חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלילת רישיון – כל סוגי השלילה

מאת: לימור גרינברגדיני תעבורה08/12/20131114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלילת רישיון יכולה להתממש עקב מצבים חריגים וחד-פעמיים כפי שיודגם בהמשך אך כמו כן, היא עשויה להופיע כמעין "עונש" על מגמתיות בביצוע עבירות תנועה שונות ולאורך זמן. שיטת הניקוד החדשה לעבירות תנועה קובעת כי כל מי שהגיע ל- 36 נקודות בגין עבירות תנועה מכל סוג, יקבל הודעה על שלילת רישיון מטעם משרד הרישוי. השלילה במקרים אלו תקפה ל- 90 יום. ניתן לערער על שלילה זו בפני הגופים המנהלתיים במשרד הרישוי אך מומלץ לעשות זאת בליווי עו"ד אשר מתמצא היטב בשיטת הניקוד החדשה ולא להסתמך על טיעונים שגם כך לא יתקבלו כגון אובדן פרנסה.

שלילת רישיון מנהלית

בסמכותו של קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה להורות על שלילת רישיון מנהלית לנהגים אשר נתפסו על עבירות תנועה חמורות כגון נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים, סיכון הולכי רגל על מעבר חצייה ועוד. שלילה זו תהיה בתוקף רק לאחר שימוע במקום האירוע או בתחנת המשטרה והיא ניתנת לערעור ובמקרה הצורך גם לערעור חוזר בבית המשפט המחוזי על משך תוקפה בגין הוכחת אי-מסוכנות הנהג לציבור עד שיידון התיק העיקרי בבית המשפט. במקרה של שלילת רישיון מנהלית ישנה חשיבות עליונה בנקיטת פעולות מושכלות ובתזמון הנכון על מנת לקצר את תוקפה.

שלילה משפטית

זהו המקרה החמור מבין השלושה והוא עשוי להסתיים בהתליית הרישיון של הנאשם לתקופה ארוכה ביותר, לעיתים רבות אף לצמיתות. שלילת רישיון מסוג זה נידונה בבית המשפט לגבי עבירות בדרגות חומרה שונות אשר הסתיימו בתביעה כנגד הנהג הנאשם, בין אם ביוזמת המשטרה ובין אם ביוזמתו של הנהג לערעור במצבו. כאמור, חשוב מאוד להיות מיוצג ע"י עו"ד מתאים על מנת שזה יוכל לאתר את נקודות התורפה של התביעה כנגד הנהג ולחלץ אותו מפני אובדן רישיונו לתקופה ארוכה במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור גרינברג

מאת: לימור גרינברגצרכנות26/11/13911 צפיות
לא משנה אם מדובר בילד הראשון שלכם או אפילו הרביעי, תינוק חדש בבית זה תמיד חוויה מרגשת. ריח בגדי התינוק, צבעי הפסטל בחדר התינוק וההערכות המרגשת הופכים הכל לחוויה מהנה, אך גם מעט מלחיצה

מאת: לימור גרינברגיופי וטיפוח - כללי10/06/13915 צפיות
מרבית הנשים בוחרות ללכת לקוסמטיקאית משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא ביצוע טיפול מסוים. לא משנה אם זה עיצוב גבות, טיפול פנים או בכלל איפור קבוע ופדיקור, אנו רוצות להיות מטופחות ויפות יותר ולכן אנחנו פונות לקבלת שירות מקצועי מקוסמטיקאית מוסמכת. הסיבה השנייה היא הכיף. טיפול יופי הוא מהנה. התחושה כי אנחנו משקיעות בעצמנו, נהיות מטופחות יותר, רעננות יותר ואפילו יפות יותר, היא מדהימה וכל אחת רוצה לחוות אותה אחת לתקופה. יציאה מהשגרה הדורסנית והלחוצה, רק את והקוסמטיקאית שלך, יחד הופכות אותך ליפה יותר.

מאת: לימור גרינברגבניין ואחזקה - כללי10/06/13924 צפיות
כמו שכולם כבר יודעים , משרד האנרגיה והמים יוצא במבצע להחלפת דודי חשמל בדודי שמש. במאמר תוכלו להעשיר את המידע שלכם אודות דוד שמש.

מאת: לימור גרינברגטיולים בחו"ל10/06/13902 צפיות
את המהפכה בתחום הרכיבה על האופניים מרגישים כולנו בכל יום. מבלי שנרגיש, ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה של עשרות אלפי רוכבים הנהנים מאלפי קילומטרים של שטחי רכיבה. אבל לטייל בחו"ל עם אופניים זו עדיין חוויה אחרת. תשתית מסלולי האופניים, לצד הנופים הקסומים – האורבניים והטבעיים – הופכים את טיולי האופניים מחוץ לישראל למשהו שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

מאת: לימור גרינברגטבעות אירוסין ונישואין10/06/131093 צפיות
כאשר מדברים על ההופעה של החתן והכלה ביום נישואיהם, חושבים בעיקר על חליפת החתן לגבר ושמלת הכלה לאישה. אבל לפעמים הפריטים הקטנים הם אלה שיכולים לחולל מהפך של ממש. תכשיטי חתונה הם בדיוק מה שיהפוך את המראה שלכם, הזוג המאושר, לנוצץ מאי פעם... אז בואו נלמד כיצד לבחור אותם בצורה נכונה.

מאת: לימור גרינברגעסקים - כללי10/06/13911 צפיות
משאבת ואקום הינה משאבה שמייצרת ריק בחלל מסויים. המשאבה הזו פועלת בצורה של יניקה באופן הנבדל ממשאבות שונות בכך שהיא שואבת לתוך חלל המובנה בתוכה או המיועד לשאיבה אליו ויוצרת מצב שלואקום כמעט מוחלט בחלל, ממנו היא שואבת או יונקת את אויר או החומר. למשאבות מסוג זה יש שימוש רב בתעשיות רבות

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182186 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171602 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161640 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152370 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica