חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מושך אנשים אל טיול מאורגן לויאנטם?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל02/07/20138740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיכן אנשים יוצאים בטיולים המאורגנים שלהם? בעבר, חשבו כי מדובר על יעדי אירופה הקלאסית - וינה, פריז, לונדון וכו'. כיום, אנשים דווקא מעדיפים לצאת לטיולים מאורגנים במקומות מרוחקים ואקזוטיים במיוחד. כך הם נהנים הנאה כפולה - גם נחשפים לתרבויות זרות מאד, אבל גם מקבלים שירות מעולה, ונהנים גם משהות במקומות בעלי תודעת שירות גבוהה. לכן, טיול מאורגן לויאטנם הפך להיות להיט של ממש בעולם התיירות. ויאטנם ידועה אמנם בתור מדינה שעברה לא מעט תהפוכות וכמובן גם מלחמה קשה ומוכרת. עם זאת, בשנים האחרונות ויאטנם נפתחת יותר לתיירים, ואפשר כיום לרכוש חבילה של טיול מאורגן לויאנטם שיוביל אתכם לכל האתרים החשובים ביותר שיש - מהאנוי עיר הבירה, דרך אגם טונלה, ועד שיט מדהים במפרץ הדרקון. במהלך הטיול שלכם, אתם תבקרו במקדשים המדהימים של ויאטנם, תטעמו אוכל ואיטנמי אותנטי, תצאו לשיט בלתי נשכח בנהרות של ויאטנם, וגם תלמדו על ההיסטוריה המיוחדת של המדינה.

מה חשוב לדעת על הטיול?

ככלל, לרוב מסלולים של טיול מאורגן לויאנטם אינם כוללים רק את המדינה הנ"ל. לרוב, מדובר על טיול מאורגן שמשלב בין ויאנטם לבין קמבודיה. מדובר על שתי מדינות אשר במובן מסוים הן גם דומות מאד, שכן שתיהן עברו כיבוש קומוניסטי, ושתיהן מנסות כיום להיפתח יותר לתיירים בכדי לשפר את כלכלתן, והן כוללות תרבות ייחודית. עם זאת, לא כל הטיולים המאורגנים כוללים את קמבודיה, ואפשר גם למצוא מסלול של טיול מאורגן לויאנטם בלבד.
משך הטיול עצמו משתנה. אפשר לומר כי זמני הטיול הממוצעים לויאטנם לבדה עומדים על שבוע ימים, ואם מדובר על ויאטנם וקמבודיה, הרי שמדובר על 14 יום בממוצע. עם זאת, אפשר למצוא גם מסלולי טיול ארוכים יותר או קצרים יותר לפי העדפתכם. כמו כן, לרוב הטיול כולל גם את העלויות של הטיסה, אם כי טיסות ישירות מישראל לויאנטם אינן קיימות, ולרוב מדובר על טיסות לתאינלד או הונג קונג, ומשם טיסה נוספת אל האנוי עיר הבירה.

ואיך מתכננים חופשות סקי מושלמות?

בשונה מהטיול בויאטנם, חופשת הסקי שלכם תהיה דווקא ביעד אירופאי לרוב. אפשר לצאת למגוון רחב מאד של חופשות סקי, אבל אם זו חופשת הסקי הראשונה שלכם - למה בעצם צריך לדאוג? איך תדעו להסתדר בחופשה הזו? קודם כל, עליכם לזכור שכדי ליהנות מאתרי סקי - צריך לדעת לגלוש. לשחק בשלג זה אולי נחמד לילדים, אבל מבוגרים בעיקר נהנים מהסקי עצמו. לא יודעים כיצד לגלוש? לא צריך לדאוג. פשוט יוצאים אל חופשות סקי באתרי הסקי שכוללים גם בתי ספר מתאימים למבוגרים. בבתי הספר תוכלו לעבור סימולטורים שונים, וגם לעבור הדרכה. שימו לב שאתם יכולים לבחור בין הדרכה קבוצתית לבין מורה פרטי. ההדרכה הקבוצתית של חופשות סקי היא זולה יחסית, בעוד שההדרכה הפרטית עולה לרוב כ40 דולר לאדם. עם זאת, ההדרכה הפרטית תהיה אפקטיבית מאד שכן אתם תקבלו יחס אישי בהתאם לרמתכם, כך שעליכם להחליט מה אתם מעדיפים.

מה עוד צריך לתכנן?

כאשר אתם מתכננים חופשות סקי בפעם הראשונה, סביר להניח שעדיין אין לכם ציוד סקי אישי משלכם שאתם תביאו מהבית, ולכן אתם מן הסתם תעדיפו לשכור ציוד בחו"ל. אפשר כמובן לנצל כבר את ההזדמנות וגם לקנות ציוד בחו"ל - שם המבחר הוא הרבה יותר גדול, ואתם גם תוכלו לקבל מחירים יותר טובים מאשר המחירים בארץ. עם זאת, בהנחה שאתם יוצאים לסקי רק בחו"ל ולעתים רחוקות, מספיק לשכור את הציוד. הציוד ששוכרים במהלך חופשות סקי צריך להתאים למידות שלכם, ורצוי לבצע מספר מדידות שונות לפני שבוחרים את הציוד המתאים. בחרו מגלשיים שתרגישו איתם בנוח יחסית. לרוב, בכפרי האירוח האיכותיים יש שירות מטעם המקום, כאשר בחלק מבתי ההארחה המחיר של השכרת הציוד גם כלול במחיר שאתם משלמים מראש - כך שכדאי לאתר מראש את המקומות הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162248 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165709 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162513 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196503 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica