חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח עיצוב סנטר

אנשים רבים רוצים לטפל בפנים שלהם, על מנת להקנות לעצמם מראה צעיר. אחד החלקים הרגישים ביותר, שיש האומרים שיכול "להפיל" או "להרים" את מראה הפנים כולו, הוא הסנטר. הסנטר הקטן יוצר חוסר הרמוניה ומראה בלתי מאוזן בפנים, ורבים רוצים להקנות לעצמם מראה נורמלי באמצעות תיקונו על ידי ניתוח.

בשל התפתחות הפנים ועיצובם כבר בגיל צעיר, מומלץ לקיים ניתוח סנטר בגיל כמה שיותר צעיר. לניתוח זה משמעויות פיזיות (מדובר בניתוח לסת) אבל גם משמעויות חברתיות ופסיכולוגיות ולכן המומחים והרופאים ממליצים לקיימו כמה שיותר מוקדם, ובגיל כמה שיותר צעיר.

ניתוח סנטר – קהל יעד

אנשים בעלי סנטר קטן, אחורי או צר במיוחד – הם המועמדים לניתוח זה. ניתוח סנטר הוא ניתוח די מסובך, מהמסובכים שיש בניתוחים הפלסטיים, ולכן מומלץ לעשותו אצל רופא / רופאה בעלי ניסיון בסוג כזה שניתוח, ורק מסיבות רציניות בלבד – כלומר רפואיות או אסתטיות ברמה קיצונית, שגורמת מפח נפש לפציינט. הרופא הוא זה שיקבע האם יש צורך בניתוח זה או לא, באמצעות אבחון בקליניקה שלו של מס' פגישות. בדומה לכתרים לשיניים – גם כאן צריך לבחון את הלסת מס' פעמים, כדי לברר את הצורך של הניתוח, להעריך את המראה הסופי וכמובן לשקלל את הסיכונים מראש. הניתוח נעשה בהרדמה כללית. ישנן שתי שיטות לעשות ניתוח סנטר:

1) ניתוח לשינויים מינוריים: אפשר להזריק חומרי מילוי קבועים ע"ב סיליקון. בדרך כלל נעשה בהרדמה כללית גם כן, וההחלמה מהירה מאד. מתאוששים בקליניקה והולכים הביתה. ניתוח זה קבוע, אך יש לתחזקו במילויים חוזרים אחת לכמה שנים.

2) ניתוח לשינויים משמעותיים: כאמור, ניתוח לסת לכל דבר, בדומה להשתלת שיניים. מחדירים שתל ללסת התחתונה עליו לבישים חומר עיצובי קבוע תחת העור. השתל מותאם לצורת הלסת ומוסתר תחתיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162680 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152525 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica