חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום הוא תחביב עם אופציה

מאת: אוהד הראלצילום20/06/2013787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום הוא תחביב עם אופציה

כמה כייף זה להגיע למצב בו אנו מצליחים לשלב בין תחביב לבין תחום העיסוק שאנו בוחרים לעסוק בחיינו? כמה חשוב זה לאהוב את מקום העבודה שלנו או תחום העיסוק שבחרנו לחיים? וכמה קשה זה להגיע למצב בו עיסוק שאנו אוהבים יכול גם לפרנס אותנו בצורה ראויה?

עולם הצילום מספק את כל הרצונות הללו בכך שרבים נמשכים לתחביב הצילום וגם יכולים לאחר מכן להשתלב בתחום זה, ולמצוא את פרנסתם הראויה מהתחום.

בין אם אנו משתלבים בתחום הצילום העיתונאי, ומסקרים חדשות, ובין אם אנו משתלבים בעולם הטלוויזיה, ומצלמים תכניות, אנו יכולים לעסוק בעולם המקצועי, ולצלם עבור מגזינים מעולם הטבע או האדריכלות.

צלמים משתלבים בעולם הפרסום, בהכנת קמפיינים ובצילום דוגמנים ודוגמניות, ישנם צלמים אשר נכנסו לתחום צילום אירועים אשר מספק פרנסה רבה, וישנם צלמים אשר עובדים כעצמאיים כמו צלמים העוסקים בהכנת צילום הריון או הכנת סרט תיעודי עצמאי.

דוגמאות להשתלבות בתחום הצילום

הדוגמא הקלה והנגישה ביותר היא צילום אירועים משפחתיים, שוק החברות של צילום אירועים זהו שוק רחב מאוד אשר מספק עבור צלמים רבים פרנסה גבוהה, משום שכאשר אנו זקוקים לשירות צילום חתונות אנו פונים לחברת צילום חתונות ומשלמים כסף רב על מנת שנקבל אלבום חתונה מעוצב, ועל מנת שנקבל תיעוד של החתונה על גבי דיסק.

צילום חתונות מספק גם עבודת צילום בסטילס וגם בוידיאו, ומורכב מצוות של מספר צלמים, כאשר אחד אף מלווה את הזוג המאושר מתחילת היום ועד סופו לצורך התיעוד.

דוגמא נוספת היא בדוגמא הקשה ביותר להשתלבות בשוק העבודה והיא כצלם עצמאי לכל דבר, צלם אשר צריך לשווק את עצמו ולמתג עצמו בקרב הציבור, צלמים כאלה בדרך כלל תופסים נישה מסוימת ומשקיעים בה, כמו למשל צילום הריון עבור זוגות.

צילום הריון אנו מזמינים לצורך תיעוד תקופה מרגשת בה אנו ממתינים בציפייה לילד הגדל ומתפתח בבטן האישה, ואנו פונים לצלם מקצועי אשר ידע איך להפוך את תקופת ההמתנה לאלבום תמונות מעוצב המרכז בתוכו את הרומנטיקה והאהבה.

במסגרת צילום הריון אנו מגיעים ליום צילומים בסטודיו פרטי ואינטימי כדי שנוכל להשתחרר ביחד ולתת לצלם לתפוס אותנו ברגעים מרגשים.

יש עבודה

כאשר אנו בוחנים את שוק הצילום בישראל אנו מוצאים קורסים רבים אשר מכינים אותנו להשתלבות בשוק העבודה הישראלי, ואנו יודעים שמרוב אופציות בתחום זה, אם אנו טובים, אמינים, ומקצועיים בעולם הצילום, נוכל להצליח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראל - בניית אתרים, קידום, קופירייטינג וכל שירותי האינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146863 צפיות
פעמים רבות אנו חוגגים אירועים במהלך החיים אשר אנו רוצים שייזכרו כחוויות מדהימות לכל חיינו, ותמיד כשניזכר באירועים אלו חיוך רחב יעלה על פנינו כאות לזיכרון חיובי ומהנה, בקרב אירועים אלו אנו יכולים למצוא את מסיבות הרווקים או הרווקות לפני הכניסה בברית הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146894 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של מקומות לאירועים המיועדים למסיבות רווקים, אנו נתקלים בלופטים הפרושים ברחבי הארץ ומספקים שירותים לצורך השכרת מקום דיסקרטי, אינטימי, ויוקרתי לחגיגת האירוע אשר מטרתו ללוות את החתן או הכלה מחיי הרווקות לחיי הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות26/03/145635 צפיות
פעמים רבות במהלך חיינו אנו נתקלים בצורך להשכרת מקומות לאירועים פרטיים, ולא בהכרח אולמות אירועים לחתונות, ברי מצווה, בריתות או כל אירוע משפחתי מפואר, ישנם אירועים קטנים ופרטיים אשר עבורם אנו זקוקים למוקומות קטנים יותר, אינטימיים יותר, ושירותיים ברמה אחרת.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146521 צפיות
כמה זה כייף לחגוג לחבר או חברה את מסיבת הרווקים שלהם?!, וכמה זה מהנה לעזור להם להיכנס בברית הנישואין ולהיפרד עם חוויות מחיי הרווקות?!, המנהג לחגוג את מסיבות הרווקים נחגג בכל העולם, בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו כאן בישראל.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148491 צפיות
כחלק מעולם הרפואה הסינית אנו נתקלים בעולם רחב של טיפולים מגוונים וכלים עתיקים לטיפול בגוף ובבעיות הרפואיות שלנו כתוספת לרפואה המתקדמת המערבית ולכן לרפואה הסינית קוראים רפואה משלימה.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148242 צפיות
כמה פעמים ראינו במהלך שיעור ספורט, או במהלך פעילות מאומצת, את אחד מחברינו עוצר לרגע מתנשף בכבדות ובמהירות, ומוציא איזה מכשיר קטן מהכיס ומכניס אותו לפיו כדי לקבל אספקת חמצן ולהסגיר את נשימה? כנראה שלחבר יש אסטמה וקשה לו לנשום.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כולנו יודעים שאסטמה זוהי מחלה כרונית אשר מאופיינת בהתקפים של קוצר נשימה, אם כן מהיכן נוצר הביטוי אסטמה של העור ומה משמעותו? הרי לא ייתכן שלעור גופנו יהיה קוצר נשימה והתקפי שיעול כרוניים.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172908 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171775 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica