חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונים נדל"ן בארה"ב? 3 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

מאת: אורה סימוןנדל"ן29/05/2013758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להצטרף לעולם השקעות הנדל"ן בארה"ב? לא בטוחים איך לעשות את זה נכון? התחום אכן מורכב אך עם מעט היגיון בריא וידע על שוק הנדל"ן בארה"ב תוכלו גם אתם לרכוש דירות למכירה בארה"ב ולהרוויח תשואה נאה מידי חודש. להלן 3 טיפים שיעזרו לכם להשקיע בנדל"ן בארה"ב ולהרוויח.

בית עץ, בית אבן או דירה?

העדיפות ברכישת נדל"ן בארה"ב היא דירה בבית אבן או בניין דירות. בתי עץ זקוקים לתחזוקה רבה ומטבעם פחות עמידים לאורך שנים. רכישת דירה בודדת בבניין היא אפשרות לא רעה, רכישת הבניין כולו (לחלוטין מציאותי, במיוחד אם מתאגדים עם עוד משקיע או שניים) היא האפשרות הטובה ביותר. התשואה נאה מאוד והסיכון נמוך (אם דירה אחת תעמוד ריקה האחרות ימשיכו להכניס תשואה). ניתן היום לרכוש בניין דירות בו כבר יש דיירים עם חוזים לטווח ארוך.

בעיר או בכפר?

למרות שוילה ענקית קורצת ללא מעט משקיעים, חשוב להבין את שוק הנדל"ן בארה"ב כרגע ולא למהר לקנות 'בית חלומות' יקר (יחסית) שלאו דווקא יביא לכם תשואה נאה. מכיוון שאמריקאים רבים אבדו את היכולת לרכוש בית הם פונים לשכירות. המשבר הכלכלי מקשה על מציאת תעסוקה ואנשים נוהרים לערים ונוטשים את האזורים המרוחקים ממקום עבודתם. לכן, ההשקעה החכמה כרגע היא דווקא במרכזי הערים בשכונות טובות, קרוב למקומות תעסוקה, בילוי, קניות וחינוך. שכונות יוקרתיות לאו דווקא יניבו תשואה נאה שכן לא מעט דירות ובתים באזורים אלו עומדים ריקים מכיוון שאיש לא יכול להרשות לעצמו לשכור אותם.

מיסים, אגרות ותשלומים - בארץ או בחו"ל?

כשרוכשים דירה להשקעה בארה"ב כדאי לשים לב לעובדה שייתכן מאוד ותידרשו לשלם מיסים ואגרות הן בארץ והן בארה"ב. על מנת להימנע מתשלום כפל מס עליכם לתכנן מראש יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב את כל נושא המיסוי. תכנון לא נכון או היעדר תכנון עשוי לעלות לכם ביוקר. בחירה בחברה בעלת ניסיון בהשקעות בארה"ב תבטיח לכם ליווי של איש מקצוע מתחום המיסוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורה סימון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורה סימון

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222666 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202512 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183244 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183218 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183247 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182581 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182250 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica