חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנפחים – איך לבחור מתנפחים מתאימים לכל אירוע

מאת: נטלי אלוניהפקת אירועים05/05/20131196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנפחים הם מתקנים המשדרגים כל אירוע וכל מסיבה. כולם אוהבים להשתעשע עם מתקני לונה פארק, מבוגרים בני נוער ואפילו מבוגרים. כדי למרב את ההנאה יש לבחור לכל אירוע ולכל גיל את המתקנים המתאימים. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיקלו עליכם את בחירת המתנפחים.

מתנפחים – שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתאימים ביותר

לפי הגיל - השוק רווי במתקני מנפחים מסוגים שונים המתאימים לגילאים שונים. אם תתאימו את סוג המתנפחים לגיל המשתתפים, הצלחת האירוע מובטח. לילדים קטנים מתאימים מתנפחים בסיסיים כמו טרמפולינה, בריכות  כדורים, מגלשות מים, קצף ועוד, ואילו למשתמשים בוגרים מתאימים מתקני לונה פארק המציבים בפניהם אתגרים ומשימות מעניינות. כאשר אתם אל חברה העוסקת בתחום של השכרת מתנפחים, רצוי לברר האם הם מחזיקים מתקנים חדישים ועדכניים המתאימים לכל גיל.

לפי העונה – בעונת הקיץ מומלץ לבחור מתקני לונה פארק או מתנפחים המשלבים פעילות עם מים. מתקנים עם מים יצננו את החוגגים ביום קיץ לוהט, אך ילהיטו את האווירה.

לפי התקציב - חברות העוסקות בתחום של מתנפחים להשכרה, בטווח מחירים רחב. יש להפעיל שיקול דעת, מה עדיף לשכור מספר קטן של מתקני לונה פארק יקרים יותר, אך עדכניים וחדישים או להסתפק במתקנים  זולים יותר, אך בכמות גדולה יותר.

לפי המיקום - למי שחוגג אירוע בחוץ מתאים סוג וסגנון אחר של מתנפחים מאשר למי שחוגג אירוע במקומות סגורים. אם אתם חוגגים אירוע בחוץ יש להניח את מתקני המתנפחים על מקום שטוח ולא משופע. רצוי להציב אותם על מרבדי דשא או על אדמה חולית ורכה, אפשר גם לפרוס מחצלת או שמיכה תחת כל מתקן.

לפי המלצות – חברות העוסקות בתחום השכרת מתנפחים הם חברות ותיקות ובעלות ניסיון רב. כדאי להתייעץ אתם על אודות בחירת המתקנים המתאימים לאירוע שלכם. גם באתרי האינטרנט ובפורומים העוסקים בתחום של מתקני לונה פארק תוכלו לדלות מידע עדכני על אודות המתקנים הפולאריים ביותר המתאימים לאירוע שלכם.

אסור לזלזל בכללי הבטיחות. החל משנת 2007 נכנס לתוקפו תו תקן המחייב מתנפחים או מתקני לונה פארק. כאשר אתם שוכרים מתנפחים לאירוע, חשוב לברר האם החברה מציעה מתקנים בטיחותיים בעלי תו תקן.

לפי מספר האורחים –  אסור להעמיס מספר גדול של חוגגים על מתקן אחד. ריבוי המשתמשים במתקן אחד עלול לגרום לצפיפות ולפגיעות במשתתפים. אם יש לכם מספר גבוה של אורחים, עליכם לבחור מקום  גדול ורחב ידיים לאירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי אלוני - נעים מאוד, ואני מאוד אוהבת טיולים, בילויים וטבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/131846 צפיות
אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

מאת: נטלי אלוניקייטרינג03/05/13881 צפיות
כשאתם בוחרים חברת קייטרינג, חיוני לשים לב לאיכות חומרי הגלם ושמירה על תנאים של קירור. אוכל יכול להתקלקל, במיוחד בעונה של הקיץ, אולם אפילו בכל עונה. כדי שמשתתפי האירוע לא יקבלו כאב בטן יש לשים לב שהובלת מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13980 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים בדיקת בדק בית כדי לאתר ליקויי בניה בדירה חדשה או בעת קניית דירה מיד שנייה. השוק רווי בחברות המציעות מחירים אטרקטיביים של בדיקת ביקורת מבנים או בדק בית. איך נדע לבחור את החברה הטובה ביותר?

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13897 צפיות
כאשר אתם עורכים שיפוצים בבית בעזרת מעצב פנים או אדריכל, בקשו ממנו לסמן בעיפרון, באופן מדויק, את האזור שבו אתם רוצים לפתוח פתח לחלון או לדלת. עבודות של חיתוך בטון מתבצעות באמצעות ציוד מיוחד ומעניקות תוצאות מושלמות ומדויקות ברמה של מילימטרים.

מאת: נטלי אלוניהדברה30/04/131036 צפיות
לעתים אנחנו מחפשים שיטות שונות ומשונות לשמור על הבריאות שלנו ושל משפחתנו ולא חושבים כלל על המובן מאליו.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195890 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181678 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica