חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרקטים – יתרונות כריצוף

מאת: ורד טויןשיפוצים05/05/2013682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוכרים את המכנסיים המתרחבים שהיו כל כך אופנתיים בשנות השמונים? ואת התסרוקות שהיו כל כך טרנדיות באותן שנים? שלא לדבר על פאות הלחיים...ובכן בעוד זמן לא רב,ישאלו אתכם בדיוק את אותן השאלות לגבי ריצוף השיש שבבית שלכם! מי ידע שגם בעולם הריצוף קיימים תאריכי תפוגה? ובכן מסתבר שהם קיימים ושתאריך התפוגה של ריצוף השיש הולך ומתקרב בצעדי ענק,מכיוון שכיום הריצוף המבוקש ביותר הוא ללא ספק ריצוף פרקטים. האם יתכן שבעוד מספר שנים כבר לא נראה יותר מרצפות שיש בבתים? מה יש אצל פרקטים שהופך אותם לכל כך מבוקשים? ובכן,כיום ניתן לראות פרקטים לא רק בבתים פרטיים,אלא גם במשרדים,בתי ספר,אולמות ועוד. כך שככל הנראה פרקטים אכן אוחזים במספר יתרונות חשובים באמתחתם. כל שנותר לנו הוא לברר מה הם אותם יתרונות שהופכים פרקטים למוצר כל כך מבוקש.

ובכן יתרון אחד שניתן לציין לגבי פרקטים,הוא האווירה הייחודית שהם משרים בכל מקום בו הם מותקנים. בניגוד לריצוף שיש ארכאי שאיננו מוסיף דבר לאווירה בחדר אלא לעיתים אפילו גורע ממנה, פרקטים מעניקים לחדר בו הם מותקנים תחושה של חמימות וביתיות. בניגוד לאופי הקר והמנוכר של השיש,פרקטים בין אם הם עשויים עץ טבעי או סינתטי,מעניקים תחושה של טבעיות שרק מראהו הטבעי והפראי של עץ יכול לספק. כך שבכל מקום בו אתם מעוניינים להשרות אווירה נינוחה וחיובית,בין אם בסטודיו ובין אם בכיתה,פרקטים הם הפיתרון בעבורכם.

אך לא מדובר רק בתחושה. הרי כולנו מעוניינים לעצב את החדר שלנו בצורה הטובה ביותר שביכולתנו ולכן דווקא היום יותר מתמיד חשוב לזכור שאין יותר עיצובי ונאה לעין מאשר פרקטים איכותיים. פרקטים מוסיפים לכל חדר בו הם נמצאים מוטיב קלאסי ומראה עדכני מן השורה הראשונה. במידה ובוחרים להתקין פרקטים סינתטיים,הרי שמבחר הצבעים והסגנונות אף עולה וכך ניתן לבחור פרקטים כמעט בהתאמה אישית לגמרי,שיעניקו לחדר שלנו בדיוק את העיצוב שנחוץ לו. פרקטים ייחודיים בכך שהם מתאימים למעשה כמעט לכל חדר שהוא ולא משנה מהי מטרתו. בין אם אלו פרקטים לסלון שצריכים להיות בעלי צבע חם ונעים,בין אם אלו פרקטים מעץ טבעי למי שחושקים במראה יוקרתי ובין אם אלו פרקטים שנועדו לאולם התעמלות או חדר כושר ושם חשוב להכניס אווירה חיונית לתוך החדר.

חשבתם שהתועלת היחידה של פרקטים היא חיצונית בלבד? ובכן טעות בידיכם,שכן פרקטים ידועים גם בזכות יתרונותיהם הטכניים שמעניקים ערך מוסף לכל חדר בו הם מותקנים. בעוד שרצפת שיש כידוע מעבירה תדיר קור מן הנובע מן הרצפה,פרקטים ידועים כמבודדי חום וקור נפלאים,כך שבמקום לחשוש בכל פעם מצינון והתקררות ולדאוג לנעלי בית צמודות,תוכלו פשוט להתקין פרקטים בחדר הילדים או בכל חדר אחר ולהתהלך יחפים.

לאחר כל כך הרבה יתרונות שציינו לזכות ריצוף  פרקטים,ודאי חשבתם לעצמכם שמחירם של פרקטים מתאים אך ורק לבעלי הון עצום ורב. ובכן גם כאן,ניתן לציין יתרון נוסף לזכות ריצוף פרקטים. ריצוף פרקטים כבר איננו יקר כיום ובהחלט מתאים לכל כיס. כמובן שניתן להשיג פרקטים יוקרתיים שעולים בהתאם (לרוב אלו פרקטים העשויים מעץ טבעי) אך למען האמת דווקא פרקטים סינתטיים העשויים עץ מעובד הם הנפוצים יותר וזאת ככל הנראה במיוחד בזכות מחירם הזול להפליא. מדובר על פרקטים שמעניקים מראה איכותי ונפלא,עמידות מצוינת וכל זאת במחיר שווה לכל נפש. מה גם שההתקנה של ריצוף פרקטים שכזה היא פשוטה ואיננה מסורבלת ואף ניתנת להתקנה עצמית במידה ותרצו בכך. כך שמה הפלא שעם השנים פרקטים השתלטו על עולם הריצוף? עם כאלה יתרונות,קשה לזכור שבתחילת הכתבה עוד דיברנו על ריצוף שי...כבר שכחתי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131844 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica