חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תכינו סרט תדמית לעסק שלכם

מאת: דניאל מוריץצילום27/05/2013726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מעוניינים ליצור תדמית חדשה לחלוטין לעסק שלכם, וממש להקים אותו מחדש. לחילופין, אפשר שמדובר על עסק שהוא בעצמו חדש למדי, ואתם מעוניינים לשווק אותו לאנשים מסוימים. לרוב, כאשר אתם מתחילים לפרסם עסק מסוים, אתם לא מתחילים דווקא בפניה לקהל הרחב. לרוב, מדבור על פניה אשר מיועדת לציבור קטן יחסית של לקוחות או משקיעים פוטנציאליים. לצורך כך, עליכם לשווק את עצמכם במספר מגוון יחסית של דרכים שונות. אחת הדרכים היעילות ביותר היא לצלם סרט תדמית לעסק שלכם.

סרט תדמית שונה מכל אמצעי שיווק אחר, בכך שהוא מהווה מסגרת מאד יעילה, שמנצלת היטב את הפלטפורמות השונות. אתם תוכלו להציג בסרט את הפנים של החברה - הנהלה בכירה לצד עובדים זוטרים. אתם גם תוכלו לשלב בסרט את חזון ה"אני מאמין" שלכם. תוכלו להציג נתונים שונים על הפעילות של העסק, ולהסביר כיצד הוא צמח וממשיך לצמוח. בסרט תוכלו לציין את ההיסטוריה של העסק שלכם, במידה והוא ותיק יחסית ופועל מספר שנים. זוהי דרך יעילה מאד לשיווק העסק, משום שבמקום להפיץ לאנשים ברושורים או חוברות ארוכות במיוחד - סרט הוא פלטפורמה שהרבה יותר קל ופשוט להתחבר אליה. כמו כן, את הסרט ניתן להפיץ ולהקרין במספר הזדמנויות, כמו באירועים עסקיים שונים שאתם עורכים, גדולים כקטנים - כמו לדוגמה אירועים אינטימיים ויוקרתיים בתוך מסעדות בהרצליה פיתוח.

מדוע דווקא המסעדות הללו?


עולה כמובן השאלה, מדוע דווקא מסעדות בהרצליה פיתוח הן המומלצות ביותר לצורך קיום אירועים עסקיים שונים, שבמסגרתם אתם גם תקרינו סרט תדמית לעסק שלכם. חשוב מאד לציין, שהדבר כמובן תלוי באופי האירוע. אם מדובר לדוגמה על אירוע פרידה ענק לכל עובדי החברה, אפשר באמת לפנות לאולם אירועים מסוים. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע קטן שבו אתם נפגשים עם מספר משקיעים - הרי שמסעדות היוקרה של הרצליה פיתוח יהוו מקום מפגש הרבה יותר ראוי.
למעשה, האירועים שאתם תציינו במסעדות הללו נעים על הציר שבין פגישה עסקית לבין אירוע. לרוב, מספר האנשים שמשתתפים באירועים הללו לא יהיה גבוה יותר מ2, ואתם תרצו לשמור על אקסקלוסיביות מסוימת, אשר כמובן קשורה לתדמית של העסק שלכם. ברוב המסעדות הללו יש כמובן חדרי אירוח פרטיים לחלוטין. כך, אתם תוכלו לשבת ביחד עם לקוחות, שותפים ומשקיעים, להציג להם את הסרט, וכמובן לסעוד את המאכלים הטעימים ביותר שיש.

באילו מסעדות בוחרים?

כאשר אתם מעוניינים להקרין סרט תדמית לעסק שלכם ולשלב זאת בפגישה עסקית או באירוע עסקי, חשוב מאד לבחור את המסעדה המתאימה. יש רשימה ארוכה מאד של מסעדות בהרצליה פיתוח שאתם יכולים לבחור מהן. קודם כל, עליכם לשאול את עצמכם כמובן מהו הסגנון. לרוב, מקומות כמו בתי קפה פחות מתאימים, שכן אתם רוצים לשלב אוכל משביע, ולא להסתפק בכריך, או בקפה ומאפה. מסעדת בשרים יכולה להיות אופציה נחמדה, אבל מה קורה אם יש לכם אורחים שהם צמחונים? מהצד השני, מסעדה שמגישה תפריט חלבי בלבד פחות מתאימה לאנשים אשר רגישים ללקטוז, או כאלה המעוניינים לשמור על המשקל. לכן, האפשרות הטובה ביותר היא לחפש מסעדות שמגישות אוכל אסיאתי אותנטי.

איך מזהים מסעדה איכותית?

גם בתוך הקטגוריה האסיאתית, תוכלו למצוא לא מעט מסעדות בהרצליה פיתוח שמגישות מאכלים מן המזרח הרחוק. עם זאת, בהנחה שאתם מעוניינים להקרין סרט תדמית לעסק שלכם אשר ישדר יוקרה רבה - חשוב וכדאי לבחור מסעדה אשר מתמחה בסגנון מסוים בתוך המטבח האסיאתי. כך למשל, מסעדה אשר מגישה אוכל יפני אותנטי במיוחד, תוכל להיות נהדרת. האוכל היפני הוא מגוון מאד, כולל גם מנות בשריות וגם מנות צמחוניות ואף טבעוניות. מדובר על מנות משביעות, שאינן מלכלכות, ומשתלבות באופן נהדר באירוע עסקי ויוקרתי.

 



תגיות המאמר: סרט תדמית לעסק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152161 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182955 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172910 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174046 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica