חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה פסקאות בנוגע לביטוח הרכב שלכם

מאת: גיל שושיביטוח רכב08/05/2013802 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקרוב אנחנו עומדים להציג בפניכם כמה נקודות מאוד חשובות בנוגע לביטוח הרכב שלכם.אנחנו מדברים על נתונים עליהם אתם לא תמיד חושבים לפני שאתם מחדשים את ביטוח הרכב שלכם. גם אם אתם מחדשים אותו באופן אוטומטי חשוב עד מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הנוכחי.

ביטוח רכב הוא לפני כול דבר אחר מוצר שהמדינה מחייבת אתכם לרכוש

לפני שאנחנו צוללים פנימה אנחנו חייבים להעלות נקודה אחת שאין עליה כל ויכוח וזאת העובדה הבסיסית כי ביטוח רכב הוא מוצר חובה ולו רק כי המדינה דורשת אותו מכם מכוחו של חוק שהועלה עוד לפני קרוב לארבעים שנים. מדובר על משהו שכנסת ישראל החליטה לגביו ובין שלל החוקים הצרכניים אותה היא העלתה ברבות השנים מדובר על אחד היותר חשובים. בזכות החוק הזה לא מעט ישראלים זכו לפיצוי כספי הולם מחברות הביטוח אחרי תאונות דרכים קשות בהם הם היו מעורבים

מהי שכבת ההגנה החשובה ביותר עבורכם במסגרת ביטוח הרכב

אם אנחנו בוחנים זאת קצת יותר לעומק תוכלו לגלות בברור כי פוטנציאל התביעות הכי גדול שקיים כשמדובר על ביטוח רכב זאת השכבה של ביטוח החובה, גם אם הרכב שלכם שווה רק כמה עשרות אלפי שקלים, עדיין אתם עשויים לזכות בסכומי כסף מאוד גדולים בזכות ביטוח החובה שלכם. לעיתים מדובר גם על סכומים של שבע ספרות. לא מעט ישראלים חייבים את המשך החיים האיכותיים שלהם לסכומי הכסף אותם קיבלו מחברות הביטוח.

חשיבותו הגדולה של ביטוח צד ג גם כשמדובר על קטנוע בשווי של 1000 ש"ח

שכבת ביטוח שנייה אליה לא תמיד נותנים את הדעת זאת השכבה שעוסקת בהגנה על נהגים שנמצאו אשמים בתאונות דרכים. במקרה שכזה חברת הביטוח מפצה את הצד הנפגע יכולים לקרות הרבה מאוד מצבים בהם נהגים פוגעים החל מרכב חונה דרך הולכי רגל ועד לתאונות בהם מעורבים נהגים אחרים. גם כשמדובר על קטנוע בשווי של אלף ש"ח כדאי מאוד שיהיה לכם ביטוח רכב צד ג וזאת עובדה אמיתית

מדוע כדאי לכם לעשות השוואת מחירים לפני שאתם רוכשים ביטוח רכב

ביטוח רכב נכון להיום הוא מוצר תחרותי בשוק משוכלל ומאוד חופשי. אם רק חשבתם להרים טלפון לסוכן שלכם ולסגור איתו עניין בהרמת טלפון, תנשמו עמוק ותחשבו על כך עוד פעם. אנחנו ממליצים לכם בחום רב לערוך השוואת מחירים מקיפה בין כמה סוכנים וחברות. אתם עשויים למצוא פערי מחירים ואפילו נכבדים. מכיוון שמדובר על הרמת טלפון שווה לכם ללא כול ספק לערוך השוואת מחירים מהירה ועניינית.

חברה לביטוח ישיר או חברת ביטוח רגילה יתרונות וחסרונות

אחת השאלות שלא מעט מבוטחים שואלים את עצמם היא האם לעשות ביטוח בחברה לביטוח ישיר או בחברת ביטוח רגילה. אנחנו ממליצים לכם בחום לחשוב היטב על הנקודה הזאת. מצד אחד לעיתים תוכלו לקבל מחירים יותר נוחים בחברה לביטוח ישיר, מאידך השירות באמצעות סוכן ביטוח רגיל עשוי להיות יותר טוב ויעיל בעיקר כשמדובר על היכרות אישית רבת שנים

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138721 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131327 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131225 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131397 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica