חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שואב אבק רובוטי - ניקיון טכנולוגי מתקדם

מאת: גולאסוביקורות מוצרים25/06/20131127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקוי אבק בבית היא משימה לא פשוטה בכלל, האבק תמיד נאגר בחלל הבית כיוון שהוא מצוי באוויר אותו גם אנחנו נושמים. המטרה של שואב אבק רובוטי היא אחת להקל על החיים כי שואב אבק רובוטי משוכלל ינקה במקומכםת הבית ולכם יהיה יותר זמן פנוי ו לכל פעילות אחרת.

שואב אבק רובוטי  - למי זה מתאים?

שואב אבק רובוטי הוא טרנד לא קטן במדינתנו ובעולם בכלל. מה הפלא שכל חברות האלקטרוניקה יצרו דגמים משל עצמן. שואב רובוטי מתאים לכל מי ששואפים לבית נקי אך רוצים לחסוך זמן ומאמץ. כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם, יש לא מעט דברים שהופכים את החיים לקלים יותר עד כדי כך שלא מבינים כיצד אפשר היה להסתדר בלעדיהם, שואב אבק רובוטי הוא אחד מהם. שואב אבק רובוטי  מנקה ביסודית ובאופן אוטומטי ללא התערבות יד אדם.  היתרון של שואב אבק רובוטי הוא שהוא מנקה בכל חדר את השטיחים והרצפה ומגיע בהצלחה גם למקומות הקשים ביותר לניקוי בבית. בעזרת מערכת השאיבה שיש לו הוא שואב אבק, שערות, לכלוך ועוד. לשואב אבק רובוטי יש חיישנים שמונעים מהם נפילה ממדרגותהוא לא דורש השגחה והוא יכול לשאוב ולנקות את הבית גם כאשר אתם לא נמצאים בבית.

שואב אבק רגיל לעומת שואב אבק רובוטי

בני אדם מטבעם תמיד חיפשו דרכים להקל על המטלות שלהם. כאשר הגיח לעולם בפעם הראשונה שואב האבק הרגיל לקח לאנשים קצת זמן להתרגל לרעיון, והנה בחלוף השנים הגיח השואב הרובוטי ושוב הטכנולוגיה לא מפסיקה להפתיע אותנו ומוצאת לנו פתרונות יצירתיים להקל על חיינו. גם כאן לאנשים היה קשה להסתגל לרעיון כי רובוטים קטנים מסתובבים בבית ומנקים אותו. בשנים האחרונות כולנו התרגלנו לראות בבתים של חברים את הפלא הקטן שיושב לו בפינת החדר. השואב הרובוטי הוא בעל מימדים קטנים ונוח לאחסון להבדיל מהשואב הרגיל. לשואב אבק רובוטי יש חיישנים המונעים ממנו להתנגש בדברים, והוא חוזר בסיום עבודתו להטעין את עצמו מחדש. בנוסף לכך השואב הרובוטי אינו דורש מכם זמן וניתן לתכנת אותו לזמנים מדוייקים בו הוא ינקה וישאב את הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171429 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611074 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161287 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161936 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131183 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131804 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192905 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173202 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161831 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161689 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161652 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica