חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זרי פרחים בירושלים ומשלוח פרחים בירושלים

מאת: tkidumבידור ופנאי - כללי08/07/2013778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יומני היקר

בשבוע שעבר נסעתי לטיול בירושלים עם  כל הכיתה במסגרת הטיול רצינו ללכת לבקר את מחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם לפני שהגענו לבית החולים רצינו לקנות פרחים וממתקים לילדים המאושפזים שם.

קצת הסתבכנו בדרך בגלל שהמורה לא ידעה איפה אפשר לקנות פרחים ברעננה בזול אחרי חצי שעה או שעה שהסתובבנו סביב בית החולים וחיפשנו חנות פרחים אחד מהילדים בכיתה המקבילה הציע שנעשה חיפוש בגוגל על משלוח פרחים נמצא חנות שעושה משלוחים באיזור ונוכל לתאם משלוח ישירות לבית החולים והוא יגיע במהלך הביקור שלנו.

לאחר עוד כמה דקות של סיבובים סביב בית החולים המורה החליטה שאולי זה באמת רעיון טוב לעשות משלוח במקום לבזבז עוד מהזמן שהוקצע לביקור שלנו. ירדנו מהאוטובוס והתחלנו את הסיור בבית החולים בנתיים המורה חיפשה חנות שעושה משלוחי פרחים תל אביב.

בסיור ראינו המון חולים חלקם במצב טוב יותר וחלקם במצב טוב פחות באותו הרגע חשבתי שכנראה אין מספיק פרחים בעיר בכדי לחלק לכל החולים האלה ואולי מי שצריך לקבל את הפרחים זה הצוות הרפואי מכיוון שאין ספק שהם עושים עבודה לא פשוטה בכלל

לאחר הסיור הגיע זמן ארוחת הצהריים ולקחו אותנו לחדר האוכל במחלקת הילדים  נכנסנו לחדר יחסית מוזנח עם קירות מתקלפים שהצבע הלבן שלהם מזמן הפך למעין אפור חום משהו התבאסתי נורא עבור הילדים החולים לא רק שהם סובלים מעצם מחלתם הם גם צריכים לבלות בחדר אוכל / חדר משחקים מוזנח ומדכא כל כך

באמצע הארוחה עלה לי רעיון רצתי למורה ושאלתי אם היא כבר עשתה משלוח של פרחים למזלי התברר לי שהיא שכחה מהנושא בתוך כל המהומה של הסיור בבית החולים משכתי בשרוול חולצתה מתוך כוונה שתתקרב שאוכל ללחוש לה משהו באוזן יש לי רעיון נפלא אמרתי ולחשתי באוזניה מה עלה בדעתי אני חושבת שזה רעיון טוב בוא נלך לקחה אותי ורצנו לטמבוריה הראשונה מחוץ  לבית החולים

כאשר חזרנו עם כמה דליי צבע מברשות ופוליגל כל הכיתה כבר קלטה את הרעיון בבת אחת כולם תפסו מברשת והתחלנו לצבוע את קירות חדר האוכל לאחר שעתיים של עבודה ארבעים ילדים מלאים כתמי צבע ומורה אחת על סף ייאוש חדר האוכל במחלקת הילדים בבית החולים נראה כשדה פורח מלא פרחים בכל מיני צבעים ופרפר אחד שניסה לעוף אל מחוץ לקופסא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161499 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153713 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153265 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152537 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152358 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151966 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158249 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181619 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165836 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161990 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162005 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161930 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162064 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162758 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica