חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוקטור אבי סולומון

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/20161193 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ד"ר אבי סולומון - בעבר, כאשר מישהו היה זקוק לטיפול שיניים, הוא לא היה מחפש לעבור טיפול שיניים בבאר שבע, אלא אם כן הוא חי שם. הוא היה מעדיף לבחור מרפאה קרוב לבית. אלא אם כן, המליצו לו באופן ייחודי על מרפאה רחוקה יותר. זה יצר מצב שמרבית המרפאות התבססו על קהל מקומי, במעגל השני היה גם קהל שהגיע ממקומות אחרים כולל קהל שהכיר את הרופא  או טופל על ידו והיה מוכן להגיע לשם כך גם מישוב אחר.

לעומת זאת, בעידן בו אנחנו יכולים לקרוא על כל רופא באינטרנט, וליהנות מידע נרחב אודות מרפאות טיפולי שיניים בבאר שבע או בכל מקום אחר, על הרופאים ועל סוגי הטיפולים השונים, אזי שאנחנו יכולים לעשות את הבחירה בצורה הרבה יותר מושכלת וכן להרחיב את מעגל הרופאים הפוטנציאליים שלו באופן די דרסטי.

הנה כמה דוגמאות לכך, כשהדוגמא שכל הזמן תלווה אותנו, תהיה מרפאת טיפולי שיניים בבאר שבע. נניח ואנחנו זקוקים לרופא שמבצע טיפול שורש. אנחנו יודעים ביישוב שלנו יש רופאים כאלה, אך ממה שקראנו עליהם ברשת, התגובות לא חיוביות. אין עליהם פידבקים טובים. אז אנחנו נחפש רופאי שיניים במעגלים נוספים, נניח רופא שמבצע טיפול שורש בבאר שבע (כמובן בהנחה ואנחנו חיים במרכז הארץ). אם נמצא רופא שיש עליו ביקורות חיוביות, אז אנחנו יכולים ללכת אליו.

אופציה אחרת, אם אנחנו זקוקים לרופא שמבצע טיפולים מסוג מסוים, ואין לנו מושג מי יכול לעשות את זה או לחילופין, הרופאים שהמליצו לנו עליהם לא יכולים לקבל או שאינם מתאימים לנו, אזי שאנחנו יכולים באמצעות האינטרנט לאתר רופאים שמבצעים את הטיפול לו אנחנו זקוקים, לקרוא עליהם, ולהחליט אם אנחנו רוצים לפנות אליהם.

לפני סיום, האינטרנט מאפשר לנו לקרוא תגובות וביקורות של מטופלים, להפנות שאלות לרופאים ובאופן כללי אנחנו יכולים ליהנות ממידע רב אודות רופאים בכל הארץ ובפרט רופאים שנותנים טיפולי שיניים בבאר שבע. מומלץ מאוד לנצל זאת.

דוגמא טובה לרופא שמבצע טיפולי שיניים בבאר שבע הוא ד"ר אבי סולומון. רופא מנוסה ברמה גבוהה, שניתן למצוא במרפאה שלו מגוון טיפולי שיניים לכל הגילאים. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אליו, הוא ישמח לעזור לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161100 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136329 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136104 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםספורט וכושר גופני - כללי02/10/136653 צפיות
כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/136817 צפיות
לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136370 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאת: יוסי אלקייםאירועים עסקיים09/06/137608 צפיות
אירוע עסקי הוא אירוע שכל עסק שמעוניין להתפתח, ליצור קהל לקוחות חדש, ולקדם את עצמו – חייב להפיק מעת לעת. אירוע עסקי הוא דרך אפקטיבית במיוחד להגדיל את הרווחים ולבסס את העסק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica