חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות שי

מאת: ורד טויןטיפול בעור03/07/2013933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים וודאי את תחושת המועקה ואת ההתלבטות הקיימת בחובנו בעת שאנו מנסים לבחור מתנה מפנקת ליקירינו, לכבוד יום ההולדת שלהם או כל אירוע אחר משמעותי בחייהם. כשאנחנו מוצאים במרכז הקניות פריט שלפחות לדעתנו (בדגש עלינו) מהמם, אנחנו לא בטוחים בכלל שיקירינו יאהב אותו. תרחיש אחר נפוץ במיוחד הוא למצוא את הפריט הזה שהוא בטוח יאהב, אבל אנחנו...לא רואים מדוע, ואם אנחנו חברים טובים- קשה לנו מאוד לקנות משהו לאדם אהוב שאנחנו ממש לא מתחברים אליו.

אז מה עושים? כדאי לבחור מתנה אשר כולם יתחברו אליה ואין אחד שיחשוב שהיא לא מפנקת או כייפית לקבל. במילים אחרות- חבילת שי!!

חבילות שי הן, הלכה למעשה, מוצרים מענגים רבים העטופים יחד לכדי אריזה אחת מעוצבת ויפהפייה. במאמר שלפניכם נפרט כיצד לבחור חבילות שי שיעשו את עבודתן נאמנה ויעניקו ליקיר שלכם מתנה בלתי נשכחת של כיף, הנאה ופינוק.

1. בחרו חבילות שי עם כמה שיותר מוצרים בתוכן- חבילות שי מפנקות באמת, הן חבילות שי אשר בתוכן ניתן למצוא כל מיני מוצרים- בקבוק יין משובח במיוחד, סבונים, קרם גוף, קרם פנים, שמנים, שוקולדים וכו'. חבילות שי כאלו מעניקות המון מתנות בבת אחת והן תמיד נראות נפלא.

2. בחרו חבילות שי מעוצבות ומושקעות גם מבחינה ויזואלית ולא רק מבחינת התוכן שלהן. לעיתים, סלסלה יפה וקישוטים סביבה לגמרי מספקים את הסחורה ונותנים עושר ויוקרה רבה לחבילת השי כולה. השקיעו מחשבה בעיצוב של חבילות שי ושאלו את עצמכם איזו אריזה מתאימה למקבל המתנה- מה הוא אוהב? לאילו צבעים הוא מתחבר? וכו'.

3. בחרו חבילות שי בעלות ערך ומוצרים אשר באמת ישמשו את מקבל המתנה. כולם משתמשות, למשל, בקרם פנים, קרם גוף ובושם. לכן, לא כדאי לרכוש חבילות שי אשר בתוכן רק שמנים וסבונים ריחניים משום שהם פחות משמשים אותנו בחיי היום יום. מומלץ מאוד לשלב בין מוצרים שימושיים לבין מוצרים מפנקים שאנחנו נוהגים להשתמש בהם רק בזמנים חגיגיים או כשיש לנו הרבה זמן פנוי.

4. חשבו על האדם אליו מיועדת חבילת השי, ורק אז בחרו אותה. מה יקירכם אוהב ולמה הוא מתחבר? האם הוא אוהב שמנים או סבונים? אולי קרמים לגוף, לפנים ולאיפה לא...רק לאחר שתבינו באמת אילו חבילות שי היה רוצה לקבל, בחרו את החבילה המיועדת, האחת והיחידה.

5. חשוב מאוד לשים דשא על איכות המוצרים של חבילת השי. כבר הבנו שעניין עיצוב החבילה חשוב מאוד, אך אין להסתפק רק בחזות חיצונית יוקרתית. אם אתם באמת רוצים להשקיע בחבילת שי לתפארת, השקיעו גם במה שבתוכה. בחרו חבילות שי אשר כוללות בתוכן מוצרי איכות אמיתיים- בושם טוב, קרם נחשב ובקבוק יין חגיגי ויוקרתי, אשר יספק את הסחורה. חבילות שי מפוארות עם מוצרים נחותים בתוכן, עלולות להתפרש כלא מושקעות ולהיראות פשוט רע. השקיעו גם בקנקן, אך לא פחות מכך- במה שיש בתוכו.

לסיכום הדברים, חבילות שי הן אופציה נהדרת לרכישת מתנה מושקעת ונאת מראה ליקירינו. במאמר זה פירטנו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם בבחירת חבילות שי שיהיה קשה למקבלן לשכוח ושהוא ייהנה מהן לאורך זמן רב את מלוא ההנאה.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את החבילה שאתם מתכננים להעניק לו או לה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131334 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131350 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132118 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187536 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica