חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים חשובים בבניית אתר לעסק שלך

האינטרנט מתרחב בכל יום. חידושים חדשים מופיעים כל יום וזה חשוב שהעסק שלך יכלול את המגמות החדשות. אתה רוצה אתר אינטרנט שלא יתקפל כאשר מתעוררות טכנולוגיות חדשות.

כשאנו מדברים על טכנולוגיות חדשות, אנו מתכוונים באופן ספציפי שפת כתיבה חדשה.
למשל אתרים ישנים נכתבו בשפת HTML כאשר היום השפה המודרנית היא HTML5. בניית אתר לעסק כדי שאתר האינטרנט שלך ישרוד, אתה צריך לקחת בחשבון שיש שפות אחרות שזמינות ודפדפני האינטרנט כבר תומכים בשפות הנ"ל . ישנם מגוון דפדפנים כגון:  Firefox, Safari, Internet Explorer ו-Google Chrome,
חלק מאתרי האינטרנט נראים שונים בהתאם לדפדפן. חלק מהאתרים גם אינם נגישים באמצעות ספארי. הקוד שלך צריך להסביר פנים לכל הדפדפנים השונים. האתר צריך להיות קריא לגלישה סלולרית. יותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כמו טלפון סלולרי וטבלטים לגשת לאתרים. האתר שלך צריך להיראות מקצועי במכשיר נייד. אתה תאבד הרבה עסקים אם האתר שלך אינו נגיש ממכשיר נייד. על האתר שלך להציע תכונות נגישות לאנשים עם מוגבלויות. אתה מסכן את אובדן התנועה ואובדן המכירות, אם אתה לא עושה את האתר נגיש לנכים.  כמו כן, יש לזכור שהאתר שלך צריך להיות מתורגם בקלות על פני שפות רבות ושונות. קוד נקי לקידום אתרים קוד נקי אומר שהדף שלך הוא קל מאוד. מה שאומר שהאתר שלך יקבל עדיפות גבוהה יותר בדפים של מנועי חיפוש. לדוגמה, אם משתמש מחפש מילת מפתח שקיימת באתר שלך, אם בדף שלך יש פחות קוד, זה יהיה בדרגה גבוהה יותר בתוצאות מנוע החיפוש. סורקים יהיו מסוגלים לקרוא את הדף שלך בצורה יעילה יותר. אלו הן מעט מן הדברים שיכולים להיות ההבדל בין בעל אתר מוצלח ואתר שהולך לאיבוד בין הים של אתרים אחרים. יזם שחותך פינות כדי לקבל את האתר שלו מהר יותר יביא תוצאות נמוכות. פיתוח מקצועי שעשוי להימשך זמן רב יותר, אך יבטיח כתיבת קוד נכונה יהיה טוב יותר עבור העסק שלך בטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GetMeOnline
בניית אתרי אינטרנט

www.getmeonline.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרי אינטרנט

מאת: בניית אתרי אינטרנטרשתות חברתיות20/05/13829 צפיות
בעבר מודעה בעיתון או על לוח מודעות היו אפשרויות הפרסום שלנו, היום אסור לבעל עסק להתעלם מהטכנולוגיה ומהמקום האמיתי בו נמצאים רוב האנשים.

מאת: בניית אתרי אינטרנטבניית אתרים20/05/13831 צפיות
בניית אתר אינטרנט זה לא רק יצירת תבנית, הוספת עמודים, ויצירת לוגו. בניית אתר כוללת הרבה גורמים שצריך לשקול ולתכנן...

מאת: בניית אתרי אינטרנטרשתות חברתיות20/05/13770 צפיות
יותר ממיליארד אנשים מגיבים ואוהבים דפי פייסבוק בכל יום. דף פייסבוק בעל נוכחות חזקה מציב את העסק שלך במקום גבוה ממנו הוא היה עד היום ומספק מקום מפגש עבור הלקוחות שלך להמליץ על המותג שלך בפומבי.

מאת: בניית אתרי אינטרנטקידום אתרים04/05/13880 צפיות
יש לך אתר אינטרנט ואתה כל הזמן שומע את המושג קידום אתרים ואינך מבין מה הכוונה ? אתה מבין מה זה קידום אתרים אבל אינך יודע כיצד לבצע זאת ? ובכן במאמר זה נסביר מהו קידום אתרים ונתייחס למנוע החיפוש המוכר והטוב : גוגל.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213594 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172275 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162128 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica