חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על חרדת נטישה בקרב ילדים

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/20152532 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל ילד הוא עולם ומלואו. לכל ילד יש את האופי הייחודי שלו, הצדדים החיובים שלו וגם את הפחדים הייחודים רק לו. ילדים רבים חווים במהלך הילדות שלנו מגוון רחב של חרדות. ילדים רבים פוחדים להישאר עם זרים לא מוכרים בבית, סיטואציה שכל הורה מכיר. הם בוכים כאשר ההורים נוסעים לחופשות מחשש שההורים לא יחזרו אליהם. ילדים עשויים לחשוב שהורים ינטשו אותם, כשעליהם להיפרד מהוריהם בבוקר. חרדה זו מכונה חרדת נטישה

המאפיינים הבולטים

חרדת נטישה מאופיינת בפחד, חשש וחרדה של הילדים שלנו להישאר לבד בלעדינו. חרדה ופחד אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בסיוטים בלילה, קשיי שינה, כאבי בטן, כאבי ראש, תלותיות, צעקות, בכי, פאניקה, עקשנות, וסימפטומים רבים אחרים. כאשר ילד חושש שנעזוב אותו, רמת החרדה שלו גבוהה מאוד. טיפול בחרדות בקרב ילדים צריך לכלול תמיד טיפול מקצועי וכל מקרה לגופו. טיפול נכון עשוי להקטין את הסימפטומים של חרדת הנטישה

כיצד ניתן לטפל בתופעה

יש דרכים רבות שניתן לטפל באמצעותן בחרדת נטישה. במפגש אחד על אחד עם המטפל, ילדים יכולים לבטא את עומק החרדה שלהם. חשוב להדגיש, שהופעת חרדה מסוג זה בקרב ילדים יכולה להיות נורמלית מאוד, במיוחד אם היו תקופות בחיי הילדים שהם חיו בנפרד מהוריהם. דוגמא לכך היא תינוקות שהיו פגים ובילו זמן מה בפגיה זמן רב. דוגמה נוספת, ילדים להורים גרושים שחיים עם אחד ההורים. ככל שנקדים לטפל בחרדת הנטישה כך יהיה קל יותר להתגבר עליה. יש לעודד את הילדים  לבטא את הפחדים שלהם כי באמצעות שיתוף החרדות שלהם עם מבוגרים, הם עשויים להתגבר על כך ביתר קלות

הטיפול התרופתי

לא נהוג לטפל בילדים בעזרת תרופות פסיכיאטריות. רק במקרים בהם החרדה חריפה מאוד, מונעת מילדים איכות חיים טובה, וטיפול מקצועי לא עוזר, ניתן לנקוט בטיפול תרופתי. ברוב המקרים לאחר מספר שבועות עד חודשים ספורים של טיפול ניתן למזער את חרדת הנטישה. שיחות טיפוליות הן בעלות עוצמה רבה, וכאשר ילד פורק את אשר על ליבו, הוא ירגיש הקלה ותחושת הפחד שלו תקטן. במהלך הטיפול ניתן להנחות את ההורים כיצד לפעול במטרה  לסייע לילד להפסיק חוש חרדת נטישה.

 



תגיות המאמר: ילדים, חרדת נטישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: tkidumבניין ואחזקה - כללי30/06/141601 צפיות
על החשיבות הרבה של המצאות מערכות איתור וכיבוי אש בקרבתנו, אם בבית אם בעבודה - האפשרויות, הצורך והתועלת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191557 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161778 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161721 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161739 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161739 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161920 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica