חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב תעשייתי - מספר דברים שכדאי לדעת

יש תחומים שלעתים הם מעם פחות מוכרים לציבור הרחב או שהם אינם זוכים לכבוד המגיע להם. כמובן שאי אפשר להאשים אף אדם שאינו מכיר את תחום העיצוב התעשייתי בצורה כלשהי אך חשוב להפיץ מידע בכל הקשור לתחום זה מאחר ויש לו השפעה רבה על כל מי שנכנס לחנות מסוימת או לאתר אינטרנט ורוכש מוצר חשמלי, כלי סניטרי או פריט מסוים אחר לביתו או לעסקו.

באופן טבעי כל אחד מאתנו יכול להבין די מהר עד כמה ללא עיצוב מוצרים ברמה גבוהה לא נוכל להתרשם מפריט מסוים שמוצע לנו מכירה. בנוסף לכך הרי שלא רק הרושם החיצוני הוא זה שלא יעשה את העבודה בכל תהליך שיווק שהוא אלא שגם היכולות של מכשיר מסוים או הנוחות שבשימוש בו יכולים להיות לקויים בגלל עיצוב תעשייתי ברמה לא גבוהה.

אפשר ליצור ייחוד תחרותי לכל מוצר

כמעט כל מוצר שמשווק בצורה רחבה הוא כזה שזוכה לתחרות רבה מצד יצרנים ומשווקים שמעוניינים למכור מוצרים דומים. אין ספק שמדובר בתחרות מאוד עזה שכיום אנו יכולים לראות כיצד היא מאפיינת את העולם המודרני שבו אנו חיים. לכן די ברור שכל יצרן ישמח לראות כיצד הוא יכול להגדיל את יתרונות המוצר שלו וכך להתחרות בצורה טובה יותר בכל שוק תחרותי.

ההבנה כי עיצוב מוצרים מקצועי ומתקדם יכול לתרום רבות בתחרות על לבו וכיסו של הלקוח הפוטנציאלי מדגישה עד כמה עיצוב תעשייתי הוא דבר חשוב. מחקרי שוק שעורכת חברה איכותית, בדיקות לגבי דרכי השימוש במוצר מסוים והעלאת מסקנות רלוונטיות מנתונים וחתכים רבים הם אלו שיכולים לתרום רבות לכל מהלך רציני של עיצוב מוצרים איכותיים ושימושיים.

חיסכון חשוב בייצור ומיקוד רב של התהליך כולו

ייצור של מוצר מסוים הוא דבר שכרוך בהשקעה כספית לא מבוטלת. אם נבין שמדובר בכסף גדול עוד לפני שמשקיעים כספית גם בהפצת המוצר ובהחדרתו לשווקים שונים הרי שנבין עד כמה כדאי לבצע מהלכים מקצועיים של עיצוב תעשייתי על מנת לראות שהם ממוקדים מאוד ובכך חוסכים למפתחים וליצרנים משאבים רבים שהם ישמחו לחסוך.

קיצור התהליך בצורה ניכרת, מניעת מצב שבו יש לחזור שנית על תהליכי פיתוח מסוימים ועוד פעולות מקצועיות עם המון מחשבה קדימה מדגישים לכולם כיצד עיצוב מוצרים חייב להתבצע בצורה מקצועית. התרומה של עיצוב מקצועי ברמה גבוהה היא כזו שלא תסולא בפז והיא יכולה לעשות את ההבדל בין כישלון ובין הצלחת מוצר שנמכר בצורה מרשימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Quattro-d

חברתנו עוסקת בעיצוב תעשייתי ובניית אב טיפוס, אנו מציעים שירותי עיצוב מלא: מחקר שוק, סקיצות ראשוניות, 3D-CAD renderings קונספט, מפרטים מפורטים, משלוח של דגמים בעיצוב, פיקוח בנייה או פיתוח מלאה בשיתוף פעולה עם שותפים הניסיון שלנו.

לפרטים נוספים:

http://www.quattro-d.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב תעשייתי - אב טיפוס

אחת הטעויות הנפוצות בקרב חברות שונות היא הישיבה על זרי הדפנה, לאחר שמוצר שתכננו ופיתחו יצא לשוק והחל להניב רווחים נאים. הדינאמיות הרבה של עולם הצרכנות והעסקים כיום הביאה למצב שבו מכשירים ומוצרים שאך לפני זמן קצר היו להיט ונחטפו כמו לחמניות חמות אבדו במהירות את כוח המשיכה שלהם והפכו בתוך זמן קצר למיושנים. ככל שקצב ההתקדמות הטכנולוגית עולה, כך הולך ומתקצר מחזור החיים של מוצרים שונים.

אחת הטעויות הנפוצות בקרב חברות שונות היא הישיבה על זרי הדפנה, לאחר שמוצר שתכננו ופיתחו יצא לשוק והחל להניב רווחים נאים. הדינאמיות הרבה של עולם הצרכנות והעסקים כיום הביאה למצב שבו מכשירים ומוצרים שאך לפני זמן קצר היו להיט ונחטפו כמו לחמניות חמות אבדו במהירות את כוח המשיכה שלהם והפכו בתוך זמן קצר למיושנים. ככל שקצב ההתקדמות הטכנולוגית עולה, כך הולך ומתקצר מחזור החיים של מוצרים שונים.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 25/04/131933 צפיות
אחד התחומים שנהנים מהפופולאריות הגבוהה ביותר בין מסלולי הלימוד השונים בימינו הוא עיצוב מוצר. מתברר שהביקוש לתחום עולה משנה לשנה לא רק בישראל אלא בעולם כולו. מדובר על אחד הסממנים המובהקים ביותר של המהפכה התעשייתית שאת השלכותיה אנחנו חווים מדי יום ביומו.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 27/01/138337 צפיות
כשחושבים על עיצוב, הנטיה היא לחשוב קודם כל על מראה חזותי. המראה החזותי של מוצר הוא אחד מכמה דברים שעוסק בהם מעצב תעשייתי. נוסף על כך, עיצוב תעשייתי למעשה נוגע גם באופן שבו מוצר מוצג ללקוחות, אופן התפעול של המוצר, והמאפיינים של השימוש בו.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב מוצר23/12/125075 צפיות
להרבה מאוד אנשים יש רעיונות, חלקם טובים וחלקם רעים. הראש היהודי ידוע בהיותו בעל מעוף ויכולת לחשוב קדימה ולצפות את העתיד. ישראל חייבת לא מעט משגשוגה ומחוסנה לרעיונות הטובים של מיטב בניה בתחומי המדע, ההיי-טק, החקלאות וכן הלאה.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 17/12/128193 צפיות
לעצב מוצר זה לא עניין פשוט בכלל, וזה לא במקרה שיש תחום לימוד שנקרא עיצוב תעשייתי. בתחום של עיצוב תעשייתי ושל עיצוב מוצר יש הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם, ולשם כך אנשים שרוצים לעסוק בתחום של עיצוב תעשייתי צריכים ללמוד לא מעט.

מאת: עיצוב תעשייתי - אב טיפוסעיצוב תעשייתי 23/09/121018 צפיות
עיצוב תעשייתי הוא למעשה תחום החולש על כל הנושא של עיצוב מוצר. לא מדובר בעיצוב מסוים של רהיטים אביזרים או מכשירים, אלא בעיצוב בכלל של מוצרים. כיום ניתן להתייחס לכל מוצר כתוצר של עיצוב תעשייתי. תחום זה הוא תחום רחב שסובב את כולנו לאורך כל שעות היממה, החל מהעט שבו אנו מחזיקים על מנת לכתוב וכלה במכונת צילום, מכונות דפוס ועוד מוצרים רבים שנועדו לתעשייה שמשמשים את כולנו בתדירות גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181564 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171992 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152171 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica