חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח המוצר ומתן מענה הולם לצרכי השוק

אחת הטעויות הנפוצות בקרב חברות שונות היא הישיבה על זרי הדפנה, לאחר שמוצר שתכננו ופיתחו יצא לשוק והחל להניב רווחים נאים. הדינאמיות הרבה של עולם הצרכנות והעסקים כיום הביאה למצב שבו מכשירים ומוצרים שאך לפני זמן קצר היו להיט ונחטפו כמו לחמניות חמות אבדו במהירות את כוח המשיכה שלהם והפכו בתוך זמן קצר למיושנים. ככל שקצב ההתקדמות הטכנולוגית עולה, כך הולך ומתקצר מחזור החיים של מוצרים שונים.

על מנת שלא להישאר מאחור ולאבד את מקור ההכנסה, חייבות חברות בכל התחומים להמשיך ולפתח מוצרים בהתמדה. פיתוח מוצר מתחלק, למעשה, לשני חלקים: תהליך התאמה של מוצר חדש לשינויים הטכנולוגיים הצפויים בעתיד או, לחילופין, פיתוח מוצר חדש שיחליף מוצר ישן או שיתן מענה לצורך חדש שנוצר כתוצאה משינויים טכנולוגיים ובמקביל אליהם.

מה בין פיתוח המוצר לבין פיתוח פטנט

אף שיש נקודות השקה רבות בין השניים, השוני ביניהם הוא מהותי. פטנט הוא מוצר או תהליך חדש, שלא היה מוכר בעבר ושכניסה שלו לשוק תורמת לתועלת הכלל. במידה רבה, הרעיונות לפטנטים מגיעים יש מאין, כתוצאה מצורך שהתעורר אצל אדם מסוים.והתברר כמשותף לרבים.

פיתוח מוצר, לעומת זאת,הוא תהליך מובנה של זיהוי צרכים, חיפוש פתרון הולם ופיתוח מוצר שיספק את הפיתרון הזה. לעיתים מדובר במוצר חדש ולעיתים בפיתוח ושיפור מוצר קיים והתאמה שלו לצרכים משתנים.. כך או כך, התהליך הוא מובנה וסדור. הוא כולל את זיהוי הצרכים כנזכר לעיל, הגדרת הפיתרון הרצו או המענה הרצוי לצורך קיים, אפיון המוצר ותכנון שלו.

בתום התכנון נבנה אב טיפוס של המוצר ונבחנת הייתכנות של שיווק המוני שלו. רק לאחר שעבר את כל השלבים הללו מתחילים בשיווק המוני של הפיתוח החדש.

מחקר ופיתוח כאמצעי הישרדות

מרבית החברות הגדולות בתעשייה ובעסקים בישראל מקצות משאבים לנושא מחקי ופיתוח. ההשקעה הזאת נובעת מההבנה כי במצב התחרותי הקיים כיום, הימנעות מהתאמת המוצרים של החברה לדרישות משתנות תהפוך את החברה לבלתי רלוונטית פיתוח מוצרים איננו רק אמצעי להיות ראשון במכירות, אלא פשוט הדרך היחידה להיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Quattro-d

חברתנו עוסקת בעיצוב תעשייתי ובניית אב טיפוס, אנו מציעים שירותי עיצוב מלא: מחקר שוק, סקיצות ראשוניות, 3D-CAD renderings קונספט, מפרטים מפורטים, משלוח של דגמים בעיצוב, פיקוח בנייה או פיתוח מלאה בשיתוף פעולה עם שותפים הניסיון שלנו.

לפרטים נוספים:

http://www.quattro-d.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב תעשייתי - אב טיפוס

אחת הטעויות הנפוצות בקרב חברות שונות היא הישיבה על זרי הדפנה, לאחר שמוצר שתכננו ופיתחו יצא לשוק והחל להניב רווחים נאים. הדינאמיות הרבה של עולם הצרכנות והעסקים כיום הביאה למצב שבו מכשירים ומוצרים שאך לפני זמן קצר היו להיט ונחטפו כמו לחמניות חמות אבדו במהירות את כוח המשיכה שלהם והפכו בתוך זמן קצר למיושנים. ככל שקצב ההתקדמות הטכנולוגית עולה, כך הולך ומתקצר מחזור החיים של מוצרים שונים.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 25/04/131933 צפיות
אחד התחומים שנהנים מהפופולאריות הגבוהה ביותר בין מסלולי הלימוד השונים בימינו הוא עיצוב מוצר. מתברר שהביקוש לתחום עולה משנה לשנה לא רק בישראל אלא בעולם כולו. מדובר על אחד הסממנים המובהקים ביותר של המהפכה התעשייתית שאת השלכותיה אנחנו חווים מדי יום ביומו.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 27/01/138337 צפיות
כשחושבים על עיצוב, הנטיה היא לחשוב קודם כל על מראה חזותי. המראה החזותי של מוצר הוא אחד מכמה דברים שעוסק בהם מעצב תעשייתי. נוסף על כך, עיצוב תעשייתי למעשה נוגע גם באופן שבו מוצר מוצג ללקוחות, אופן התפעול של המוצר, והמאפיינים של השימוש בו.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב מוצר23/12/125075 צפיות
להרבה מאוד אנשים יש רעיונות, חלקם טובים וחלקם רעים. הראש היהודי ידוע בהיותו בעל מעוף ויכולת לחשוב קדימה ולצפות את העתיד. ישראל חייבת לא מעט משגשוגה ומחוסנה לרעיונות הטובים של מיטב בניה בתחומי המדע, ההיי-טק, החקלאות וכן הלאה.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 17/12/128193 צפיות
לעצב מוצר זה לא עניין פשוט בכלל, וזה לא במקרה שיש תחום לימוד שנקרא עיצוב תעשייתי. בתחום של עיצוב תעשייתי ושל עיצוב מוצר יש הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם, ולשם כך אנשים שרוצים לעסוק בתחום של עיצוב תעשייתי צריכים ללמוד לא מעט.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 05/11/128009 צפיות
יש תחומים שלעתים הם מעם פחות מוכרים לציבור הרחב או שהם אינם זוכים לכבוד המגיע להם. כמובן שאי אפשר להאשים אף אדם שאינו מכיר את תחום העיצוב התעשייתי בצורה כלשהי אך חשוב להפיץ מידע בכל הקשור לתחום זה מאחר ויש לו השפעה רבה על כל מי שנכנס לחנות מסוימת או לאתר אינטרנט ורוכש מוצר חשמלי, כלי סניטרי או פריט מסוים אחר לביתו או לעסקו.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 23/09/121018 צפיות
עיצוב תעשייתי הוא למעשה תחום החולש על כל הנושא של עיצוב מוצר. לא מדובר בעיצוב מסוים של רהיטים אביזרים או מכשירים, אלא בעיצוב בכלל של מוצרים. כיום ניתן להתייחס לכל מוצר כתוצר של עיצוב תעשייתי. תחום זה הוא תחום רחב שסובב את כולנו לאורך כל שעות היממה, החל מהעט שבו אנו מחזיקים על מנת לכתוב וכלה במכונת צילום, מכונות דפוס ועוד מוצרים רבים שנועדו לתעשייה שמשמשים את כולנו בתדירות גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica