חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג בשרי – כי קייטרינג טוב עושה את המסיבה

מאת: נטלי אלוניקייטרינג03/05/2013881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתם בוחרים חברת קייטרינג, חיוני לשים לב לאיכות חומרי הגלם ושמירה על תנאים של קירור. אוכל יכול להתקלקל, במיוחד בעונה של הקיץ, אולם אפילו בכל עונה. כדי שמשתתפי האירוע לא יקבלו כאב בטן יש לשים לב שהובלת מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

1. חומרי גלם ברמה בינונית, חוסכות כסף רב לחברות קייטרינג ויש חברות שמתפתות לבצע רכישה של חומרים מסוג זה, משום כך, קודם שהחלטתם לגבי חברת קייטרינג, בידקו את טריותם ואיכותם של מוצרי המזון.

2. שימת לב לתנאי הניקיון. ערכו ביקור מקדים במטבחו של הקייטרינג ותוכלו להתרשם באופן בלתי אמצעי מה תנאי הניקיון במקום. כל חברת קייטרינג חייבת לקבל רישיון ממשרד הבריאות. חשוב לדעת האם לחברת הקייטרינג שבחרתם יש רישיון בתוקף.

3. ההבדלים בין קייטרינג לקייטרינג נמדדים גם כן באיכות המנות. כאשר הנכם עורכים מחקר שוק ומשווים מחירים, יש לקחת את המחיר והאיכות של חומרי הגלם בחשבון.

קייטרינג כשר – רעיונות מקצועיים לבחירה מנצחת

1. והיה ואתם מעוניינים בחברת קייטרינג כשר לאירועים ומצאתם חברה מסויימת, ראוי שתקבלו המלצות אודותיה. כמו כן באתרי האינטרנט שעוסקים בנושא תוכלו לקבל מידע עדכני על אודות חברות מיומנות שעוסקות בשטח של קייטרינג בשרי.

2. מחיר - קיימים פערי מחירים משמעותיים ביותר בין חברות הקייטרינג לסוגיהן, אי לכך, לפני שהינכם מחליטים אודות קייטרינג כשר רצוי וחשוב לעשות השוואת מחירים ולהתמקד בחברה מומחית עם ותק אפילו שהיא לא הזולה ביותר.

3. על פי רוב בכל אירוע מגיעים גם מוזמנים שומרי מסורת, עקב כך , כשאתם מבררים על קייטרינג , מתאים ורצוי להזמין קייטרינג שיש לו תעודת כשרות.

4. ישנם הרבה חברות של קייטרינג לאירועים, כל חברה מנוסה בתחום אחר. לכל קייטרינג יש את ההתמחות שלו, יש חברת קייטרינג לארועים שעורכת אירועים גדולים ויש חברה שמומחית לאירועים קטנים ואינטימיים בחוג המשפחה, לכן, במידה שמדובר במסיבה לא גדולה ראוי לגשת לקייטרינג לאירועים העוסק באירועים מסוג זה .

5. כמו כל שרות שמזמינים ובודקים נתונים מראש, כך גם כשמדובר בנושא של קייטרינג לאירועים, חשוב לבצע בירור מה אמור להיות כלול בקייטרינג וכמה מלצרים ימצאו בעת קיומו של האירוע.

6. עוד לפני שאתם מזמינים קייטרינג לאירועים כדאי לערוך טעימות. מקובל לבקש מהקייטרינג שיתן לכם אפשרות לטעום מסוגי המנות אשר יוגשו באירוע שלכם וגם רצוי לראות אירוע של הקייטרינג מקרוב.

קייטרינג אסאדו – כי מי אינו חובב בשר? מספר דברים שחשוב מאוד לדעת

1. קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג המומחה בהכנת בשרבסטייל דרום אמריקאי.

2. כאשר הנכם רוצים שהאורחים יוכלו להינות במסיבה שאתם עושים, הזמינו קייטרינג אסאדו ואורחיכם יקבלו מזנון מיוחד עם מנות גדולות של כל סוגי בשרים אשר נצלים באופן איטי וממושך על גבי גחלים.

3. אווירה של אירוע המופעל על ידי קייטרינג אסאדו , הינה אווירה יוצאת דופן, כתוצאה מהשילוב של יין מצוין עם בשר משובח המשמחים את המוזמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי אלוני - נעים מאוד, ואני מאוד אוהבת טיולים, בילויים וטבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני

מאת: נטלי אלוניהפקת אירועים05/05/131197 צפיות
מתנפחים הם מתקנים המשדרגים כל אירוע וכל מסיבה. כולם אוהבים להשתעשע עם מתקני לונה פארק, מבוגרים בני נוער ואפילו מבוגרים. כדי למרב את ההנאה יש לבחור לכל אירוע ולכל גיל את המתקנים המתאימים. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיקלו עליכם את בחירת המתנפחים.

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/131846 צפיות
אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13980 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים בדיקת בדק בית כדי לאתר ליקויי בניה בדירה חדשה או בעת קניית דירה מיד שנייה. השוק רווי בחברות המציעות מחירים אטרקטיביים של בדיקת ביקורת מבנים או בדק בית. איך נדע לבחור את החברה הטובה ביותר?

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13897 צפיות
כאשר אתם עורכים שיפוצים בבית בעזרת מעצב פנים או אדריכל, בקשו ממנו לסמן בעיפרון, באופן מדויק, את האזור שבו אתם רוצים לפתוח פתח לחלון או לדלת. עבודות של חיתוך בטון מתבצעות באמצעות ציוד מיוחד ומעניקות תוצאות מושלמות ומדויקות ברמה של מילימטרים.

מאת: נטלי אלוניהדברה30/04/131036 צפיות
לעתים אנחנו מחפשים שיטות שונות ומשונות לשמור על הבריאות שלנו ושל משפחתנו ולא חושבים כלל על המובן מאליו.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica