חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרספקס

מאת: רפאל כץעיצוב09/03/20111877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרספקס

פרספקס הינה פולימר סינטטי ומוכרת בשם "זכוכית אקרילית". פרספקס הינה גמישה ובעלת יכולות שינוי צורה בטמפרטורה של 100 מעלות צלזיוס ניתן לבצע בה כל שינוי שרק נחפוץ בו. היא אינה מתנפצת לרסיסים ומשמשת לציפוי בעיקר בשל גמישותה. השימוש ב פרספקס החל כבר בשנות השלושים בחברת רואם והאס הגרמנית העוסקת בחומרים אלקטרוניים.

נעשה שימוש בזכוכית אקרילית בשלל מיקומים ובשלל מוצרים שונים לרבות אקווריומים מדהימים, מעמדים בחנויות, דיסק CD-ROM, DVD ועוד מגוון רחב של מוצרים שונים המופקים מחובר הפרספקס. עמידותו וגמישותו על פני הזכוכית הרגילה הביאה ליצירת מוצרים מדהימים, חזקים ועמידים לאורך שנים שכן לא נשקפת סכנת ההתנפצות והשבירה כמו בזכוכית.

אקווריומים ענקיים

חומר הפרספקס משמש לבנייה ועיצוב של אקווריומים ענקיים ומדהימים ביופיים. ה"משחק" שניתן לבצע בחומר זה מאפשר ליצור פינות מעוגלות וצורות על פי רצונות הלקוח ובכך ליצור ומר דמוי זכוכית, עמיד יותר, יעיל יותר ומעוצב יפה יותר.

תאי טייס אזרחיים

בייצור מטוסים אזרחיים רבים נעשה שימוש בחומר המעולה שכן הוא מאפשר גמישות והמידות בלחצים שונים בהתאם לתנאי הסביבה בטיסות. ה"זכוכית אקרילית" שקופה למדיי יותר מהזכוכית והיא מאפשרת מעבר של 92% מהאור דרכה. נתון זה מאפשר ראייה טובה יותר מבעד לפרספקס מאשר מבעד לזכוכית רגילה.

שימוש בעסקים

עסקים רבים מבצעים שימוש בחומר הזכוכית האקרילית לאור עמידותו וגמישותו הרבה. יכולת החומר לנשאית משקל בנוסף למשקלו הנמוך מאפשרים הצבתו בחנויות ועסקים רבים לצרכי תצוגת מוצרים שונים. בעלי עסקים מעדיפים להציב מעמדי זכוכית אקרילית על פניי מעמדי ברזל לאור עמידותם לאורך השנים ומשקלם הנמוך המאפשר ניוד המתקן ממקום למקום בקלות רבה.

זכוכית אקרילית הינה חומר רב שימושי, עם השנים נעשה שימוש רב יותר ויותר בחומר זה לאור מעלותיו הרבות על פניי מתחריו הלא כל כך ידידותיים למשתמש. את הזכוכית הרגילה קשה לעצב וקשה לשמר עם השנים, לרוב היא אינה עמידה בפני משקלים ותנודות ועלולה להתנפץ מכל מגע. הפרספקס עמיד הרבה יותר ואינו מתנפץ. גמישותו ומשקלו הנמוך מאפשרים הצבה שלו בכל מקום ולכל שימוש החל ממדפי מכירות ועד לאקווריומים ענקיים בעלי כמויות מים אדירות.

בשנות ה 60 המאוחרות ובתחילת שנות ה 70 נעשה שימוש רב בחומר הפרספקס להכנת רהיטים שונים לבית ולמשרד. העיצוב המודרני הזכיר עיצוב מן החלל וקדמה עיצובית מרשימה. אפשרויות העיצוב השונות בחומר מאפשרות גימור מט או מבריק, גוון ירוק וגוון כחול. כל גוון וכל מרקם ניתן לשלב עם חומר הפרספקס וליצור בעזרתו את העיצוב המושלם.

http://www.rampal-ltd.co.il/

 



תגיות המאמר: פרספקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועץ קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפאל כץ

מאת: רפאל כץאימון מנהלים31/03/111054 צפיות
ייעוץ עסקי הוא תחום שמתפתח מאוד בשנים האחרונות. הן מנהלים בחברות גדולות והן בעלי עסקים קטנים, מבינים שהם צריכים ייעוץ כלשהו כדי שהעסק שלהם יעבוד כמו שצריך ויצליח לשרוד במשך שנים.

מאת: רפאל כץתעשייה17/06/101400 צפיות
מתקני תצוגה - כיצד אפשר להתקדם במאמר זה אפרט קצת על דעתי וכיצד אפשר לשדרג את מתקני התצוגה לקצת יותר טובים ממתקני תצוגה זכוכית פשוטים .

מאת: רפאל כץפרסום באינטרנט21/11/091161 צפיות
בטרם כניסת חברה או ארגון לתוכנית שיווקית מקיפה ברשת האינטרנט, מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט על מנת ליצור תוכנית אסטרטגית עבור קמפיין הפרסום המבוקש. תחילה, רצוי להגדיר מהו קהל היעד, לבחור סוג של מודעות (טקסט או באנרים) וכמובן להגדיר היכן ובאילו אתרים ומנועי חיפוש ירוץ הקמפיין. לרוב, מודעות טקסט הכי כדאי לפרסם באמצעות הקישורים הממומנים במנוע החיפוש של גוגל באמצעות תוכנית הפרסום Google Adwords. למומחה בנושא שיווק באינטרנט יש את הידע הדרוש כדי להמליץ מה הכי מתאים עבור העסק שלכם.

מאת: רפאל כץניקיון05/11/092130 צפיות
החברה של המאה העשרים ואחת היא חברה שאוהבת לחיות באווירת סדר וניקיון. אנשים שאוהבים לשמור על הסדר והניקיון בביתם הפרטי בדרך כלל אוהבים לשמור על הניקיון גם מחוץ לבית, בעבודה, בתחבורה הציבורית שבדרך לעבודה וברחוב. לעיתים, נצברים ברחובות כתמים של שמן ודלק, שאותם ניתן להסיר רק באמצעות מכונות שטיפה בלחץ מים ולכן עיריות שאוהבות סדר וניקיון משקיעות כסף רב בשטיפת המדרכות והכבישים בלחץ מים בכדי להסיר מהם את הכתמים והשאריות הללו – כדי להשר

מאת: רפאל כץאופניים04/11/091423 צפיות
בשנים האחרונות מנהלי חדרי כושר רבים בארץ ובעולם שמים דגש מרבי על שיעורי ספינינג המשלבים אימונים אינטנסיביים על אופני כושר. אם בעבר מכשיר האימון השכיח ביותר בקרב המתאמנים בעולם בכלל ובישראל בפרט היה ההליכון, הרי שלאחרונה המגמה התהפכה ולמעשה כיום אופני כושר הם הדבר הבא בכל הקשור לחיטוב ועיצוב הגוף ושריפת קלוריות

מאת: רפאל כץעובד-מעביד12/10/091414 צפיות
מאז שהמצאה גאונית כמו שעון נוכחות נכנסה למפעלים ותעשיות גדולות אין ספק כי אופן ניהול שעות העבודה של העובד אצל המעסיק נהייה קל יותר ומדויק יותר

מאת: רפאל כץבית חכם12/10/092149 צפיות
אינטרקום ביתי המצאת מכשיר אינטרקום ביתי היא המצאה פנטסטית שהקלה על חיינו במידה רבה. כיום, שילוב אינטרקום ביתי הינו חובה בכל בית אב בישראל וזאת בשל יתרונותיו הרבים ויעילותו ביכולת הזיהוי של מי שעומד מצידה השני של הדלת. פעם, בטרם שהומצא האינטרקום הביתי ושולב בבתים בישראל,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica