חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין פחחות לחדרים נקיים?

מאת: דניאל מוריץרכב17/06/20133252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנזק לרכב במקרים של תאונה נחלק לשני חלקים עיקריים: נזקי תפקוד ומנוע ונזקים חיצוניים של פחחות, צבע ונזק למראות או לשמשות. במקרה של תאונה, באם אתם מבוטחים, האופציה ההגיונית היא להפעיל את הביטוח, ולחפש מוסך פחחות בירושלים שיש לו הסדר עם חברת הביטוח. אולם לפני שאתם פונים למוסך מן הסוג הזה חשוב מאוד לבדוק את טיב העבודה אותה הם מבצעים. מוסכים מסויימים מחזיקים מחלקות צבע ופחחות בבעלותם, אולם מוסכים רבים אחרים מוציאים את העבודות הללו לקבלן חיצוני.

חשוב לציין כי איכות העבודה בכל מה שקשור לפחחות וצבע היא חשובה. צביעת רכב בצורה טובה נעשית רק לאחר שהפחח ניקה והסיר את כל חלקי הצבע הישנים והחליק את המכונית, וכמובן לאחר שבוצעו כל תיקוני הפחחות. איכות עבודת הצבע והפחחות במוסך פחחות בירושלים תהיה תלויה לא רק בהסדרים אל מול חברות הביטוח השונות אלא גם במי שיבצע את עבודות הפחחות.

מסיבה זו, לעיתים רצוי לגשת למוסך פחחות בירושלים אותו אתם מכירים, או שמעתם עליו המלצות טובות, וכי אתם סומכים עליו שיעשה את עבודת הפחחות כהלכה. תוכלו לבקש המלצות ממכרים, ואף לגשת לראות כיצד נעשות עבודות הפחחות במקום על מנת לאמוד את טיב המוסך.

פחחות בירושלים, מוסך או פחח?

ההחלטה האם לגשת למוסך פחחות בירושלים, להסתפק בעבודה של פחח פרטי או לנסות ולתקן את הנזק באופן עצמאי תלויה בעיקר באופי הפגיעה ברכב, ובנזק שנגרם. במקרים בהם מדובר בשפשופי צבע או שריטות קלות על הרכב, ללא נזק הנגרם לפח, ניתן לנסות ולתקן את הנזק בצורה עצמאית. במקרים בהם מדובר בשריטות עמוקות כדאי ורצוי לפנות לפחח מקומי שיעשה פוליש לרכב. במקרים בהם מדובר בפגיעת פחחות וצבע קשה, מומלץ לגשת למוסך פחחות בירושלים, ולא להתפשר על תיקון של הנזק בצורה אחרת.

מה הם חדרים נקיים, ולמה הם משמשים?

חדרים נקיים הינם חדרים אשר נשמרת בהם רמת ניקיון גבוהה ביותר. רמת הניקיון המצויה בחדרים נקיים היא רמת ניקיון סטרילית מהגבוהות ביותר שיש, יותר רמת הניקין אף גבוהה יותר מבחדרי הניתוח. חדרים נקיים נושאים עימם גם רמת תקן לגבי לחות מסויימת שחייבת להישמר בחדר על מנת שיעמוד בסטנדרטים. חדרים נקיים לרוב משמשים לתהליכים של ייצור תרופות, ייצור שבבים אלקטרוניים לצרכי מחשוב, וייצור של מוצרי מזון שונים. תהליך היצור של מוצרים אלו מצריך ניקיון ברמה גבוהה מאחר וגם גרגר אבק החודר למוצרים אלו עשוי לגרום להרס של תהליך הייצור כולו.

האלמנטים החשובים לצורך יצירת חדרים נקיים

חדרים נקיים מחייבים מספר אלמנטים חיוניים על מנת לעמוד בתקן ובהגדרה של חדר נקי:

רצפה צפה: הפעילויות השונות המתבצעות בחדרים נקיים מצריכים מערכות רבות. רצפות צפות מאפשרות למקם תעלות מתחת לרצפה, ולהציב בתעלות אלו את המערכות והכבלים השונים, מבלי להפריע לפעילות התקינה של החדר.

• מערכות מיזוג ואוורור: על מנת לשמור על תקינותם של חדרים נקיים יש להתקין בחדר מערכות מיזוג ואוורור טובות, אשר מונעות כניסה של אבק ולכלוך. נוסף על כך יש צורך לשמור על מידת טמפרטורה מסויימת בחדר ומידת לחות מסויימת בחדר, ולכך דואגות מערכות אוורור מיוחדות אלו.

חליפות מגן: על העובדים בחדרים נקיים להצטייד בחליפות מגן. חליפות מיוחדות אלו אינן פולטות חלקיקים, ומאפשרות לעובד לנשום כהלכה מבלי לזהם את החדר.

משטחי עבודה וכלי שינוע: חשוב מאוד לשמור בחדרים נקיים על משטחי עבודה נקיים, כלי איחסון נקיים, וכלי שינוע סטריליים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152161 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica