חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור עגלת תינוק נכונה ומתאימה לבייבי שלך

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/20131182 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון

  • ראשית, חשוב להבין כי קיימים כמה סוגים של עגלות: עגלות משולבות שכוללות גם עריסה שיכולה לשמש בתור סל קל ועגלות דו שימושיות שניתן לכוונן אותן למצב שכיבה או ישיבה. הסוג הנוסף הוא עגלה רב תכליתית שיכולה להתכוונן למצב שכיבה וישיבה והיא כוללת גם סל קל המשמש גם בתור מושב בטיחות לרכב. יש גם עגלת טיולון קומפקטית יותר שמיועדת לילדים מעל גיל 6 חודשים.
  • נוחות השימוש הוא הפרמטר החשוב ביותר בבחירת עגלת תינוק והוא נקבע על ידי משקל של העגלה, צורת הקיפול שלה, סוג הגלגלים ובולמי הזעזועים שיש בה וצורת הידית שיכולה להיות רוחבית או מחולקת לשתי ידיות נפרדות.
  • כאשר בוחנים את העגלה מבחינת הנוחות של הילד, חשוב לשים דגש על ההגנה מפני הגשם והשמש, לסוג הריפוד, למשענת שצריכה להיות מתכווננת ולמסעד לרגליים.
  • אמצעי האחסון הנכללים בעגלה מהווים פרמטר נוסף שחשוב לבדוק אותו בעת רכישת עגלה. סל אחסון תחתון, כיסים בגב העגלה, התקן לבקוק ולכוס יהפכו את השימוש היום יומי בה להרבה יותר נוח.

טיפים נוספים

לאחר בשבחנו את מבנה והתכולה של העגלה, חשוב לא פחות להתמקד על הבטיחות שתבוא לידי ביטוי בעמידה בתו תקן ועל העמידות שניתן לבחון בחנות. מחיר העגלה הוא נושא חשוב נוסף שיש להקדיש לו מחשבה, מכיוון שטווח המחירים של עגלות הוא עצום ויכול לנוע בין 1000 ל-6000 שקלים. לסיום הבדיקה ולפני הרכישה יש להתייחס גם לנושא האחריות שמספק היצרן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171425 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611031 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161286 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161933 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: גולאסוביקורות מוצרים25/06/131125 צפיות
ניקוי אבק בבית היא משימה לא פשוטה בכלל, האבק תמיד נאגר בחלל הבית כיוון שהוא מצוי באוויר אותו גם אנחנו נושמים. המטרה של שואב אבק רובוטי היא אחת להקל על החיים כי שואב אבק רובוטי משוכלל ינקה במקומכם את הבית ולכם יהיה יותר זמן פנוי ו לכל פעילות אחרת.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica