חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתכונן לעבודות של ניסור בטון?

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/2013897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


עבודות ניסור בטון אינן נמשכות זמן רב.
ניסור חלון או דלת נמשך בממוצע כשעתיים עד שלוש, תלוי בעובי הבטון.
כדי לבצע עבודות של ניסור בטון, חיתוך בטן או גם קידוח בטון בהצלחה ולמנוע נזקים לסובבים ולרכוש מומלץ להכין את הבית לפני שהפועלים מגיעים.
שבעה דברים שעליכם לעשות לפני עבודות של חיתוך בטוןכאשר אתם עורכים שיפוצים בבית בעזרת מעצב פנים או אדריכל, בקשו ממנו לסמן בעיפרון, באופן מדויק, את האזור שבו אתם רוצים לפתוח פתח לחלון או לדלת.
עבודות של חיתוך בטון מתבצעות באמצעות ציוד מיוחד ומעניקות תוצאות מושלמות ומדויקות ברמה של מילימטרים.
לכן סימון מדויק של המקום המיועד לחיתוך, יניב תוצאות מרשימות. לפני ביצוע עבודות של ניסור בטון או קידוח בטון יש לבדוק היטב את המקום המיועד לביצוע העבודה ולברר האם לא קיימות בו תשתיות חשובות, כמו חוטי חשמל, כבלי תקשורת, צנרת גז ועוד, העלולות להיפגע.
אם אכן קיימות בו תשתיות, חשוב להזמין בעלי מקצוע, לפני תחילת העבודה, כדי שיעתיקו את התשתיות למקומות חלופיים. במקרים מסוימים יש צורך להזמין מהנדס מוסמך כדי לוודא כי אפשר לבצע במקום עבודות של חיתוך בטון בלי לפגוע בשלד המבנה וביציבותו.
אם אתם מתכננים שיפוצים נרחבים, כדאי להתייעץ עם מהנדס מומחה.
לפני תחילת העבודות רצוי לפנות את סביבת העבודה.
אם אפשר רצוי להוציא רהיטים וחפצים יקרים. אם
לא, יש לכסות אותם בכיסוי אטום כדי למנוע הצטברות אבק ונזקים אחרים.
עבודות של קידוח בטון וניסור בטון מתבצעות באמצעות ציוד מקצועי מיוחד הדורש הספק חשמל של תלת פאזי.
אם אין לכם הספק כזה, חשוב לדווח לחברה המבצעת כדי שהיא תביא גנראטור שיספק את החשמל הנדרש.
בעת ביצוע העבודות כדאי להרחיק מהבית את הדיירים, במיוחד קשישים, נשים בהיריון או ילדים קטנים.
עבודות אלו גורמות לאבק רב, האבק עלול לפגוע בדרכי הנשימה.
אם החלטתם בכל זאת להישאר בסביבת העבודה, חשוב ללבוש מסכה שתגן על דרכי הנשימה, משקפי מגן שימנעו את חדירת האבק לעיניים ואטמי אוזניים כדי להגן על עור התוף מפני הרעש.
לפני שאתם חותמים על הסכם עם החברה המבצעת, חשוב לברר האם החברה מפנה את הפסולת.
עבודות חיתוך בטון מייצרות פסולת רבה, אתם לא תצליחו להשתלט עליה לבד.
כאשר מצטברת כמות גדולה מאוד של פסולת יש להזמין חברה מקצועיות העוסקת בפינוי פסולת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי אלוני - נעים מאוד, ואני מאוד אוהבת טיולים, בילויים וטבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני

מאת: נטלי אלוניהפקת אירועים05/05/131198 צפיות
מתנפחים הם מתקנים המשדרגים כל אירוע וכל מסיבה. כולם אוהבים להשתעשע עם מתקני לונה פארק, מבוגרים בני נוער ואפילו מבוגרים. כדי למרב את ההנאה יש לבחור לכל אירוע ולכל גיל את המתקנים המתאימים. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיקלו עליכם את בחירת המתנפחים.

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/131846 צפיות
אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

מאת: נטלי אלוניקייטרינג03/05/13883 צפיות
כשאתם בוחרים חברת קייטרינג, חיוני לשים לב לאיכות חומרי הגלם ושמירה על תנאים של קירור. אוכל יכול להתקלקל, במיוחד בעונה של הקיץ, אולם אפילו בכל עונה. כדי שמשתתפי האירוע לא יקבלו כאב בטן יש לשים לב שהובלת מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13981 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים בדיקת בדק בית כדי לאתר ליקויי בניה בדירה חדשה או בעת קניית דירה מיד שנייה. השוק רווי בחברות המציעות מחירים אטרקטיביים של בדיקת ביקורת מבנים או בדק בית. איך נדע לבחור את החברה הטובה ביותר?

מאת: נטלי אלוניהדברה30/04/131036 צפיות
לעתים אנחנו מחפשים שיטות שונות ומשונות לשמור על הבריאות שלנו ושל משפחתנו ולא חושבים כלל על המובן מאליו.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica