חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבדה לתיקון אייפון – על כל סוגי התיקונים

מעבדה לתיקון אייפון - מהם התקלות הנפוצות?

אחת התקלות הנפוצות של אייפון 4, וגם מכשירים נוספים, היא החלפת מסך המגע. כאשר המסך נפל או נחבט או שהפסיק להגיב לפקודות, יש למסור אותו לכל מעבדה לתיקון אייפון.

מעבדה לתיקון אייפון עוסקת גם בתיקון והחלפת סוללות. כאשר אתם רוכשים סוללה חדשה למכשיר האייפון, יש להקפיד ולרכוש סוללה מקורית. סוללה שאינה מקורית עלולה לגרום לבעיות ולתקלות.

תיקון אייפון 4 במקרים רבים כולל החלפות של רכיבים שונים במכשיר כמו למשל החלפת כפתורים, החלפת השקע של האוזניות, החלפת שקע המטען וכו'.תיקון נפוץ בכל מכשיר אייפון הוא תיקון המגעים ובעיות במסך המגע. מעבדות לתיקון אייפון עוסקות גם בפתיחת המכשירים ובהתאמתם לכל הרשתות הסלולאריות. יש מעבדות העוסקות ב"גיור" האייפון, הן מטעימות בתוכו את השפה העברית.

פריצת אייפון - למה והאם כדאי?

פריצת אייפון היא תהליך המאפשר להסיר את המגבלות במכשיר האייפון שאותם יצרה חברת אפל. פריצת אייפון מאפשרת לשלוט במכשיר, להוסיף אפליקציות, גם כאלה שאינן נמכרות על ידי אפל, להוריד אפליקציות בחינם ועוד.

פריצת אייפון מאפשרת לנו להתאים את המכשיר לכל סוגי הרשתות הסלולאריות. כמו-כן פריצת אייפון מאפשרת להוסיף התאמות שונות הנקראות "טוויקים". הטוויקים מאפשרים לנו להוסיף פיצ'רים נוספים שלא היו קיימים במכשיר ולעקוף את המגבלות של החברה המייצרת.

פריצת אייפון משדרגת את המכשיר בכך שהיא משפרת את חוויית השימוש ומצעידה אותו ברמה אחת קדימה. עם זאת חשוב לבצע את הפריצה רק במעבדת תקשורת ותיקה ומיומנת שתדע לבצע זאת בלי לגרום נזק למכשיר.

חשוב לזכור כי פריצת אייפון מבטלת את אחריות היצרן. לאחר שפרצתם את מכשיר האייפון שלכם, פגה האחריות של חברת המייצרת, אפל, כלומר, היא לא תכסה את עלויות התיקונים ואת הנזקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://ozeret2u.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפיק פרסום

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14912 צפיות
העסקת עוזרות בית אינה דבר של מה בכך, והסיטואציה מעלה לא פעם שאלות רבות בנוגע לתנאי העסקתן, אופי העבודה אותה מותר או אסור להן לעשות, גובה שכרן וכיוצא בזה. במאמר זה נרכז את מיטב השאלות הנוגעות להעסקת עוזרות בית, ונתחיל בשאלה הבסיסית ביותר: לשם מה יש צורך בעוזרת בית?

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14879 צפיות
יש שתי דרכים להעסקת עוזרת בית. האחת עוזרת בית עצמאית והשנייה עוזרת בית העובדת באמצעות חברות כוח אדם המספקות עוזרות בית מקצועיות. במאמר זה נסקור את היתרונות ואת החסרונות של כל שיטה.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14807 צפיות
בעידן שבו נשים רבות בוחרות לפתח קריירה עצמאית ולעבוד שעות רבות מחוץ לבית, עוזרות בית הן חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. כמו כל בכל עבודה גם עוזרות בית דורשות תנאים סוציאליים. חשוב לדעת כי מהרגע שהכנתם לביתכם עוזרות בית אתם נחשבים בעיני החוק למעסיקים וחלים עליכם כל חובות המעסיקים.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14835 צפיות
במשך שנים ארוכות, מעמדן של עוזרות בית רבות היה בעייתי, שכן היו מתייחסים אליהן כפועלות פשוטות העושות עבודה "שחורה" בלבד, ומתוך כך, בעצם, נגזרו השכר והזכויות של עובדות הבית. בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי ביחס המעסיקים והמדינה אל עוזרות הבית. שינוי זה בא לידי ביטוי בעיקר בעלייה משמעותית בשכר ובמתן תיעדוף לזכויות ולהטבות המגיעות להן.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14841 צפיות
כדי להצליח בבחירת מנקה לבית, צריך מזל! לא קשה למצוא מנקה לבית, אך קשה למצוא מנקה חרוצה יעילה וגם ישרה. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות איך למצוא מנקה טובה לבית.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14817 צפיות
בעלי דירות רבים המחפשים עוזרת בית נוטים לפנות לחברות השמה בכדי שזו תאתר עבורם את העובדת המקצועית והטובה ביותר. מלבד חברות השמה נהוג לחפש עוזרת בית גם באמצעות לוחות מודעות או פרסום באתרי אינטרנט ייעודיים. שיטה נםוצה נוספת היא תשאול חברים, שכנים וקרובי משפחה הנעזרים אף הם בשירות זה ומרוצים ממנו. לכל אחת משיטות החיפוש יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון בחסרונות וביתרונות של העסקת עוזרת בית באמצעות חברת השמה. מהי השיטה הטובה ביותר? שפטו בעצמכם.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14799 צפיות
בחירת עוזרת בית עלולה להיות משימה מלחיצה. הרי לכל בעל בית יש שאיפות שונות לגבי נקיון הבית, וכל אדם מאמין כי הוא מנקה באופן הטוב ביותר וכי קשה למצוא מי שינקה היטב כמוהו. בכל זאת, רבים מחפשים אחר עוזרת הבית הטובה ביותר כיוון שאין הם אוהבים לנקות, הבית גדול מדי עבורם או שאין הם מספיקים לנצל את הזמן שנותר להם להיות עם המשפחה וליהנות מתחביביהם השונים. איך בוחרים עוזרת בית שתבטיח שקט נפשי מירבי?

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205421 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196556 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187914 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181523 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica