חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחוב חשף את הרומן

מאת: שי ברסרשתות חברתיות05/07/2013986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרינה מרוסייה רצתה לחפש כתובת דרך תוכנת Yandex Maps התוכנה החלופית של גוגל סטריט ברוסייה, כדי לדעת איך נראה הרחוב, לפתע היא קלטה כי הזוג המחובק בתמונה הוא חבר שלה מזה כ-5 שנים ועוד בחורה שהיא לא מכירה.

מרינה תחילה לא האמינה למראה עיניה, לכן היא החלה לקרב לאט את התמונה עם הסמן עד שראתה כי הוא אכן זהה לחברה שלה.

כשחזר החבר שלה הביתה היא ספרה לו על מה שראתה ואף הראתה לו את ההוכחה והוא הודה במעשה, אך הוא יצא אפילו עוד יותר טיפש כשאמר לה שהוא לא אוהב את המאהבת אלה רק אותה והוא רוצה שהם ימשיכו להיות ביחד.

מרינה לא נשארה אדישה ונפרדה ממנו, לאחר המקרה נודע לה כי הוא בגד בה מספר פעמים.

זהו כוחו של האינטרנט, יום הכל גלוי לנגד העיניים של כולם, אז שגוגל סטריט עוברת ומצלמת את הרחוב הימנעו מלעשות דברים לא שגרתיים ולא תמצאו את עצמכם במבוכה נוראית, לא פעם תפסה עדשת גוגל סטריט אנשים מקיימים יחסים ליד חלון ביתם, כאשר זו בכלל צילמה את הרחוב ואת בתי הרחובות כנהוג בפורמט התוכנה.

בקשר למרינה, כנראה שזו הדרך שהיא הייתה צריכה לתפוס את הבחור לפי הראיון שנתנה לרשת הרוסית. היא חשבה תחילה שאולי היה עדיף לא לגלות את התמונה הזו כלל ולהמשיך כך בחיה, אך זהו קול של שברון מפרידה שדיבר מתוכה וכיום היא אומרת שזה היה צריך לקרות וזה הגורל.

ואשר לכל הבוגדים, דעו לכם שבכל מקום כיום ניתן לדעת על המעשים המגעילים שלכם, גם אם זו תוכנה למציאת רחובות תמימה לכאורה, יום יבוא ומישהו יראה ויזהה שזה אתם, אז ראו הוזהרתם, הרי שלא משחקים עם לב שאוהב אתכם, אז אל תעשו את זה לאוהביכם.

Read More

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

© מאמר זה נכתב על ידי טליה מחשבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברס

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131872 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: שי ברסאבטחת מידע05/07/131815 צפיות
למי מיועד קורס אבטחת מידע? מה כוללת תכנית לימודי קורס אבטחת מידע בלימודי ההייטק?

מאת: שי ברסבניית אתרים05/07/13919 צפיות
טיפים שיעזרו לך לבנות אתר אתרך. עזרה לקידום אתר. כיצד בונים אתר.

מאת: שי ברסעסקים מקוונים05/07/13823 צפיות
האם האינטרנט הוא קניון קניות אחד גדול? או אולי האינטרנט הוא מקור אינפורמציה בכדי להחליט היכן קונים? או אולי האינטרנט הוא ספר הטלפונים הגדול של העולם? מה הוא באמת האינטרנט?

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica