חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אסטרטגיות למידה לילדים מסייעות להצלחה בלימודים?

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/20171424 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים.

הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה. כאן בדיוק נכנסות לתמונה אסטרטגיות למידה - הפעלת מיומנויות  וטכניקות למידה בשעת  הצורך.

למה הכוונה אסטרטגית למידה?

אסטרטגיות למידה הן בעצם ארגז כלים ללמידה יעילה, כאשר ניתן להשתמש בהן בשעת הצורך על ידי הפעלתן מתך מחשבה. ניתן להסכל על זה כמו סוג של הוראות הפעלה. כאשר לילד יש בחיקו ארגז כלים הוא הופך להיות יעיל ואפקטיבי, התלמיד שיש בידו את הכלים יידע איך ומתי ליישם אותן על פי אסטרטגיות וטכניקות שרכש. במשך הזמן הוא מקבל יותר ביטחון וההתגברות על קשיים נעשת לו קלה. ללא מיומנויות הלמידה, הקושי הקושי והחרדה היו גדולים וכך גם ההצלחה בבחינות ובלימודים.

כאשר הילד לומד לפתור מבחנים ללא קושי ויראה כי התוצאות טובות, כך תעלה גם המוטיבציה שלו, הוא יאמין בעצמו, ויבין שההצלחה שלו תלויה בו ורק בו. חשיבותן של אסטרטגיות למידה ושל כלי למידה לילדים היא חשובה מאד בדרכו לעולם מלא בקשיים ואתגרים.

מה לומדים בקורס אסטרטגיות למידה?

הקורס לילדים מקנה להם היכולות הלימודיות הנכונות להם בהתאמה אישית. לכל ילד יש את הגישה שלו כלפי הדברים ולכן לכל ילד מוענק ארגז כלים משלו, אשר מותאם במיוחד עבור הצרכים שלו, כדי שאלו יאפשרו לו לתפקד כראוי ולבצע את המשימות הלימודיות על הצד הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסורפואה19/12/1611029 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161286 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161932 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131182 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: גולאסוביקורות מוצרים25/06/131125 צפיות
ניקוי אבק בבית היא משימה לא פשוטה בכלל, האבק תמיד נאגר בחלל הבית כיוון שהוא מצוי באוויר אותו גם אנחנו נושמים. המטרה של שואב אבק רובוטי היא אחת להקל על החיים כי שואב אבק רובוטי משוכלל ינקה במקומכם את הבית ולכם יהיה יותר זמן פנוי ו לכל פעילות אחרת.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196299 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196258 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915603 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196283 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196188 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915431 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193827 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica