חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים

מרבית תושבי ישראל, בגילאים שונים, מחפשים לשפר את ידיעותיהם והשכלתם. בארץ הוקמו מספר מוסדות לצורך כך ובין יתר המוסדות בהן ניתן להשיג את המטרה הוא בית ספר לימודי שמקנה לבוגריו מגוון רב של מקצועות בסדנאות שונות. כדי למצוא את סניף המוסד הלימודי הקרוב למגורי התלמידים כל שצריך לעשות זה להשאיר את פרטי המתעניין באתר האינטרנט של לימודי ולהמתין לטלפון. אנשים רבים מעוניינים ללמוד אבל אינם יודעים איזו מקצוע לבחור ומה מתאים להם מבחינות רבות. נציגי המוסד הלימודי יעלו בפני המתלבט מספר אופרציות ובסוף יקבלו החלטה משותפת לאיזו דרך לפנות.
הייעוץ יכול לסייע, למשל, לדעת אם כדאי לפנות ללימודי NLP או לחלופין, לימודי עיצוב גרפי. במוסדות לימודי  יש מספר מסלולים וביניהם לימודי תעודה, תואר ראשון ותואר שני. על פי הנתונים יכול איש צוות לכוון את התלמיד למסלול המתאים לו ביותר. הייעוץ בחינם. יש שיתוף פעולה מלא בין מוסדות החינוך הגבוה בארץ לבין. הסודיות של אנשי צוות לימודי היא מהגבוהה ביותר ושום פרט של הפונה אליהם אינו מועבר, ללא הסכמת הפונה, לשום גורם אחר.


למה חשוב לפנות לאיש צוות ייעוץ?


צוות אנשי לימודי מפנים אנשים הפונים אליהם והמעוניינים לשפר את ידיעותיהם בשפות השונות לבתי ספר בהם לומדים שפות ברמות קושי שונות. גימלאים רבים מוצאים זמן לשיפור השפות דווקא מיום יציאתם לפנסיה ועל אף גילם הם מוצאים חוגי שפות בכל מיני בתי ספר בערים השונות בארץ. הייעוץ פותר לרוב את כל הבעיות וההתלבטויות. מי שאינו מצליח למצוא את מקומו פונה בדרכים אחרות להשיג את מטרתו. מורים הנמצאים בשנת שבתון ומעוניינים לעבור קורסי העשרה שיוכרו להם במסגרת ההשתלמויות מחפשים קורסים בהם לומדים מספר שעות שבועיות והם מצליחים למצוא את מה שהם מחפשים באמצעות צוות לימודי. עצם קיומו של מוסד כמו לימודי מעיד על כך שיש הרבה אנשים המעוניינים לשפר את ידיעותיהם והריכוז בידי לימודי לגבי כל התחומים מאפשר להם לחסוך זמן רב והתלבטויות. לעיתים אדם חושב שיש לו כישרון לסוג מסוים של מקצוע ואנשי צוות לימודי מפנים את תשומת ליבו לכך שהדבר אינו נכון מפנים אותו לתחום חדש ונכון יותר.


לימודי עיצוב גרפי


עיצוב גרפי הוא שילוב של תמונה וטקסט הוא חלק מתקשורת חזותית. העיצוב הגרפי הוא דרך להעביר מסרים בצורה ציורית יותר מאשר בצורה כתובה.


בעבר היו לימודי עיצוב גרפי נעשים בקורסי ערב והבוגרים השתלבו בעבודות שונות. את העבודה היה המעצב עושה ידנית על ידי גזירת המודל והדבקתו.  מאז נכנס המחשב לתודעה ופותחו תוכנות מיוחד לעיצוב מקל הדבר על המעצב וכל מה שנעשה ביד נעשה באמצעות התוכנה.


אפשר להתחיל את לימודי עיצוב גרפי כבר בבתי הספר התיכוניים בהם יש מגמות טכניות (כמו אורט ורשת עמל) או בקורסים בבתי הספר הפרטיים.


בארץ יש כמה מוסדות לחינוך גבוה בהם אפשר ללמוד עיצוב גרפי וביניהם בצלאל, שנקר, מכללת חולון ויצו חיפה ועוד. בניגוד לבתי הספר הפרטיים בהם אורך הקורס הוא בין מספר חודשים עד לשנתיים פעם או פעמיים בשבוע, אפשר להשיג רק תעודת סיום קורס לעיצוב גרפי במוסדות החינוך הגבוה לבוגרי המגמה לעיצוב, שתקופת הלימודים בהם היא ארבע שנים, מוענק תואר ראשון.


התחומים הנלמדים במגמת לימודי עיצוב גרפי הם איור, דפוס, הוצאה לאור, פרסום, תקשורת ועוד. על בוגרי המגמה להחליט לאחר שתי שנות לימוד לאיזה תחום הם מעוניינים לפנות ומרבית הלימודים מופנים לתחום הנבחר.


עיצוב גרפי נדרש היום כמעט בכל תחום מעיצובה של אריזת מוצרי מזון ועד הכנת כרזות לפרסום ברחובות וסרטים בבתי הקולנוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213981 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204836 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica