חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות

נשאלת השאלה, האם אופניים חשמליות תורמות במשהו לכושר הגופני ?

לאחר מספר בדיקות והתייעצות עם המובילים בתחום, המסכנה היא שאין תרומה כמו אופניים רגילות, אך ישנה אפשרות לפדל, וכך להפעיל את הגוף ולשרוף אנרגיה וכמובן להעלות את המהירות של הנסיעה של האופניים החשמליות.

כמו כן, אין חובה לנסוע בעזרת המנוע, אם אתם מגיעים לעליה קטנה, בטלו את עבודת המנוע והתחילו לפדל ולשרוף אנרגיה, היתרון שאם תרגישו עייפות, תמיד תוכלו להפעיל את עבודת המנוע, מה שאי אפשר לעשות בזוג אופניים רגילות.

אז למה בעצם לא לרכב על זוג אופניים רגילות ?

יש מספר יתרונות לא מעטים והבדלים לא קטנים שאנו אספנו עבורכם :

  1. אופניים חשמליות מהירות יותר. עובדה.
  2. הם גם יכולות להתקפל ורגילות ממש לא.
  3. המשקל שלהם בדרך כלל קטן יותר.
  4. הגודל שלהם משמעותית קטן יותר, מה שאומר שאפשר לקפלם ולהכניסם לתוךהרכב.
  5. אפשר לנסוע איתם למשרד ולהעלות אותם ביחד איתך וזאת מבלי להפריע ולאלתפוס מקום.

עכשיו נשאר לכם להחליט מה כדאי לכם לרכוש, נכון שבממוצע, מחיר של זוג אופניים רגילות יותר זול מהחשמליות, אבל כמו שאמרנו, יש יתרונות מול חסרונות שאתם צריכים לחשוב עליהם ולהחליט מה טוב לכם ומה לא.

אנו כמובן ממליצים לכם להתייעץ גם עם חברים וגם עם מכרים ולשאול את השאלות הנכונות ואפילו לבקש נסיעת מבחן לפני רכישת אופניים וכמובן בכל רכישה.

שורה תחתונה - אל תפסיקו לשמור על הכושר הגופני ותשמרו על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi shay

מאת: avi shayצרכנות18/06/15779 צפיות
ג'קוזי הינו מעין בריכה חמימה, שבתוכה מים מבעבעים חמימים. הג'קוזי בנוי כך שהוא מאפשר את הזרמתם של זרמי אוויר מהירים לתוכו, וכתוצאה מכך מבעבעים המים. מעבר לתכונותיו הבריאותיות של הג'קוזי, משמש אמבט זה גם כאמצעי לשחרור שרירים תפוסים, הפגת מתחים, הקלה על כאבים ודלקות, וכמו כן גם לצורך טיפולים פיזיותרפיים.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204887 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205447 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172868 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173429 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173886 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163117 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica