חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפייה ישירה – מה הכוונה?!

 

בשנים האחרונות ניתן לשמוע את הביטויים הבאים פעמים רבות: סרטים לצפייה ישירה או לחילופין סדרות לצפייה ישירה. למרות שעידן האינטרנט נחשב כעידן מאוד פופולארי שנמצא ברוב הבתים הן בישראל והן ברחבי העולם, עדיין קיימים אנשים שלא יודעים מהי המשמעות של צפייה של סרטים או סדרות בחינם.

המשמעות היא שמדובר על אפשרות נוספת ויוצאת מן הכלל שמאפשרת לאנשים לצפות בסרטים/סדרות דרך האינטרנט. אפשרות זו לא רק חוסכת לאנשים רבים זמן (ללכת ולרכוש פיזית את הסרט בו הם מעוניינים לצפות. לגשת אל הקולנוע על מנת לצפות בסרט) אלא גם חוסכת להם זמן ומספקת להם נוחות מרבית.

זה כדאי!

מה שאתם בוודאי יודעים שסרטים או לחילופין סדרות לצפייה ישירה הם חינמים לחלוטין (לכאורה) כך שאין צורך להוציא כסף על כך. עם זאת, ניתן למצוא גם חסרונות בכל הנוגע אל סרטים לצפייה ישירה לדוגמא: אם אני אינני מבין ולו דבר אחד בהורדות אני יכול להוריד קבצים שמכילים בתוכם וירוסים שעלולים להזיק למחשב.

אמנם ניתן למצוא מגוון עשיר במיוחד של סרטים וסדרות, לעיתים כאלו שממש לפני מספר ימים הגיעו אל הקולנוע אך עם זאת לעיתים הסרטים או הסדרות מגיעים ללא תרגום או באיכות ירודה וחוויית הצפייה נפגמת. כמו כן, ניתן לפתור את הסוגיה הזו במידה וכן יודעים כיצד להוריד קבצים או לחילופין מגיעים לאתר שלוקחים סכומים מאוד קטנים (של מספר שקלים בודדים) על הורדות של קבצים איכותיים, נטולי ווירוסים עם תרגום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151177 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151193 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151198 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151030 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151237 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151287 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151192 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185103 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172466 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152967 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152234 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica