חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נופש ביער השחור

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל26/05/20135397 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היער השחור שבדרום מערב גרמניה גובל עם שוויץ ועם צרפת. עיקר פרנסת תושבי המקום היא מהתיירות ומתעשיית שעונים. עצי היער משמשים חומר גלם לבערה והוא אחד האזורים בגרמניה בו מבקרים תיירים רבים.
הנוף המרהיב ומפלי המים הטבעיים מחכים לבאים לנופש ביער השחור. באזור פארק גדול ועיירות ציוריות. ביער יש אטרקציות מיוחדות והוא מהווה מקור לאגדות רבות. מהאגדות המפורסמות היא אגדת עמי ותמי שאלו שהמאמינים באגדות טוענים שהתרחשה ביער זה.

במקום בתי מלון וצימרים רבים. תיירים המגיעים לנופש ביער השחור ליותר מיום אחד, מוטל מס נופש של 2 יורו עבור כל יום שהות לכל אחד מהמבקרים. תשלום המס יקנה כרטיס אורח שמאפשר קבלת הנחות לכרטיסי כניסה למוזיאונים ואירועים תרבותיים. וכן שימוש במתקנים הרבים כמו בריכות שחייה.

ביער השחור יש מסעדות רבות המציעות מאכלים אותם אפשר למצאו אך ורק באזור זה. עוגת היער השחור, מאכלי בשר החזיר המיוחדים למקום ותעשיית הקירש (המשקה החריף) אין תייר המגיע לנופש ביער השחור שלא אכל מהמאכלים המיוחדים.
נופש ביער השחור מתאים לכל הגילאים וגם למשפחות עם ילדים. בכל היער השחור אפשר למצוא אטרקציות המותאמות לילדים ובני נוער.
בתוכנית הנופש ביער השחור אפשר לכלול גם טיולים באזור כולו. הקרבה לגבול השוויצי והצרפתי מאפשרת מעבר וביקור באזורים הסמוכים לגבול.
בתוך היער הירוק מסומנים שבילים המיועדים לרוכבי אופניים. מספר תחנות להשכרת אופניים אפשר למצוא ברחבי היער הירוק. משפחות המגיעות לנופש ביער השחור יכולות לשכור אופניים ולצאת לטיול משפחתי על שלבי היער. הנוף הנשקף הוא מרהיב ואין סכנה מכלי רכב הנוסעים על הדרכים הראשיות.

טיולים מאורגנים ליער השחור

רבים מבין התיירים המגיעים ליער השחור עושים זאת בדרך כלל באופן עצמאי. את כל הסידורים הם עורכים בארץ בעזרת משרד נסיעות המכין עבורם את תוכנית הטיול והם מיישמים אותה במקום. מרביתם שוכרים רכב ויוצאים לטיול באזור.
יש גם כאלה שאוהבים להגיע ליער הירוק אבל אינם יכולים לארגן את השהות בעצמם ולכן הם בוחרים להצטרף לטיולים מאורגנים ליער השחור המאורגנים על ידי משרדי הנסיעות. תוכנית הטיול נערכת על ידי המשרד ונציג של החברה, בדרך כלל מדריך המתמצא באזור ובקיא בהיסטוריה המקומית, מתלווה לקבוצה ודואג לכל צרכיה.

יתרון בטיולים מאורגנים ליער השחור על טיול עצמאי הוא בכך שעל המצטרף לטיול מאורגן לא חלה כל דאגה למקום לינה, כניסה לאתרים, ואפילו להורדת והעמסת המזוודות על האוטובוס הצמוד. פרט למספר שעות חופשיות בהן כל אחד יכול לעשות כרצונו הכל במסגרת התוכנית ולוח הזמנים הקבועים מראש.

את מקום הקבע של הקבוצה שהגיעה באחד מהטיולים המאורגנים ליער השחור קובעים באחד מבתי המלון או הצימרים שבתחום היער הירוק. מנקודה זו יוצאת הקבוצה מדי יום לביקורים, על פי לוח הזמנים והתוכנית, לאתרים או טיולים בטבע.
הטיולים המאורגנים ליער השחור מתאימים לכל גיל. גם בני הגיל השלישי וילדים בגילאים שונים יכולים להצטרף לטיולים המאורגנים. הטיולים מתוכננים כך שלא יהיה קשה לאף אחד. המקומות בהן מבקרים ומטיילים אין ההליכה קשה והגישה לכל אחד מהאתרים והאטרקציות נוחה.

אמנם עלות טיול מאורגן יכולה להיות גבוהה מאשר טיול עצמאי אבל הדאגה שמוסרת מהמטייל ושהוא יכול להתמסר לטיול עצמו בלבד מהווה גורם חשוב ביותר בעת הבחירה בטיול מאורגן. צריך רק לוודא שכל מה שהחברה מבטיחה ללקוח בתוכנית הטיול אכן יתממש. רוב המשתתפים בקבוצה אינם מכירים האחד את השני וחשיבות העמידה בלוח הזמנים היא גדולה כדי להיות בטוחים שהטיול יעבור כמצופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162251 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165713 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164293 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163495 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196510 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica