חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית תוכנית אסטרטגית ותוכנית שיווק באינטרנט

מאת: רפאל כץפרסום באינטרנט21/11/20091161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטרם כניסת חברה או ארגון לתוכנית שיווקית מקיפה ברשת האינטרנט, מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט על מנת ליצור תוכנית אסטרטגית עבור קמפיין הפרסום המבוקש.
תחילה, רצוי להגדיר מהו קהל היעד, לבחור סוג של מודעות (טקסט או באנרים) וכמובן להגדיר היכן ובאילו אתרים ומנועי חיפוש ירוץ הקמפיין. לרוב, מודעות טקסט הכי כדאי לפרסם באמצעות הקישורים הממומנים במנוע החיפוש של גוגל באמצעות תוכנית הפרסום Google Adwords. למומחה בנושא שיווק באינטרנט יש את הידע הדרוש כדי להמליץ מה הכי מתאים עבור העסק שלכם.

עבור עסקים קטנים ובינוניים תוכנית הפרסום במנוע החיפוש באמצעות קישורים ממומנים של Google Adwords תהיה עדיפה על קידום אתרים בגוגל, היות וקידום אתרים בגוגל דורש השקעה גדולה יותר בתקציב עם התחייבות לתקופה מינימאלית של חצי שנה מראש. באמצעות פרסום במודעות ממומנות במנוע החיפוש בעל העסק קובע את התקציב היומי והחודשי וכמה הוא מוכן לשלם עבור הקלקלה על המודעה שלו. ולכן, מומחה לשיווק באינטרנט ימליץ לעסקים קטנים ובינוניים להתחיל עם הפרסום באמצעות הקישורים הממומנים.

עבור חברות מבוססות יותר מומלץ לשקול תהליך של קידום אתרים בגוגל. קידום האתר בגוגל מחייב את העסק בבניית אתר עשיר בתוכן, נוח ונגיש עבור הגולש המתעדכן על בסיס שבועי או יום-יומי. אתרים סטטיים לרוב אינם מתאימים לקידום במנועי חיפוש ולכן כחלק מהתוכנית האסטרטגית לשיווק באינטרנט, מומחה השיווק ימליץ על מעבר לאתר דינמי בעל מערכת ניהול תוכן ומערכת מאמרים וכתבות. יש לקחת בחשבון כי דרושים כתבים שיעדכנו את האתר על בסיס קבוע ויעלו לאתר מאמרים ויעשירו אותו בתוכן – על מנת שלאתר יהיה בסיס עבור קידום האתר בגוגל.

בקשו מהמומחה לפרסום באמצעות שיווק באינטרנט לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית על פי שיקולי התקציב שלכם. תחילה, ציינו בפני המומחה מהו התקציב שלכם עבור קמפיין הפרסום באינטרנט  = על פיו התוכנית האסטרטגית שלכם תבנה. קחו בחשבון שדרושות הוצאות נוספות כגון: תחזוקת אתר חודשית, תשלום חודשי ליועץ המלווה את התהליך, שדרוג אתר האינטרנט הקיים של העסק והוצאות נוספות כמו פיתוח השיווק במדיה חברתית .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועץ קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפאל כץ

מאת: רפאל כץאימון מנהלים31/03/111054 צפיות
ייעוץ עסקי הוא תחום שמתפתח מאוד בשנים האחרונות. הן מנהלים בחברות גדולות והן בעלי עסקים קטנים, מבינים שהם צריכים ייעוץ כלשהו כדי שהעסק שלהם יעבוד כמו שצריך ויצליח לשרוד במשך שנים.

מאת: רפאל כץעיצוב09/03/111878 צפיות
פרספקס הינה פולימר סינטטי ומוכרת בשם "זכוכית אקרילית". פרספקס הינה גמישה ובעלת יכולות שינוי צורה בטמפרטורה של 100 מעלות צלזיוס ניתן לבצע בה כל שינוי שרק נחפוץ בו. היא אינה מתנפצת לרסיסים ומשמשת לציפוי בעיקר בשל גמישותה. השימוש ב פרספקס החל כבר בשנות השלושים בחברת רואם והאס הגרמנית העוסקת בחומרים אלקטרוניים.

מאת: רפאל כץתעשייה17/06/101400 צפיות
מתקני תצוגה - כיצד אפשר להתקדם במאמר זה אפרט קצת על דעתי וכיצד אפשר לשדרג את מתקני התצוגה לקצת יותר טובים ממתקני תצוגה זכוכית פשוטים .

מאת: רפאל כץניקיון05/11/092130 צפיות
החברה של המאה העשרים ואחת היא חברה שאוהבת לחיות באווירת סדר וניקיון. אנשים שאוהבים לשמור על הסדר והניקיון בביתם הפרטי בדרך כלל אוהבים לשמור על הניקיון גם מחוץ לבית, בעבודה, בתחבורה הציבורית שבדרך לעבודה וברחוב. לעיתים, נצברים ברחובות כתמים של שמן ודלק, שאותם ניתן להסיר רק באמצעות מכונות שטיפה בלחץ מים ולכן עיריות שאוהבות סדר וניקיון משקיעות כסף רב בשטיפת המדרכות והכבישים בלחץ מים בכדי להסיר מהם את הכתמים והשאריות הללו – כדי להשר

מאת: רפאל כץאופניים04/11/091424 צפיות
בשנים האחרונות מנהלי חדרי כושר רבים בארץ ובעולם שמים דגש מרבי על שיעורי ספינינג המשלבים אימונים אינטנסיביים על אופני כושר. אם בעבר מכשיר האימון השכיח ביותר בקרב המתאמנים בעולם בכלל ובישראל בפרט היה ההליכון, הרי שלאחרונה המגמה התהפכה ולמעשה כיום אופני כושר הם הדבר הבא בכל הקשור לחיטוב ועיצוב הגוף ושריפת קלוריות

מאת: רפאל כץעובד-מעביד12/10/091414 צפיות
מאז שהמצאה גאונית כמו שעון נוכחות נכנסה למפעלים ותעשיות גדולות אין ספק כי אופן ניהול שעות העבודה של העובד אצל המעסיק נהייה קל יותר ומדויק יותר

מאת: רפאל כץבית חכם12/10/092149 צפיות
אינטרקום ביתי המצאת מכשיר אינטרקום ביתי היא המצאה פנטסטית שהקלה על חיינו במידה רבה. כיום, שילוב אינטרקום ביתי הינו חובה בכל בית אב בישראל וזאת בשל יתרונותיו הרבים ויעילותו ביכולת הזיהוי של מי שעומד מצידה השני של הדלת. פעם, בטרם שהומצא האינטרקום הביתי ושולב בבתים בישראל,

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213477 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica