חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות בשוק ההון – מניות ואג"ח

מאת: מיכל זשוק ההון14/07/20131019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום כבר לא מספיק לעבוד במשרה מלאה ולשים כל חודש קצת כסף בצד בתוכנית חיסכון רגילה בבנק. ולכן, שוק ההון הוא כבר לא נחלתם של טייקונים בלבד, ואפשר לראות איך מספר המשקיעים במניות ואגרות חוב עולה, מצד מעמד הביניים.

הרי מה רע לעשות עוד קצת כסף עם השקעות בשוק ההון מבלי שיהיה צורך לקום מהכיסא ולעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות. ובעצם, למי יש זמן ואנרגיות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילה? הרי יש עוד מחויבויות, כמו לימודים ו/או בני זוג וילדים שצריך להקדיש להם זמן. ולכן, מניות ואגרות חוב הפכו להיות פופולאריות כל כך בקרב מעמד הביניים שצריך עוד כסף אבל לא יכול להרשות לעצמו למצוא עבודה נוספת.

אם כן, יש מניות ויש אגרות חוב. יש דברים שצריך לדעת לגבי שני אפיקי השקעה אלה לפני שמתחילים באמת להשקיע. לשם כך, יש לימודי שוק ההון למתחילים שנותנים את על המידע שצריך כדי לעשות את ההשקעה הנכונה.

קורס מסחר בשוק ההון יכול לספק את המידע לגבי שני אפיקים אלה, אבל אם רוצים להתמקצע רק באחד מהם - מניות או אגרות חוב - גם זה אפשרי. עם זאת, כדאי להשאיר את כל האופציות פתוחות וללמוד כמה שיותר. מי יודע? אולי אחרי הלימודים יחליט אדם שמניות הן דווקא מתאימות לו יותר, כשלפני כן חשב להתמקד באג"ח.

אגרת חוב

אגרת חוב היא סוג של הלוואה, כאשר מי שקונה את אגרת החוב הוא המלווה. כלומר, אתם הופכים להיות המלווים. על אג"ח יש תשלומים קבועים, אבל כשהאגרות נסחרות בבורסה, יכולים להיות שינויים בתשואה בגין ההחזקה שלהן בהתאם לשינוי בשער המסחר עצמו. ככל שהנייר זול יותר, ככה התשואה גבוהה יותר.

במניות יש סיכויים קצת יותר גדולים, תלוי בסוג ההשקעה שעושים. ההשקעה במניות עבור חובבנים כמוכם, שרק סיימו את הקורס, כדאי שתהיה קטנה. אומנם הרווחים שתעשו יהיו פחות מורגשים, אך במקרה הכי גרוע תרוויחו כמה מאות שקלים בחודש. עם זאת, כמו שיש עליות של מניות, יכולות להיות גם ירידות, ואתם צריכים לזהות את ההזדמנות למכור את המניות שבבעלותכן, שכן אתם עלולים להגיע להפסדים גדולים אם המניות שלכם יצנחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143545 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214041 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193242 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910502 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192999 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182840 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica