השלג ברמה גבוהה עם שירותי תמיכה כמו חנויות להשכרת ציוד להחלקה, שכירת מדריך ללימוד החלקה על השלג, מסעדות, חנויות למצרכי מזון מזכרות  ועוד.


טיסה ללונדון


לונדון, עיר הבירה של בריטניה (אנגליה), מהווה מקום לבילוי לתיירים רבים. הטיסה ללונדון מישראל אינה ארוכה והיא אורכת כ-4-5 שעות מתל אביב ללונדון.


בשנת 2012, התקיימה בלונדון האולימפיאדה שהביאה איתה בנוסף למשתתפי המשחקים גם תיירים רבים וכל טיסה ללונדון הייתה מלאה עד אפס מקום. חלק מהתיירים שהגיעו בטיסה ללונדון באותה עת כלל לא רכשו כרטיסי כניסה למשחקים האולימפיים, הם הגיעו כדי לחוות את האווירה והמבצעים שהיו בעיר.


בתקופת חגי הנוצרים קריסטמס וראש השנה הנוצרית מציעים בעלי חנויות רבים סיילים למכירת פריטי לבוש במחירי ריצפה. העיר לונדון ידועה במחיריה הגבוהים ובעונה זו, שבה רוכשים מתנות ופריטי לבוש רבים, מורידים הסוחרים את המחירים דבר שמושך אנשים רבים להגיע מארצות שונות בטיסה ללונדון לנצל את הסיילים ולחזור למדינת האם.
לונדון בנוסף להיותה עיר תיירות היא גם עיר ספורט. יש בה קבוצות ספורט מענפים שונים ורבים מבין אוהדי קבוצות אלו מגיעים בטיסה ללונדון בתקופת משחקי הבית של הקבוצה האהודה.


משרדי הנסיעות בארץ רואים במשחקי הבית של קבוצות הספורט השונות מקור למכירת כרטיסי טיסה ללונדון ומציעים ללקוחות דילים במחירים נמוכים.


העיר לונדון משרה אווירה רומנטית ולכן זוגות רבים מגיעים בטיסה ללונדון כדי לציין אירוע כלשהו, מקום להצעת נישואין, יום הולדת, יום נישואין או מקום לחיזוק קשרים בין בני זוג. אפשר להגיע ללונדון באופן עצמאי או במסגרת טיולים מאורגנים בודדים ובקבוצות אבל לכולם מובטחת חופשה מהנה ונעימה ומספר רב של אתרים ומקומות לבקר בהם. מרבית התיירים מגיעים לארמון המלכה כדי לצפות בטכס חילופי המשמר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165709 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196496 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181541 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica