חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורכי דין ירושות

מאת: יוסי אלקייםדיני ירושה02/05/20133644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רובינו אנשים מאורגנים ומסודרים שמקדישים את חיינו ומרצנו עבור ילדנו ונכדינו. אנו מטפלים בדייקנות ובמסירות בכל פרט בחייהם של ילדינו הקטינים וגם כשהם מגיעים לבגרות אנו מסייעים להם, תומכים בהם, מייעצים להם, וקרובים אליהם מאוד. אך האם חשבתם מה יקרה לילדכם ולנכדיכם יום לאחר שחלילה תעצמו עיניים לנצח. איך תוכלו להבטיח שתוכלו לדאוג לרווחתם ולהצלחתם גם לאחר מותכם חלילה? כולנו מאחלים לכם כמובן אריכות ימים ובריאות טובה, אך כולנו מודעים לעובדה שיום אחד החיים יגמרו וגם לאחריהם חשוב והכרחי לדאוג לדורות הבאים. עורכי דין ירושות טובים ינחו ויסייעו לכם לדאוג לילדיכם ונכדיכם ובנות זוגכם או בני זוגכם לאחר מותכם חלילה.


עורכי דין ירושות וחשיבותה של צוואה

יש אנשים שלא כותבים צוואה, הם לא מבינים את חשיבותה או דוחים זאת ושוכחים לעשות זאת. במקרה כזה חוק הירושה יקבע איך רכושכם יחולק לאחר מותכם ליורשים אחריכם לפי מידת הקרבה שלהם אליכם מבחינה משפחתית.  אך בבניית צוואה תוכלו להבטיח כי רכושכם יחולק בצורה רצויה לכם ונכונה בין הילדים ואיש לא יפגע או יקבל יותר או פחות ממה שמגיע לו. צוואות גם חוסכות מאבקי ירושה ומאחדות את המשפחה לאחר מותו של הורה או סב במקום ליצור סכסוכים ומאבקים על הירושה. אם לא נכתבת צוואה היורשים מקבלים את הרכוש לפי קרבתם למנוח ולא תמיד הכול הולך על מי מנוחות ככול הנוגע לירושות.


יורשים פוטנציאליים וסיוע עורך דין

יש מקרים אחרים בהם אתם כיורשים פוטנציאליים נדרשים לשירותיכם של עורכי דין ירושות טובים. יש מקרים בהם אתם רוצים להתנגד לצו קיום צוואה או שאדם אחר מתנגד לצו קיים צוואה המזכה אתכם בירושה ויש לכם צורך להגן על הירושה שלכם. יש עורכי דין ירושות שמתמחים בתחום זה וייצגו אתכם במקצועיות ובהבנה עמוקה של התחום. חשוב לציין כי מבחינה משפטית תחום דיני הירושה הוא תחום מורכב ומסובך ולכן מומלץ לפנות אל עורכי דין ירושות אשר מתמחים בתחום זה ויכולים באמת לייצג אתכם בצורה מקצועית ואיכותית כמו משרד עורכי דין ניסן יזרסקי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/161192 צפיות
החיבור של עולם האינטרנט עם התחום של הרפואה ובפרט רפואת שיניים, בכל הקשור לשיווק ופרסום, הביא למצב בו מרפאות שניים מקומיות, דוגמת מרפאות בבאר שבע, יכולות ליהנות מקהל רחב הרבה יותר מאשר בעבר. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161100 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136328 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136104 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםספורט וכושר גופני - כללי02/10/136653 צפיות
כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/136816 צפיות
לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136369 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאמרים נוספים בנושא דיני ירושה

מאת: רוני הכהןדיני ירושה30/09/201348 צפיות
עם השנים זה נעשה יותר ויותר ברור עד כמה זה חשוב להכין צואה.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה21/09/201054 צפיות
החיים ממשיכים בלעדי כל אלה, וכאן, טמונה לה תורה שלמה של ירושה.

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191094 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romדיני ירושה03/07/191499 צפיות
כשאדם קרוב אלינו נפטר זו בשורה לא נעימה במיוחד, לפעמים אפילו מכאיבה מאוד במידה ומודבר בבן משפחה קרוב או בן משפחה שנפטר בטרם עת. בנוסף לכאב הגדול על האובדן עצמו לעיתים מתעוררות בעיות נוספות שגורמות לכאב נוסף - בעיות הירושה שהותיר אחריו המנוח.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה24/04/181456 צפיות
כדי למנוע ריבים מיותרים אנשים רבים לקראת הזקנה עורכים מול עורך דין ירושה את כל הנדרש במסמך ירושה מסודר לכל הילדים.

מאת: יוסף מימוןדיני ירושה19/08/152603 צפיות
מאמר זה בא לתת מידע על סוגי צוואות ובמה יכול לסייע עורך דין צוואות, ירושות ועזבונות מומחה.

מאת: רגב אלקיים דיני ירושה04/12/144112 צפיות
ראוי להדגיש, כיעצם ההכרה בבן כ"בן ממשיך" אינה מעניקה לבן הממשיך זכויות קנייניות במשק. משמעות הצהרת בעל המשק על בנו כ-'בן ממשיך' מהווה הגדרת מערכת היחסים שבין 'הבין הממשיך', האגודה, הסוכנות והמנהל – ותו לא! ללא אישור בכתב של בעל המשק, וללא חתימת בעל המשק על המסמכים הרלוונטיים, הבן הממשיך אינו רשאי לבנות במשק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica