חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אישור רפואי לספורטאים


כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

חוק הספורט במדינת ישראל מחייב כול גוף מקצועי שבו עוסקים בפעילות גופנית להיבדק בצורה מסודרת ולהמציא אישור רפואי שמעיד על בריאות תקינה ומאפשרת אימון המאמצים גבוהים יותר מאשר פעילות שיגרה יום יומית.

עד כמה חשוב אישור רפואי לספורטאים?

לא פעם שמענו על מקרים רבים בהם שחקנים פעילים בכדורגל או בכדורסל התמוטטו בזמן משחק או בזמן אימון, יש את המקרה המפורסם של שחקן הכדורגל מני לוי ששוכב עד עצם היום הזה כבר מספר שנים עם פגיעה מוחית עקב אי הספקת חמצן למוח, דווקא במקרה זה היות ומדובר בשחקן מקצועי ופעיל סביר להניח שכול האישורים הרלוונטיים היו ועם כול זאת לא ניתן היה לעלות על הבעיה .


אבל בהרבה מאוד מקרים בדיקה רפואית מקיפה ומותאמת למתאמן תאתר בעיה שאילולא איתור הבעיה היה יכול לגרות לאסון, באימון גופני הלב עובד בדפקים גבוהים מאוד, זרימה של כמויות גדולות של דם מצריכות יכולות מסוימות של הלב , במקרים רבים הלב לא יכול לעמוד בהספקים הנדרשים, זיהוי מוקדם של רמת כושרו הגופני של המתאמן בבדיקה למתן אישור רפואי לספורטאים יכולה להנחות את המאמן באותו מכון כושר לגבי סוג האימון הנדרש או לגבי קצב האימון הנדרש, כאמור לכול גיל יש את הסטנדרטים השונים שבהם נאלץ המתאמן לעמוד , חוק הספורט מחייב מגיל מסוים לעבור בדיקה לבבית במאמץ, ארגומטריה , לעומת ילדים שלא זקוקים לבדיקה במאמץ.

 



תגיות המאמר: חדר כושר, אישור רפואי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/161198 צפיות
החיבור של עולם האינטרנט עם התחום של הרפואה ובפרט רפואת שיניים, בכל הקשור לשיווק ופרסום, הביא למצב בו מרפאות שניים מקומיות, דוגמת מרפאות בבאר שבע, יכולות ליהנות מקהל רחב הרבה יותר מאשר בעבר. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161108 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136336 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136110 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/136822 צפיות
לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136375 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאת: יוסי אלקייםאירועים עסקיים09/06/137613 צפיות
אירוע עסקי הוא אירוע שכל עסק שמעוניין להתפתח, ליצור קהל לקוחות חדש, ולקדם את עצמו – חייב להפיק מעת לעת. אירוע עסקי הוא דרך אפקטיבית במיוחד להגדיל את הרווחים ולבסס את העסק.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204933 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205487 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172881 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173443 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173895 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173702 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163134 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica