חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לחשוף את העסק שלך ליותר ויותר לקוחות

אם יש לך עסק קטן או גדול מצליח או בינוני אל לך להתעלם מהטכנולוגיה של היום.

עליך לחשוף את העסק שלך לערוצים הנכונים, למקומות שבהם כולם נמצאים כיום, הכוונה היא לאינטרנט בכלל ולרשתות החברתיות בפרט. כאשר אנו מדברים על אינטרנט אנו מדברים בעצם על אתר אינטרנט. כיום כמעט כל לכל עסק יש אתר באינטרנט. האתר מאפשר לנו לחשוף את המוצרים שלנו גם מרחוק ומבלי לחכות שהלקוח ייכנס לחנות שלנו. נאמר שביום נכנסו לאתר שלך העסק שלך כ 100 איש - אלו 100 אנשים שבעצם נכנסו לחנות שלך. לאתר אינטרנט יש חשיבות רבה בהגברת החשיפה של העסק אך כמובן שהחשיבות של האתר קטנה וקטנה אם לא נדע להזרים אליו לקוחות. הרשתות החברתיות כיום הן הלובי האמיתי. נתמקד בפייסבוק - כאשר אנחנו אומרים לובי אמיתי אנחנו בעצם מתכוונים לכך ששם כולם נמצאים ! וכבעל עסק אתה רוצה להיות היכן שכולם נמצאים. עמוד עסקי בפייסבוק הוא הכרחי לעסק שלך. באמצעותו תוכל לחשוף את העסק שלך למיליוני אנשים שכבר נמצאים שם. העמוד העסקי חייב להיות מקושר לאתר שלך וההפך. מי שייכנס לאתר שלך יוכל בלחיצת כפתור לאהוב את האתר ובכך הוא חשף את האתר שלך לכל החברים שלו בפייסבוק ! ומה אם יש לו 700 חברים ? חשוב איזו משמעות עצומה יש לזה ! כמובן שצריך להיות גם קישור לדף הפייסבוק העסקי שלך. כך בעצם אותו אדם שהצטרף לעמוד יקבל את כל המסרים, מבצעים וכו'.. וחוזר חלילה בכל פעם שהוא ילחץ לייק על אחד מהפוסטים שפרסמת בדף הוא בעצם שוב חושף זאת לחבריו. דף פייסבוק עסקי ומקצועי כמו גם האתר כדאי שייבנה ע"י אנשי מקצוע, שדרג עוד היום את העסק שלך וחשוף אותו לערוצים הנכונים.   בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GetMeOnline
בניית אתרי אינטרנט

www.getmeonline.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרי אינטרנט

מאת: בניית אתרי אינטרנטבניית אתרים20/05/13831 צפיות
בניית אתר אינטרנט זה לא רק יצירת תבנית, הוספת עמודים, ויצירת לוגו. בניית אתר כוללת הרבה גורמים שצריך לשקול ולתכנן...

מאת: בניית אתרי אינטרנטרשתות חברתיות20/05/13771 צפיות
יותר ממיליארד אנשים מגיבים ואוהבים דפי פייסבוק בכל יום. דף פייסבוק בעל נוכחות חזקה מציב את העסק שלך במקום גבוה ממנו הוא היה עד היום ומספק מקום מפגש עבור הלקוחות שלך להמליץ על המותג שלך בפומבי.

מאת: בניית אתרי אינטרנטבניית אתרים20/05/13814 צפיות
האינטרנט מתרחב בכל יום. חידושים מופיעים כל יום וזה חשוב שאתר העסק שלך יכיר את הטכנולוגיות החדשות.

מאת: בניית אתרי אינטרנטקידום אתרים04/05/13880 צפיות
יש לך אתר אינטרנט ואתה כל הזמן שומע את המושג קידום אתרים ואינך מבין מה הכוונה ? אתה מבין מה זה קידום אתרים אבל אינך יודע כיצד לבצע זאת ? ובכן במאמר זה נסביר מהו קידום אתרים ונתייחס למנוע החיפוש המוכר והטוב : גוגל.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica