חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת בריא? הקשר בין פעילות גופנית למתקנים מתנפחים

מאת: אודי חבצלתהורות02/06/2013950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימינו, ילדים רבים לא פעילים במיוחד - כשיש טלוויזיה עמוסה בערוצים, מחשב עם מספר אינסופי של אתרים באינטרנט ומגוון קפסולות משחקים מתוחכמות, קשה לשכנע את הקטנים לצאת מהבית ולשחק בחוץ.

כשאנו עדים לתופעה של השמנת יתר כבר בגיל צעיר, אין ספק שיש לעשות משהו בנידון, אך באופן שיגרום לילדים לשתף פעולה. אחת מהדרכים הטובות ביותר לכך היא חשיפת הקטנים לפעילות גופנית שתגרום להם הנאה ועניין - כמו לדוגמא שילוב מתקנים מתנפחים באירועים.

במקום להביא קוסם שמולו הילדים רק ישבו מבלי להזיז את גופם או לקחת אותם להקרנת VIP של סרט, נוכל לחגוג את יום הולדתם באירוע שיכלול מתקנים מתנפחים - וכך נבטיח גם בריאות וגם הנאה מרבית. מתקנים מתנפחים הם דרך מהנה ויעילה מאוד לעידוד פעילות גופנית אצל ילדים - כבר ברגע שהם רואים את המתקנים הגדולים והצבעוניים הם רצים אצים אליהם, ללא כל שכנוע מצד הוריהם.

המתנפחים מהווים שלל הזדמנויות לפעילות ספורטיבית - החל מהטרמפולינות שניתן לקפוץ עליהן שעות במשך שעות, דרך מגלשות שמצריכות טיפוס עד לפסגתן ועד מסלולי מכשולים מאתגרים. אי אפשר להישאר פסיביים כשהחגיגה כוללת מתקנים מתנפחים - ההנאה כה גדולה שהקטנים לא יחדלו מלקפוץ, לרוץ ולהשתולל עד תום האירוע. זוהי הזדמנות עבורם לתרגל יכולות אתלטיות, להתחרות במהירות ובזריזות בדרך למתקן, להתאמן על קואורדינציה ושיווי משקל וכן הלאה.

אי אפשר גם לשכוח את העובדה שבעת פעילות גופנית, האדרנלין והאנדורפינים עולים בדם, מה שגורם לתחושת הנאה מוגברת ושחרור חושים. לא רק שתהיו מרוצים שהילדים העבירו יום בריא – אלא גם שהם עצמם ירצו לחזור על פעילויות מסוג זה שוב ושוב, ולא ישכחו את האירוע המהנה הזה במשך זמן רב.

מלבד זאת, מדובר גם לרוב בפעילות שתשתלם יותר מבחינה כספית - מתנפחים יבטיחו לכם שעות רבות של הנאה, בעוד שליצן, קוסם או כל מפעיל אחר יספקו את הילדים לשעה קצרה בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי חבצלת- אטרקציות לאירועים, הינה חברה מובילה וותיקה בתחום הפקת אירועים וימי כיף, לכל מטרה.
מרגע פנייתכם אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך, נענה לכל רצונותיכם, על מנת ליצור אירוע מושלם ברמה גבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי חבצלת

מאת: אודי חבצלתבר ובת מצווה02/06/13934 צפיות
לפני חגיגת בת מצווה, אנחנו אובדי עצות. כל נערה שחוגגת מעלה את הרף באירוע מקורי ומיוחד - אז כיצד נוכל להעניק לבתנו האהובה את החגיגה המוצלחת ביותר, מסיבה בלתי נשכחת שתתבלט מעל שאר האירועים? הורים רבים חושבים שהפיתרון לכך הוא בחירת אולם אירועים מרשים - אך טעות בידם. בגיל צעיר פחות מתעסקים בשאלה מי עיצב את זר הפרחים או במספר מנות הגורמה המוגשות במקום - אלא ברגעי ההנאה שנצברו באותו אירוע. מכאן נובע, שעלינו לבחור באטרקציה ייחודית ומהנה במיוחד, שתפתיע את הנוכחים ותעסיק אותם זמן רב, כמו מתקנים מתנפחים.

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/131058 צפיות
מתקנים מתנפחים משדרגים כל אירוע - מסיבת כיתה, יום הולדת, בר או בת מצווה ואפילו אירועים למבוגרים. השכרת מתנפחים אינה יקרה, ומבטיחה הנאה צרופה מצד המשתתפים - אך השאלה היחידה שנשאלת היא: כיצד נבחר את המתקנים שיתאימו ביותר לאירוע שלנו? לפי מה נחליט על סוג המתקנים, כמותם וגודלם?

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/13775 צפיות
כולנו כבר מכירים את המשפט הידוע - "ישנם שלושה אירועים מרכזיים בחייו של כל אדם - ברית המילה, בר המצווה והחתונה".. אך כיצד אנחנו, כהורים, נוכל להפוך את אירועים אלו לאכן מרכזיים בעיני החוגג? מכיוון שאת ברית המילה אינו זוכר גם כך ועל החתונה הוא וכלתו יהיו אחראים בעצמם, לנו נשאר לדאוג לבר המצווה. כשיש היצע כה רחב בשוק, עלינו לחשוב היטב כיצד נבדל את בר המצווה של בננו ונגרום לה להיות אירוע בלתי נשכח.

מאת: אודי חבצלתאירועים וחתונות – כללי02/06/13822 צפיות
פשוט מאוד: גורמים למשתתפים בו להנות באופן ייחודי שאותו הם יזכרו לעד. אך איך נגרום להם הנאה צרופה שכזו? הדרך הטובה ביותר להבטיח הנאה באירוע היא באמצעות אטרקציות שאף אחד לא יכול לסרב להן בתירוץ זה או אחר - כמו מתנפחים לבריכה. שילוב מתקנים מתנפחים מתאים לכל הגילאים - מהקטנים ביותר ועד המבוגרים שבחבורה - אחרי הכל, מי יכול לומר "לא" לקפיצה משחררת ללא דאגות, לאתגרים קטנים ומהנים ולתחושת חופש מענגת?

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213981 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204566 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204609 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201448 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201438 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201482 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica