חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור קוסמטיקאית

בשביל הפאן

מרבית הנשים בוחרות ללכת לקוסמטיקאית משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא ביצוע טיפול מסויים. לא משנה אם זה עיצוב גבות, טיפול פנים או בכלל איפור קבוע ופדיקור, אנו רוצות להיות מטופחות ויפות יותר ולכן אנחנו פונות לקבלת שירות מקצועי מקוסמטיקאית מוסמכת. הסיבה השנייה היא הכיף. טיפול יופי הוא מהנה. התחושה כי אנחנו משקיעות בעצמנו, נהיות מטופחות יותר, רעננות יותר ואפילו יפות יותר, היא מדהימה וכל אחת רוצה לחוות אותה אחת לתקופה. יציאה מהשגרה הדורסנית והלחוצה, רק את והקוסמטיקאית שלך, יחד הופכות אותך ליפה יותר.

איך לבחור קוסמטיקאית- טיפ ראשון

קודם כל התבססי על המלצות. שאלי חברות, מכרות או אפילו גלשי באינטרנט וחפשי המלצות. חשוב מאוד שלא תסתפקי רק בהמלצות על שירות אדיב ויחסי אנוש, אלא בקשי לראות תוצאות לדוגמא. לא תמיד המלצה של מישהי אחרת תהיה תקפה לגבייך ולא תמיד סגנון עבודה של קוסמטיקאית מסויימת יהיה הבחירה שלך.

איך לבחור קוסמטיקאית- טיפ שני

הטיפ השני והחשוב הוא נושא הניקיון. קוסמטיקאית אינה שונה מכל רופא בהקשר של ניקיון וסטריליות. אם הקוסמטיקאית בעלת ציפורניים ארוכות, לא לובשת חלוק ושערה אינו אסוף, לא מומלץ לקבל אצלה טיפול. בוודאי לא טיפול פנים או טיפול הסרת שיער ומניקור. חשיבות ההקפדה על הגיינה היא קריטית וכך גם לגביי חדר הטיפולים ומיטת הטיפולים.

איך לבחור קוסמטיקאית- טיפ שלישי

חשיבות התעודות. מרבית הקוסמטיקאיות הן בעלות תעודות המכשירות אותן לבצע את הטיפולים שהן מבצעות, אך חשוב לזכור כי תחום הקוסמטיקה הוא לא תחום מפוקח ולכן כל אחת יכולה לפתור קליניקה ללא בעיה. קוסמטיקאית בעלת תעודות, לרוב תתהדר בתעודות שלה, אך גם אם לא, אל תתביישי לשאול ולתהות אודות ההסמכה הספציפית של הקוסמטיקאית אליה את פונה.

איך לבחור קוסמטיקאית- טיפ רביעי

חשוב להקפיד ולא לדלג על תחקיר רפואי מקיף. אם קוסמטיקאית לא מבצעת תחקיר כזה לגביי המטופל, לא מומלץ לעבור אצלה טיפול. להיסטוריה הרפואית יש חשיבות בכל הקשור לחומרים בהם ישתמשו במהלך הטיפול וכנ"ל לגביי סוג ההליך שיבוצע. חשיבות התחקיר היא קריטית, כמו כן חייב להיות תיעוד של מהלך הטיפולים לאורך הזמן.

איך לבחור קוסמטיקאית- טיפ חמישי

קיימות לא מעט קוסמטיקאיות בשוק, שברגע שתדרכי אצלן בקליניקה הן ינסו למכור לך תכשירים יקרים לכל הגוף. חשוב לא לקנות כל תכשיר שמוכרים לנו, ואפילו לא לחזור לטיפול אצל אותה קוסמטיקאית. קוסמטיקאית שלא מכבדת את הטיפול ומתעדפת את התכשירים, היא כנראה לא מספיק מקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור גרינברג

מאת: לימור גרינברגדיני תעבורה08/12/131112 צפיות
אלפי רישיונות נהיגה נלקחים מדי שנה מבעליהם עקב עבירות תנועה שונות. שלילת רישיון הינה אקט אשר משפיע על כל אדם, בין אם בעל מקצוע אשר משכורתו תלויה בכביש (נהגים מקצועיים) ובין אם נהגים אשר זקוקים לכלי רכבם על מנת להתנהל בחיי היום יום. ישנם מספר סוגי שלילות רישיון ואנו כאן כדי לסקור את השכיחות שבהן.

מאת: לימור גרינברגצרכנות26/11/13910 צפיות
לא משנה אם מדובר בילד הראשון שלכם או אפילו הרביעי, תינוק חדש בבית זה תמיד חוויה מרגשת. ריח בגדי התינוק, צבעי הפסטל בחדר התינוק וההערכות המרגשת הופכים הכל לחוויה מהנה, אך גם מעט מלחיצה

מאת: לימור גרינברגבניין ואחזקה - כללי10/06/13921 צפיות
כמו שכולם כבר יודעים , משרד האנרגיה והמים יוצא במבצע להחלפת דודי חשמל בדודי שמש. במאמר תוכלו להעשיר את המידע שלכם אודות דוד שמש.

מאת: לימור גרינברגטיולים בחו"ל10/06/13901 צפיות
את המהפכה בתחום הרכיבה על האופניים מרגישים כולנו בכל יום. מבלי שנרגיש, ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה של עשרות אלפי רוכבים הנהנים מאלפי קילומטרים של שטחי רכיבה. אבל לטייל בחו"ל עם אופניים זו עדיין חוויה אחרת. תשתית מסלולי האופניים, לצד הנופים הקסומים – האורבניים והטבעיים – הופכים את טיולי האופניים מחוץ לישראל למשהו שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

מאת: לימור גרינברגטבעות אירוסין ונישואין10/06/131090 צפיות
כאשר מדברים על ההופעה של החתן והכלה ביום נישואיהם, חושבים בעיקר על חליפת החתן לגבר ושמלת הכלה לאישה. אבל לפעמים הפריטים הקטנים הם אלה שיכולים לחולל מהפך של ממש. תכשיטי חתונה הם בדיוק מה שיהפוך את המראה שלכם, הזוג המאושר, לנוצץ מאי פעם... אז בואו נלמד כיצד לבחור אותם בצורה נכונה.

מאת: לימור גרינברגעסקים - כללי10/06/13909 צפיות
משאבת ואקום הינה משאבה שמייצרת ריק בחלל מסויים. המשאבה הזו פועלת בצורה של יניקה באופן הנבדל ממשאבות שונות בכך שהיא שואבת לתוך חלל המובנה בתוכה או המיועד לשאיבה אליו ויוצרת מצב שלואקום כמעט מוחלט בחלל, ממנו היא שואבת או יונקת את אויר או החומר. למשאבות מסוג זה יש שימוש רב בתעשיות רבות

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica