חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נפגעת בתאונת עבודה - מה עושים?

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/20158243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדבר הראשון והחשוב ביותר במקרה של תאונת עבודה הוא קודם כל התיעוד ככל שניתן - אדם יכול לטעון כי נפגע במהלך נסיעה בדרכו מהעבודה הביתה, אולם הוא יצטרך להוכיח כי אכן היה בדרכו מהעבודה, ולא בדרכו מהבית למכולת לצורך העניין...

אדם עלול לחלות במחלה כלשהי הקשורה לעיסוקו, אולם אז יצטרך להוכיח את הקשר בין המחלה לבין עיסוקו. אדם עלול לקבל חלילה התקף לב במהלך עבודתו ויצטרך להוכיח כי לחץ כלשהו בעבודה, או אירוע קודם היווה את הזרז לאירוע הלבבי, ואם לא היה מתקיים האירוע הלבבי לא היה מתרחש. כאשר מדובר בתאונות עבודה, חייב להיות קשר אמיץ, מחובר, אמיתי ומשליך על התאונה.

צעד חשוב נוסף שיש לעשות הוא להגיע כמובן למיון ולמסור פרטים מלאים על המקרים לטובת תיעוד רפואי מדוייק - התיעוד הזה הוא התיעוד הראשוני שיוביל לתביעה לפיצוי ועוד. גם סיפור השתלשלות התאונה חשוב מאוד, כיצד אירעה, היכן ומתי - כל אלה חשובים מאוד לתיעוד האירוע שמיועד להיות מוגדר כתאונת עבודה.

 

על מעללי חברות הביטוח

אדם שנפגע בתאונת עבודה עובר לעיתים שבעת מדורי גיהינום עד שמכירים באירוע שבו נפגע כתאונת עבודה. חברת הביטוח אותה אמור העובד לתבוע, תמיד תנסה "להקטין" את מידת הנזק, להטיל ספק בקיומו של המקרה ובפירוש "להתנער" מכל אחריות, שכן אחריות חברת הביטוח מתורגמת כמובן לפיצוי כספי.

במקרים רבים דוחה חברת הביטוח את דרישת המבוטח הנפגע לתשלום פיצוי על פי הפוליסה, ומוכנה לפיצוי בסכומים הנמוכים בהרבה מאלה המגיעים לו, או מעכבת ודוחה את התיק, בטענות שונות, וגם מערערת ומטילה ספק במצבו כפי שהוא מתאר אותו, ודורשת הוכחות על גבי הוכחות או מנסה לגלות בעצמה, ראיות סותרות, הכול כדי לצמצם את מידת הנזק ולפסוק לו פיצויים פחותים.

כמו כן מתבססות חברות הביטוח על חוות דעת רפואיות, אשר ניתנות ע"י מומחים מטעמן, ואשר ברוב מקרים מערערות על מידת הנזק, טענות הנפגע למגבלות פיזיות ועל הפיצוי באופן כללי.

במקביל מרבית שלבי ההתנהלות מול הביטוח הלאומי, אותו גוף שצריך לשלם לנפגע מאונות עבודה בגין ימי מחלה, וגם להעניק לו אחוזי נכות זמניים או לצמיתות בגין התאונה, מתנהלת ברוח הבירוקרטית הידועה המתישה, בוועדות הרפואיות אליהן נדרש הנפגע להגיע ולהוכיח את טענותיו וכן להציג מסמכים תומכים.

רק עורך דין מומחה בתחום יוכל לנהל עבורכם את תיק תאונת העבודה באופן כזה שהתאונה תוגדר כתאונת עבודה, שישולמו לכם הפיצויים שאתם אמורים לקבל, ושיוענקו לכם אחוזי הנכות בגובה התואם את הפגיעה שלכם.

 

ומה במקרה של אבדן כושר עבודה?

ביטוח אובדן כושר עבודה מקנה לנפגע בתאונת עבודה, זכאות לקבלת תשלום חודשי במקרה של אובדן היכולת שלו לעבוד בעבודה כלשהי, או זו שעבד בה המבוטח טרם תאונת העבודה ואשר תואמת את השכלתו, ניסיונו וכו'.

אובדן כושר עבודה כרוך בתשלום פיצוי חודשי ובפיצוי בכלל, ומשום כך תמיד ינסו חברות הביטוח וגם המוסד לביטוח לאומי, להתנער מהחבות והאחריות שלהן.

 

משום כך, רק עורך דין המתמחה באובדן כושר עבודה יוכל לנהל כראוי את התיק גם מול חברת הביטוח וגם מול המוסד לביטוח לאומי והוועדות הרפואיות השונות ולגרום לכך שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם עד השקל האחרון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152533 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152356 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumבניין ואחזקה - כללי30/06/141601 צפיות
על החשיבות הרבה של המצאות מערכות איתור וכיבוי אש בקרבתנו, אם בבית אם בעבודה - האפשרויות, הצורך והתועלת.

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811922 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511553 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320083 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226500 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226660 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

מאת: משה יוריאובדן כושר עבודה13/09/1226551 צפיות
איש אינו אוהב להיקלע אל הסיטואציה הזו, אך במקרים מסוימים אנחנו חייבים עורכי דין מקצועיים. זה עשוי לקרות בגלל עניין פלילי ועשוי לקרות אפילו בעקבות רישום פטנט. בשביל מקרים מהסוג הזה מומלץ מאוד שיהיה לנו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica