חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תביעה להגדלת מזונות

מאת: יוסי אלקייםדיני משפחה02/05/20132749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזונות הילדים הם גורם חשוב בתחום דיני האישות וחלק בלתי נפרד מכול הליך גירושין של בני זוג שיש להם ילדים משותפים. במערכת המשפט שלנו זכותם של הילדים היא שאביהם יספק את הצרכים שלהם. לרוב במסגרת תיק הגירושין ההורים מסכמים על מזונות לילדים במסגרת הסכם הגירושים אך חשוב לדעת כי גם לאחר שעניין זה לכאורה סוכם ונקבע יכולים הילדים או אמם בשם הילדים לבצע תביעה להגדלת מזונות. תביעה להגדלת מזונות יכולה להיות מוגשת פעמים רבות ובכול שלב בו הילדים עדיין בגיל שהם זכאים למזונות ילדים.


תביעה להגדלת מזונות ומקורותיה החוקיים

מזונות ילדים מקורם כמובן בחוקי הדין העברי היהודי. אך שיטת המשפט הישראלית שונה מעט מהדין העברי ממנו היא שואבת את זכות מזונות הילדים ואת גובהם. אם בדין העברי המזונות פוחתים בגיל 15 כי זה נחשב פעם לגיל בו נער מתחיל לפרנס את עצמו, הרי שבשיטת המשפט הישראלי נהוג לשלם מזונות עד סיום הצבא כלומר עד גיל 21. כך ששיטת המשפט הישראלית שואבת את זכות המזונות מהדין העברי אך מפרשת אותה כדרכה.


מקרים של תביעה להגדלת מזונות

יש מקרים שונים של תביעה להגדלת מזונות או להפך תביעה להקטנת מזונות. יש מקרים בהם אבות דורשים להפחית מזונות בשל קשיים כלכליים אך לאחר תקופה יכולה להגיש האם בקשה להגדלה חזרה של המזונות כאשר מצבו הכלכלי של האב השתפר, כך שניתן במשך שנים להגיש בקשה להגדלת מזונות שוב ושוב. יש ילדים שיש להם צרכים מיוחדים כמו ילדים עם נכויות, לקויות למידה, או כול בעיה אחרת חלילה שדורשות השקעת כסף נוסף בילד. במקרה כזה ניתן גם על רקע זה לבקש בקשה להגדלת מזונות מהאב כדי שישתתף בהוצאות המוגדלות להן נזקקים הילדים. יש מצבים בהם מצבה הכלכלי של האם קשה כמו בשל פיטורין או מחלה חלילה וגם במקרים כאלה תוכל האם להגיש בקשה להגדלת מזונות מהאב. חשוב לדעת איך לבקש נכון ובחוכמה בקשה להגדלת מזונות מבית המשפט ולצורך כך אתם זקוקים לעו"ד מנוסים בתחום זה כמו עו"ד ניסן יזרסקי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/161194 צפיות
החיבור של עולם האינטרנט עם התחום של הרפואה ובפרט רפואת שיניים, בכל הקשור לשיווק ופרסום, הביא למצב בו מרפאות שניים מקומיות, דוגמת מרפאות בבאר שבע, יכולות ליהנות מקהל רחב הרבה יותר מאשר בעבר. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161100 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136329 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136104 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםספורט וכושר גופני - כללי02/10/136653 צפיות
כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/136817 צפיות
לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136370 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica