חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצעים לתינוקות

מאת: לימור גרינברגצרכנות26/11/2013912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו רוצים את הכי טוב עבור הילד שלנו, במיוחד כשהוא כל כך קטן וחסר אונים וישנם לא מעט פריטים לדאוג לבחור מתוך מאות אפשרויות. כיצד נדע מה הפריט הטוב ביותר עבורו? ראשית עלינו להכין רשימה שבה כל הפריטים להם נזדקק החל מוילונות, מיטה, ביגוד ואפילו מצעים לתינוקות.

מהם מצעים לתינוקות

מצעים לתינוקות הם למעשה מצעים המותאמים לגודלה של מיטת התינוק ואפילו ללול של התינוק וכמובן לצרכיו. תינוק לרוב לא יישן עם כרית ולכן ציפית, בשונה מסט מצעים של מבוגרים, תהיה מיותרת כשמדובר בסט מצעים לתינוקות. במרבית המקרים סט מצעים לתינוקות יכלול סט כולל של ציפה לשמיכה, סדים המותאם למידת מיטת תינוק סטנדרטית ולעיתים יכלול גם כיסוי ראש או שמיכה. קיימות כיום ערכות של סט מצעים לתינוק שכוללות שמיכת פוך שכבר מגיעה עם הציפה. חשוב לזכור שבמקרה כזה נאלץ לכבס את כל השמיכה במידת הצורך ולכן לעיתים עדיף לבחור דווקא בסט שבו השמיכה מופרדת מהציפה.

מצעים לתינוקות מה חשוב לבדוק

ראשית כמו שכבר ראינו חשוב לבדוק מהם החלקים המרכיבים את סט המצעים לתינוק, ברוב המקרים סטים יהיו משתלמים יותר מאשר קנייה נפרדת של כל הפריטים. מומלץ לבחור מצעים בגוונים נייטרליים ועדינים, שכן נרצה שהתינוק שלנו יישן בתוך המיטה ולא יופרע על ידי צבעים או צורות מוגזמות. חשוב לבחור בסט מצעים העשוי מבדים העמידים באש ושיהיו נושמים ונעימים ככל הניתן. ברוב המקרים נמצא כי סטי המצעים של תינוקות עשויים ממאה אחוז כותנה ולא מערבים סוגי בדים נוספים, אך חשוב לבדוק פרט זה, בטרם נרכוש מצעים שיראו טוב, אך לא יהיו נעימים למגע. חלק מהתינוקות נולדים עם רגישות ברמה שונה למגע ולבדים מסויימים ולכן חשוב לבחור בד שעשוי כמה שיותר מכותנה. דבר אחרון שחשוב לבדוק הוא נושא המחיר. חברות רבות יציעו לכם סטי מצעים במחירים מופקעים רק משום שמודפס עליהם דמויות מוכרות או בגלל שם המותג. אין הדבר אומר כי סט מצעים זה יהיה איכותי ונעים יותר למגע מאשר סטי מצעים אחרים, זולים יותר. הקפידו לבחור את סט המצעים לתינוק שלכם, שלא על פי מחירו, אלא על פי טיבו ומידת התאמתו לכם ולתינוקכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור גרינברג

מאת: לימור גרינברגדיני תעבורה08/12/131115 צפיות
אלפי רישיונות נהיגה נלקחים מדי שנה מבעליהם עקב עבירות תנועה שונות. שלילת רישיון הינה אקט אשר משפיע על כל אדם, בין אם בעל מקצוע אשר משכורתו תלויה בכביש (נהגים מקצועיים) ובין אם נהגים אשר זקוקים לכלי רכבם על מנת להתנהל בחיי היום יום. ישנם מספר סוגי שלילות רישיון ואנו כאן כדי לסקור את השכיחות שבהן.

מאת: לימור גרינברגיופי וטיפוח - כללי10/06/13915 צפיות
מרבית הנשים בוחרות ללכת לקוסמטיקאית משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא ביצוע טיפול מסוים. לא משנה אם זה עיצוב גבות, טיפול פנים או בכלל איפור קבוע ופדיקור, אנו רוצות להיות מטופחות ויפות יותר ולכן אנחנו פונות לקבלת שירות מקצועי מקוסמטיקאית מוסמכת. הסיבה השנייה היא הכיף. טיפול יופי הוא מהנה. התחושה כי אנחנו משקיעות בעצמנו, נהיות מטופחות יותר, רעננות יותר ואפילו יפות יותר, היא מדהימה וכל אחת רוצה לחוות אותה אחת לתקופה. יציאה מהשגרה הדורסנית והלחוצה, רק את והקוסמטיקאית שלך, יחד הופכות אותך ליפה יותר.

מאת: לימור גרינברגבניין ואחזקה - כללי10/06/13925 צפיות
כמו שכולם כבר יודעים , משרד האנרגיה והמים יוצא במבצע להחלפת דודי חשמל בדודי שמש. במאמר תוכלו להעשיר את המידע שלכם אודות דוד שמש.

מאת: לימור גרינברגטיולים בחו"ל10/06/13903 צפיות
את המהפכה בתחום הרכיבה על האופניים מרגישים כולנו בכל יום. מבלי שנרגיש, ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה של עשרות אלפי רוכבים הנהנים מאלפי קילומטרים של שטחי רכיבה. אבל לטייל בחו"ל עם אופניים זו עדיין חוויה אחרת. תשתית מסלולי האופניים, לצד הנופים הקסומים – האורבניים והטבעיים – הופכים את טיולי האופניים מחוץ לישראל למשהו שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

מאת: לימור גרינברגטבעות אירוסין ונישואין10/06/131093 צפיות
כאשר מדברים על ההופעה של החתן והכלה ביום נישואיהם, חושבים בעיקר על חליפת החתן לגבר ושמלת הכלה לאישה. אבל לפעמים הפריטים הקטנים הם אלה שיכולים לחולל מהפך של ממש. תכשיטי חתונה הם בדיוק מה שיהפוך את המראה שלכם, הזוג המאושר, לנוצץ מאי פעם... אז בואו נלמד כיצד לבחור אותם בצורה נכונה.

מאת: לימור גרינברגעסקים - כללי10/06/13911 צפיות
משאבת ואקום הינה משאבה שמייצרת ריק בחלל מסויים. המשאבה הזו פועלת בצורה של יניקה באופן הנבדל ממשאבות שונות בכך שהיא שואבת לתוך חלל המובנה בתוכה או המיועד לשאיבה אליו ויוצרת מצב שלואקום כמעט מוחלט בחלל, ממנו היא שואבת או יונקת את אויר או החומר. למשאבות מסוג זה יש שימוש רב בתעשיות רבות

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214256 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204393 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205294 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194177 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193451 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica