חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים מתנפחים – גם לבת מצווה!

מאת: אודי חבצלתבר ובת מצווה02/06/2013933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני חגיגת בת מצווה, אנחנו אובדי עצות. כל נערה שחוגגת מעלה את הרף באירוע מקורי ומיוחד - אז כיצד נוכל להעניק לבתנו האהובה את החגיגה המוצלחת ביותר, מסיבה בלתי נשכחת שתתבלט מעל שאר האירועים?

הורים רבים חושבים שהפיתרון לכך הוא בחירת אולם אירועים מרשים - אך טעות בידם. בגיל צעיר פחות מתעסקים בשאלה מי עיצב את זר הפרחים או במספר מנות הגורמה המוגשות במקום - אלא ברגעי ההנאה שנצברו באותו אירוע. מכאן נובע, שעלינו לבחור באטרקציה ייחודית ומהנה במיוחד, שתפתיע את הנוכחים ותעסיק אותם זמן רב, כמו כמובן מתקנים מתנפחים.

המתקנים המתנפחים אמנם זכורים לנו ממשחקי הג'ימבורי לילדים, כשרבים לא מודעים לכך שמתנפחים רבים נועדו לנוער ולמבוגרים.

מתקנים מתנפחים מגיעים במגוון אדיר של צורות, גדלים וסוגים, ויכולים להתאים לכל גיל וגיל - גם למתבגרים שבחבורה. מתנפחים לנוער הופכים את האירוע השגרתי יחסית לאטרקטיבי ומעניין, ולא פחות חשוב מכך - שוברים את הקרח בין המשתתפים הרבים. המשחקים והפעילויות מגבשים בין הצעירים - התלמידים מהכיתה, החברות מהחוג ובני הדודים הצעירים. במיוחד בגיל בו המתח בין המינים עולה אך הביישנות גוברת, זוהי הזדמנות מצוינת עבור הצעירים לקיים אינטראקציות מהנות ולצבור ביטחון עצמי.

אז מהם אותם מתנפחים שמתאימים למתבגרים?

כשבוחרים מתקנים מתנפחים לבת מצווה, לרוב מדובר במשחקים אנרגטיים שמשלבים תחרויות, כמו מתנפח השור הזועם - המשתתף ישוב על גבי בובת שור שאינה מפסיקה לזוז בניסיון להפילו, כשמי שנשאר על גבי השור לזמן הרב ביותר - הוא הזוכה. כמו השור הזועם קיימים מתקנים רבים, חלקם מהווים הזדמנות לתחרויות מאתגרות וחלקם מזכירים מתקני לונה פארק מהנים במיוחד. עם המוסיקה הנכונה ברקע, צלם שיתעד את הרגעים המבדרים וקייטרינג טעים שמתאים לחך הצעירים - אתם בדרך הנכונה לבת מצווה בלתי נשכחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי חבצלת- אטרקציות לאירועים, הינה חברה מובילה וותיקה בתחום הפקת אירועים וימי כיף, לכל מטרה.
מרגע פנייתכם אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך, נענה לכל רצונותיכם, על מנת ליצור אירוע מושלם ברמה גבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי חבצלת

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/131057 צפיות
מתקנים מתנפחים משדרגים כל אירוע - מסיבת כיתה, יום הולדת, בר או בת מצווה ואפילו אירועים למבוגרים. השכרת מתנפחים אינה יקרה, ומבטיחה הנאה צרופה מצד המשתתפים - אך השאלה היחידה שנשאלת היא: כיצד נבחר את המתקנים שיתאימו ביותר לאירוע שלנו? לפי מה נחליט על סוג המתקנים, כמותם וגודלם?

מאת: אודי חבצלתהורות02/06/13949 צפיות
בימינו, ילדים רבים לא פעילים במיוחד - כשיש טלוויזיה עמוסה בערוצים, מחשב עם מספר אינסופי של אתרים באינטרנט ומגוון קפסולות משחקים מתוחכמות, קשה לשכנע את הקטנים לצאת מהבית ולשחק בחוץ. כשאנו עדים לתופעה של השמנת יתר כבר בגיל צעיר, אין ספק שיש לעשות משהו בנידון, אך באופן שיגרום לילדים לשתף פעולה. אחת מהדרכים הטובות ביותר לכך היא חשיפת הקטנים לפעילות גופנית שתגרום להם הנאה ועניין - כמו לדוגמא שילוב מתקנים מתנפחים באירועים.

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/13775 צפיות
כולנו כבר מכירים את המשפט הידוע - "ישנם שלושה אירועים מרכזיים בחייו של כל אדם - ברית המילה, בר המצווה והחתונה".. אך כיצד אנחנו, כהורים, נוכל להפוך את אירועים אלו לאכן מרכזיים בעיני החוגג? מכיוון שאת ברית המילה אינו זוכר גם כך ועל החתונה הוא וכלתו יהיו אחראים בעצמם, לנו נשאר לדאוג לבר המצווה. כשיש היצע כה רחב בשוק, עלינו לחשוב היטב כיצד נבדל את בר המצווה של בננו ונגרום לה להיות אירוע בלתי נשכח.

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/13822 צפיות
פשוט מאוד: גורמים למשתתפים בו להנות באופן ייחודי שאותו הם יזכרו לעד. אך איך נגרום להם הנאה צרופה שכזו? הדרך הטובה ביותר להבטיח הנאה באירוע היא באמצעות אטרקציות שאף אחד לא יכול לסרב להן בתירוץ זה או אחר - כמו מתנפחים לבריכה. שילוב מתקנים מתנפחים מתאים לכל הגילאים - מהקטנים ביותר ועד המבוגרים שבחבורה - אחרי הכל, מי יכול לומר "לא" לקפיצה משחררת ללא דאגות, לאתגרים קטנים ומהנים ולתחושת חופש מענגת?

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195819 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181621 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181325 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182061 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182696 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172303 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172661 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica