חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפופולריות של אתרי סקי באיטליה

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל20/05/20138757 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לא מעט מקומות שבהם תוכלו למצוא אתרי סקי מושקעים ומדהימים. אולם, ספק אם אתם תוכלו למצוא  מדובר על רשת מלונות בסגנון הכל כלול, אשר ידוע באיכות השירות הגבוהה, ובמגוון השירותים שאורחי המלון מקבלים. באיטליה, תוכלו למצוא את מלונות הרשת פרוסים היטב, עם התאמה מיוחדת לחופשות סקי בחורף. אולם לפני כן, נכיר מעט את המדינה, ונבין היכן אתרי הסקי ממוקמים.

בואו להכיר את איטליה
מבחינה גיאוגרפית, אפשר למצוא אתרי סקי באיטליה בהקשר לשני רכסים מרכזיים - רכס הרי דולומטים, ורכס ההרים האלפים. האלפים אמנם מוכרים יותר, אך הרכס של הדולומיטים דווקא כולל כמות גבוהה יותר של אתרי סקי. שני הרכסים הללו ממוקמים יחסית בצפון המדינה, אם כי הדולומיטים ממוקמים על-פני כל צפון המדינה, בעוד שהאלפים ממוקמים בעיקר באזור צפון-מערב של איטליה.


מבחינות רבות, איטליה היא מדינה מערבית לכל דבר - היא חברה באיחוד האירופי, וגם בגוש היורו כך שהמטבע שלה האירו. התשתיות של התחבורה הציבורית באיטליה הן מפותחות מאד. ניתן להגיע למקומות שונים באמצעות קווי הרכבת, והן באמצעות אוטובוסים. אם אתם מעוניינים להגיע למלונות קלאב מד באתרי הסקי השונים, תוכלו להגיע דרך הסעות פרטיות או דרך מוניות. יש טיסות ישירות מישראל לרומא ומישראל למילאנו, כאשר במידה ומדובר על חופשת סקי - עדיף לנחות במילאנו, אם כי אפשר שתמצאו דיל מוצלח גם דרך רומא. למרות שהיותה מדינה מערבית, הרי שהמחירים של חופשת סקי באיטליה נמוכים ביחס לאתרים אחרים במערב אירופה, ולכן הם מותאמים גם לאנשים שמחפשים דילים משתלמים, ובמיוחד חופשות סקי לכל המשפחה.

קצת על אתרי הסקי
כעת, נתפנה לעיקר - איזה אתרי סקי באיטליה מומלצים במיוחד? חשוב להבין, כי איטליה שופעת במגוון עצום של אתרי סקי, ולכן ניגע רק בכמה מהמרכזיים שבהם. המסלול קורמאייר, הפך להיות שם דבר בקרב חובבי סקי מכל העולם. המתחם עצמו ממוקם בחלק הצפון-מערבי של איטליה, בגבול עם צרפת ושווייץ. מדובר על אתר ייחודי, עם מגוון עצום של מסלולים. רוב המסלולים של קורמאייר, נחשבים כמתאימים לגולשים במה בינונית ומעלה. יש עוד מיעוט של מסלולים שמותאם למתחילים, אך ככלל זהו מסלול שמומלץ בעיקר לאנשים שכבר התנסו בסקי בעבר. אם יש לכם ניסיון - תמצאו לא מעט מסלולים וגם מתחמים פתוחים. כמו כן, באתר  יש גם מסלולי סנאובורד מיוחדים ומאתגרים במיוחד. סביב האתר יש מסעדות מפורסמות במיוחד שידועות באיכותן הגבוהה, כך שאם אתם חובבי סקי וקולינריה כאחד - זהו המתחם עבורכם. ניתן סביב המתחם למצוא גם מלונות סקי של קלאב מד, וליהנות משירותי הכל כלול.

עוד אתר מומלץ במיוחד
יש כמובן גם אתרי סקי באיטליה שמתאימים לאנשים שרק מתחילים לגלוש. כך למשל ישנו האתר מדונה דה קומפליו. האתר נחשב למעשה לאתר הפופולרי ביותר באיטליה, הן בקרב תיירים והן בעיני האיטלקים עצמם - אשר רבים מהם בחרו בו באופן רשמי כאתר הטוב ביותר באיטליה. היתרון באתר הוא בין השאר במגוון העצום של המסלולים שיש בו - כאשר רובם מיועד לגולשים ללא ניסיון או למתחילים. יש עוד חלק שמיועד למתחילים בינוניים, ועדו מספר מסלולים המיועדים למתקדמים. באתר יש גם פארק שלג ייחודי עם מתקנים מהנים לכל המשפחה. יש לקחת בחשבון כי האתר קצת יותר יקר משאר אתרי הסקי באיטליה (בשל רמת התיירות הגבוהה) אך אין ספק שהוא המהנה ביותר. גם סביבו, תוכלו למצוא מתחם קלאב מד המותאם לחופשות סקי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163491 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica