חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/20136817 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

חוקר טוב ידע להטמין את אמצעי ההאזנה או אמצעי המעקב השונים ולהעלם מהשטח ,לחוקר יש את כול האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים על מנת להביא את כול הראיות לבית המשפט או לגופים כאלה או אחרים שבשמם הוא נדרש לפעולה ,על מנת להביא את הראיות הנדרשות על החוקר הפרטי להסתייע מידי פעם בעוזרים ובבלשים נוספים, על כן למשרד החקירות עוז סהר עומד צוות  מקצועי ביותר אשר לא ישאיר ראייה אחת בשטח ויעמיד לרשותכם את כול הנתונים הנדרשים.

על פי חוק במדינת ישראל חוקר פרטי הוא איש מקצוע אשר קיבל את הסמכות לעקוב ולבלוש בהתאם לקריטריונים שקבעו גופים מקצועיים , בעוז חקירות הכול נעשה על פי החוק ובהתאם לנהלים .

מתי מומלץ לפנות לחוקר?

משרדי חקירות מועסקים לרוב על ידי חברות ביטוח או משרדי עורכי דין על מנת להשיג מידע כזה או אחר על גופים ,ארגונים או אנשים פרטיים . מוכרים יותר הם הסיפורים אודות מעקבי הבלשים אחר זוגות נאהבים לטובת תיקי גירושין כאלה או אחרים אבל לא רק , ישנם מקרים בהם נדרשת חקירה ומעקב אחר נערים או נערות שיש לגביהם חשד מסוים או איתור אנשים מסוימים לאו דווקא בשל היותם חשודים בדבר כזה או אחר אלא מסיבות אחרות לגמרי כמו אב אובד או בת שנעלמה.

חוקר פרטי ייתן שירות גם לגופים עסקיים הרוצים במידע מודיעיני עסקי או בחשדות לפלילים בתוך ארגונים .

עוז סער לשירותכם

משרד החקירות של עוז סער ייעץ לכם ויכוון אתכם לכיוון החקירה או המעקב הטוב ביותר על מנת לפתור את התעלומה שלכם בצורה המקצועית ביותר, באחריות מלאה ובאמינות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/161194 צפיות
החיבור של עולם האינטרנט עם התחום של הרפואה ובפרט רפואת שיניים, בכל הקשור לשיווק ופרסום, הביא למצב בו מרפאות שניים מקומיות, דוגמת מרפאות בבאר שבע, יכולות ליהנות מקהל רחב הרבה יותר מאשר בעבר. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161100 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136329 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136104 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםספורט וכושר גופני - כללי02/10/136653 צפיות
כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136370 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאת: יוסי אלקייםאירועים עסקיים09/06/137608 צפיות
אירוע עסקי הוא אירוע שכל עסק שמעוניין להתפתח, ליצור קהל לקוחות חדש, ולקדם את עצמו – חייב להפיק מעת לעת. אירוע עסקי הוא דרך אפקטיבית במיוחד להגדיל את הרווחים ולבסס את העסק.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183184 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171665 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172992 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510510 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica